City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Shurican
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Cecillie
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Zann
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
sakref morladin
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Namine
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Aiko
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Amber
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Haylin
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Melody
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2votin10mødet med vampyren//Kimberly Angelica// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 mødet med vampyren//Kimberly Angelica//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptySøn 29 Aug 2010, 19:33

S-kirkegården
T-00.00
O-hvad er på kirkegården
P-sort kappe og hvid t-shirt og sorte bukser
V-stille ikke en vind


Jaster var på kirkegården og sad oppe i et træ og holdte øje med dem der kom ind på stedet *mon der kommer nogen man kan nakke eller noget keder mig helt vildt lige nu*tænkte han og kiggede rundt
*og jeg skal bare ikke sige noget med at jeg er vampyr eller noget*tænkte han og ventede bare på at der kom en eller anden og sad bare han havde et sværd på ryggen selvom han nok ikke fik brug for det så han ventede bare.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptySøn 29 Aug 2010, 20:23

Kimberly kom stille gående med en blomst i hånden og iført en stram sort tank top og hendes såkaldte læder bukser. Hun så på gravstenen foran hende og lagde den røde rose blidt foran den og sagde"Så mor nu hviler du i fred igen med blomsten fra din elskede datter, " hun så lidt rundt i det hun fik øje på en sagde hun stille"Hey hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptySøn 29 Aug 2010, 20:43

Han kiggede på en der kom gående og pludselig kiggede på hende "hvorfor vil du vide det"sagde han og hoppede ned fra træte og havde trukket hætten på sin kappe over hovedet og kiggede på hende men hun kunne ikke se hans ansigt eller noget og kiggede stadig på hende "hvem er du da"sagde han og ventede bare på svar fra hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptySøn 29 Aug 2010, 20:56

kimberly så undrende på ham og sagde"Øhm jeg kimberly men okay vis du ikke vil sig hvem du er så fint med mig??" hun grinte lidt og gik lidt mod ham i mens hun betragtede ham og sagde"aha lad mig gæt du er en stor styg ulv der kan li at suge blod..." hun grinte igen og gik tættere på
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 05:22

Han kiggede på hende "nej jeg er ikke en stor styg ulv"sagde han og kiggede bare undrede på hende og gik lidt tilbage da hun gik lidt mod ham "hvad laver du"sagde han og kiggede på hende "kimberly"sagde han for bare lige og huske det så han ikke ville glemme det hele. Han kiggede på hende "hvad laver du her på krikegården også på denne tid"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 13:26

kimberly smilede ondt og tog en pistol frem og sagde"Skyder vampyr som dig" hun grinte ondt og bed sig let i underlæben og slikkede så hen af pistolen for at lade blodet slippe ned å kuglen og kuglen havde riller hvor blodet ville samle sig så vampyren ville være drevet af kuglen. Hun skød efter ham huritigt og smilte ondt"jeg er en vampyrjæger"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 13:36

Han hoppede til en af siderne og da han lande igen satte i løb mod hende "når så er det blevet din tur"sagde han og løb temmelig hurtigt mod hende så hun ikke ville nå og regere på noget og pludselig stod han bag hende og tog fat i hendes arm med våbnet i og fik hende til at tabe det på jorden. Han brugte sin styrke til at holde hende fast så hun ikke kunne flygte særlig nemt.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 13:42

kimberly bed sig hårdt i underlæben og lod det dryppe mod jorden og sagde"SLip mig dit klamme vampyr dyr jeg vil ikke bides!" hun havde et stort 2 stykkers bide mærke i sin smukke slanke hånd. Hun sukket dybt og prøvede modvilligt at vride sig løs fra ham men kunne ikke.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 13:52

Han tog ordenligt fat i hende så hun stod med armene om bag ryggen og holdte dem med sin ene hånd og fjernede hendes hår fra hendes hals af og slikkede sig om munden "nogen sidste ord som det menneske du er nu"sagde han og kiggede koldt på hende med et lidt ondt smil på sine læber.
Han smilte koldt og ventede bare på hun ville sige noget.


//en chance for at flygte XD//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 13:54

//Jamen hun skal jo blive vampyr! O_O...//

Kimberly vred sig rundt og sagde"SLIP! mig så dit forbandet svin" hun mærket grebet og blev slap i knæene og gik bare ned i knæ for at slappe lidt af, alt stressen og alt det paniske i hende det var helt... helt oppe at køre så hun ikke kunne gå.. Hun sukket dybt pog sagde"bid mig... gør mig til din"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 13:59

//ja okay//


Han kiggede på hende da hun gik i knæ og alt det halløj smilte han bare af det og fik hende op og stå igen og fjernede hendes hår fra halsen igen og smilte ondt og satte så tænderne i hendes hals og begyndte at drikke hendes blod og de stod bare stille i et godt stykke tid før han slap hende med tænderne og holdte hende stadig fast.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 14:11

