City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
mødet med skyggen - haley EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
mødet med skyggen - haley EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
mødet med skyggen - haley EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Shurican
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Cecillie
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Zann
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
sakref morladin
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Namine
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Aiko
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Amber
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Haylin
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Melody
mødet med skyggen - haley 2vote_10mødet med skyggen - haley 2votin10mødet med skyggen - haley 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
mødet med skyggen - haley EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
mødet med skyggen - haley EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 mødet med skyggen - haley

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 19:16

tid: kl 20:00
sted: inde i den nedlagte bar
vejr: mørkt og blæsende
årstid: efterår
omgivelser: et mørkt rum med gamle møbler hist og her


det var en mørk aften solen var lige gået ned og skyerne var hurtig der for at opsluge hele himlen folk havde gået rundt det meste af ugen og snakket om at de havde set noget inde i den nedlagte bar og de havde også fortalt hinanden om alle de ting de havde hørt om der var sket derinde som fx tortur og andre ting og derfor troede de fleste folk at det sted var nu hjemsøgt eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 19:23

P:kjolen på billedet, bare i sort.

En ung udseende kvinde kom gående ude på vejen, foran den nedlagte bar. Kvinden havde langt mørkt, bøljende hår og en sort kjole på det svøbte sig om hendes slanke krop. Hendes skridt var så elegante at det ligte at de svævede over jorden.
Vinden kærtegnede hende og snorede sig rundt om hendes ben, overkrop, arme og håret. Hun så rundt rundt i mørket, hun var alene.
Der var en svag trist nynnen om hende. Det var vinden der sang med hende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 19:32

pludslig dukkede der 2 grønne lysende prikker op inde fra den gamle bar som kiggede på hende og forsvandt igen lige så hurtigt som de kom.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 19:36

Haley stoppede op da hun med et mørkede øjne der så på hende. Hun drejede langsomt hovedet mod den nedlagte bar og lagde hovedet en lille smule på skrå, så hendes hår faldt ned over den ene skulder. Hun fyldte næsen med luften fra baren, som blev trykket ud gennem sprækker i bygningen. Hun lod langsomt luften sive ud gennem sin mund, mens hun med sine langsomme svævende skridt gik mod den nedlagte bar. Hun havde fået færten af et væsen. Vinden snorede sig stadig rundt om hendes ben, arme og overkrop.
Hendes ansigt var neutral, viste ingen følelser.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 20:09

skyggerne fra den nedlagte bar blev på en måde tykkere som om den skiftede farve fra grå til sort og skyggerne blev også større.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 20:14

Haley var stoppet op og så på og det var en der ville give sig til kende eller om personen skulle have lidt hjælp.
Hun lod blikket glide rundt på skyggerne. Det trak i hendes mundvig, da hun blinkede en enkelt gang og noget af den vind der snorede sig rundt hende, langsomt skød ud fra hende mod en af skyggerne.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 20:28

der skete intet det var bare en normal skygge udenfor men mærkeligt nok var døren til baren åben den var lukket før men nu var den åben som om den altid havde været det.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 20:40

"Mmmh" Haley vente sig mod døren igen, der nu stod åbent men det lod ikke til at hun blev bange eller noget. Den del af vinden hun før havde sendt mod skyggen, vente tilbage til hende. Hun gik med sine svævende skridt mod døren og stoppede op lige på dørtrinet. Igen blinkede hun en enkelt gang og endnu engang skød en del af vinden der snorede sig om hende ud fra hende og ind på den nedlagte bar. Den ville ramme det der var der inde, dog ville den ikke skade nogen, hun havde ikke lagt nok kræfter i til det.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 20:48

den ramte sakref let men han stod urørt som om det bare var blæsten der ramte ham og ikke andet og i det han mærkede det forsvandt han ved at forvandle sig til en skygge og gemte sig så inde i de andre skygger.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 20:56

Haley trådte først ind over dørtrinet, da vinden vente tilbage til hende efter at have ramt sit mål. Hun holdt sin højre hånd op i luften foran sig, den del af vinden der havde ramt ham snorede sig om den og bredte sig til resten da hun sænkede hånde igen efter at have undersøgt hvad den havde ramt.
"Kom frem, jeg ved at du er her og hvad du er" sagde Haley med en stemme der lød som sirene sang, lokkende og forførende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 21:17

"men du ved ikke hvem jeg er" sagde en stemme fra skyggerne man kunne ikke høre hvor stemmen kom fra da stemmen gav en unaturlig ekko i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 21:23

Haley så rundt i rummet da stemmen lød fra flere steder af. "Nej, ikke før du vælger at fortælle mig det"sagde hun stadig med sin sirene sang. Hendes ansigt var stadig neutral, uden følelser, men sådan så hun for det meste ud.
Hun løftede igen sin højre hånd op foran sig. Al vinden der snorede sig rundt om hende samlede sig om hendes hånd. Hun spredte fingrene og luften begyndte at snorede sig rundt om hendes fingre.
Hendes mørke øjne var rettet frem ad, hvis der havde været lys, ville hendes øjne havde være mørkebrune.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 21:26

"så lad mig presentere mig selv mit navn er sakref morladin også kaldt for skyggen" sagde stemmen stadig som om han var alle vejene i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 21:30

Haley havde sænket sin hånd igen, og ladet vinden vende tilbage til sin faste snorende strøm rundt om hendes krop. Hendes mørkebrune, sorte hårsvagede en smule da vinden også snorede sig ind i det. "Mm"sagde hun og så rundt i det mørke rum. "Har du et ansigt, Sakref Morladin?" spurgte hun med en neutral stemme.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 21:32

"jeg han mange ansigter vil du se den med maske på eller mit rigtige ansigt?" spurgte sakref igen fra de ukendte skygger.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyTors 28 Okt 2010, 21:36

"Jeg vil se dit ansigt. Det ansigt som tilhøre dig" sagde Haley stadig uden følelser i stemmen. Hun var hverken fjendtlig eller videre venlig overfor ham, men sådan var hun efterhånden blevet over for folk. Hun havde altid været en smule afvisende på en måde, og det var ikke blevet bedre med tiden.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyFre 29 Okt 2010, 12:36

"okay så må du... jo... vende... dig om" sagde han med en drillende stemme men det mærkeligste var at stemmen kom bag ved hende nu da han havde dukket op bag hende i stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyFre 29 Okt 2010, 13:36

Haley vente sig om med en af sine underlige langsomme, men samtidigt elegante bevægelser. Hendes ansigt var stadig uden følelser, det viste intet.
"Det er meget bedre at kunne se den man taler med, og mere høflig fra din side af" sagde hun med sin sirene sangs stemme, der ligesom hendes ansigt ikke viste følelser.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyFre 29 Okt 2010, 20:28

"Det var jeg skam ked af" sagde han og forsvandt i en tyk røgsky som opløste meget hurtigt "men jeg er ofte meget forsigtig" sagde han da han nu var bag ved hende et stykke væk og mærkeligt nok var rummet mere oplyst nu.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyLør 30 Okt 2010, 13:16

Haley vente sig om mod ham, med sin elegante langsomme bevægelse. "Ja, det er jo nød vændigt nu om dage"sagde hun og så på ham med et tomt ansigtsudtryk.
Det var efterhånden længe siden hun havde vist sine følelser for andre, men hun havde vist nok også glemt hvordan man gjorde.
Hun legede med luften med sine fingre, som hun bevægede en smule.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyLør 30 Okt 2010, 19:14

"ja desværre men nu kan jeg bedre hilse" sagde han med et smil og hilste på en gammeldags måde ved at bukke sig.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyLør 30 Okt 2010, 19:18

Haley's mørkebrune øjne hvilede på ham, mens han bukkede. Hun blev ved med at bevæge fingrene så det så ud somom hun spillede klaver.
"Man kan også nemmere se hvad det næste træk bliver"sagde hun stadig uden at vise sine følelser i stemmen.
Hun stoppede med at bevæge sine fingre på højre hånd, og med det samme begyndte hendes hår at bevæge sig i stedet for, som om det blæste en smule.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyLør 30 Okt 2010, 19:25

"men nu hvor du kender mit navn hvad er dit navn så?" spurgte han med et undrene blik.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyLør 30 Okt 2010, 19:30

"Haley Darkson" svarede Haley med sin sirene sang af en stemme, der stadig ikke fortalte noget om hendes følelser eller noget andet. Hun begyndte at bevæge fingrene igen og hendes hår faldt til ro igen, da luften søgte ned til hendes fingre.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley EmptyLør 30 Okt 2010, 19:32

"må jeg spørge hvordan det kan være at din stemme har ingen spor af humør eller følelser?" spurgte han undrene han var vant til at kunne høre på folks stemmer om de var i smerter eller i frygt eller i glæde eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mødet med skyggen - haley Empty
IndlægEmne: Sv: mødet med skyggen - haley   mødet med skyggen - haley Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mødet med skyggen - haley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bag bogreolerne - Haley
» mødet mellem to skygger - Melody

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: O Bar interrompido-Nedlagte Bar-
Gå til: