City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
darkness over vida//åbent emne// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
darkness over vida//åbent emne// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Shurican
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Cecillie
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Zann
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
sakref morladin
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Namine
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Aiko
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Amber
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Haylin
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Melody
darkness over vida//åbent emne// 2vote_10darkness over vida//åbent emne// 2votin10darkness over vida//åbent emne// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 darkness over vida//åbent emne//

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:27

S-Vida-Byen
T-20.00
O-mørke gader
P-sort kappe og sort t-shirt og sorte bukser
V-Mørke skyer men ingen regn


En kutteklædt person kom gående gennem byens gader der var mørke skyer over byen og folk havde begyndt at gemme sig da de kunne mærke at der var noget ondt på vej igennem byen dette her kunne være en ny begyndelse på byens fremtid denne dyster skabning der var på vej gennem gaderne og mon der var nogen der vil stoppe denne dyster skabning i at gøre hvad han ville med denne by det troede han ikke der var.
Han kiggede rundt *den perfekte by at overtage med magt*tænkte han og han havde sine sværd med sig de var på hans ryg de var lavet af noget metal der var sværd at få til at gå i stykker man ville få et stort hyr med at gøre det af med dette væsen.


Sidst rettet af jaster Tirs 26 Okt 2010, 18:33, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:32

Shurican gik for sig selv inde i byen,hun havde nogle varer fra Thailand som skulle bringes ud til vidas kriger,hun fik ikke noget for det og det var heler ikke friviligt for hun var blevet tvunget til at arbejde for en der vil over tage herre dømme.Hun gik lidt da hun kunne mærke at der gik en kutteklædte forbi hende*hvem var det *tænkte hun mens hun førrede sig selv frem til det sted hvor hun skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Okt 2010, 22:42

sakref sad derhjemme i sin store borg lige midt i skoven nær vida da han fik pludslig en mærkelig følelse at noget stort var kommet til byen han var normalt kendt hos nogle som skyggen fordi han havde noget med at godt kunne lide at skræmme folk så de blev sendt