Kimberly rejste sig op og tænkte dette ville være den mest perfekte plan mod Matthew at bekæmpe ham med selveste! hans egen race. Hun smilede ondt og mærket hver en dråbe forsvinde med små smerte kram i ansigtet og bed tænderne sammen og piv stille fra sig i stilhed...
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 14:18

Han tog om hende og slikkede hende over såret og kiggede på hende med et ondt smil "rolig my child du skal nok klare den"hviskede han ind i hendes øre og kiggede på hende mens han holdte om hende så hun ikke skulle gå amok "og jeg er jo din skaber så ja du nærmest en del af mig"sagde han og kiggede koldt på hende


//har du set min profil??//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 14:58

Kajika bed sig let i underlæben og sagde"hvordan bliver jeg vampyr.... og jeg ikke en del af dig... " hun mærket sit blod koge det der var tilbage og mærket hvordan hun stille døde.. hun kunne pludselig ikke få noget ord frem, og faldt stille til jorden med et brag.

//Ja har set din profil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 15:17

han kiggede på hende med et smil "det finder du ud af"sagde han og slap hende da hun faldt om på jorden og satte sig ved hende mens hendes krop var ved af dø og det hele. *hun skal nok blive en god vampyr men hun skal trænes i hvordan man kontrollere sin tørst*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 15:31

kimberly mærket det sidste åndedræt slippe og hun nærmest besvimet ind i en søvn af død... hun lå blot der uden at rør sig eller trække vejret... og vampytr forvandlinger var forskellig fra hver vampyr? så hvordan jasdter ville gøre dette vidste hun ikke. Hun sukket ikke mere eller grinte eller smilte hun var helt død.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 16:11

Han kiggede på hende *hvad mon der sker med hende hun er den første jeg gør til vampyr og ved ikke helt selv hvad jeg skal gøre for hun bliver det*tænkte han og kiggede på hende krop som bare lå der lige nu og alt det *hvad gør jeg*tænkte han igen og viste det ikke helt.


//hvad kan han gøre??//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 17:47

//give lidt af hans blod til hende gennem hendes mund så hun forvandler sig//

Kimberly lå stadig bevidstløs/kan ikke skrive mere forløbig?
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyMan 30 Aug 2010, 17:58

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og satte sig ned til hende og lavede en lille rifte i sin hånd og fik åbnet hendes mund og hans blod drypbede ned i hende mund så hun ville forhåbentligt blive en vampyr.
Han sad ved siden af hende og ventede bare.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 01 Sep 2010, 15:00

Kimberly åbnet øjnene og de var blod røde, hun betragtede jaster med stort behag og vidste at nu ville hun blive et væsen mægtig og stærk nok til at være på lige fod med matthew men dog var matthew nok stærkere men hun skulle skam nok vinde. Hun betragtede Jaster og sagde"jeg.... jeg er vampyr nui" hun havde lange hugtænder og virket mere vild i udtrykket og bleg
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 01 Sep 2010, 15:04

Han kiggede på hende medet smil på sine læber og kørte en hånd over hendes kind "ja du er blevet til en vampyr"sagde han og kiggede på hende med et smil "du den første jeg har gjort til vampyr i 1800 år"sagde han og kiggede på hende med et smil "så vi heldige at du blev til det"sagde han med det sammen smil som han altid havde når han var glad for at hun var blevet til vampyr og var hans skabning/child og sådan.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 01 Sep 2010, 15:19

Kimberly rejste sig langsomt op og betragtede jaster og nikket"Okay skaber... men jaster.. hvor skal jeg så være henne af nu altså.. jeg har mit eget bo sted men du skal vel lære mig om det ene og det andet af ting man kan gøre og hva man ikke må og hva for noget blod der er sundt og ikke sundt for ens krop og så skal jeg vel lære disiplin"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 01 Sep 2010, 15:24

Han kiggede på hende "du skal lære og styre din tørst for blod så og det kan godt være du vampyr men lige nu er du stærkere end en normal vampyr fordi du har lidt af dit menneske blod i dig men det forsvinde om en dag"sagde han og kiggede på hende "så du kan vel bo ved mig i den tid og så kan jeg lære dig at slås som en vampyr"sagde han og rejste sig op og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyOns 01 Sep 2010, 16:13

Hun nikket forstående og sagde"Ja det kan jeg godt forstå.... så.. hvor bor du egenlig henne af og hvordan kommer vi der hen uden der sker noget vis der nu skulle komme folk... skal jeg blot tænke på noget andet eller bide i mig selv eller hva?" hun så lettere undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// EmptyTors 02 Sep 2010, 05:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vi må nok hellere se af at komme afsted nu så vi kan komme hjem før folk står op"sagde han og kiggede på hende og begyndte så at gå stille og rolig hjem af.
"kommer du"sagde han og kiggede på hende kort før han gik vider
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med vampyren//Kimberly Angelica//   mødet med vampyren//Kimberly Angelica// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mødet med vampyren//Kimberly Angelica//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» mødet med skyggen - haley

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: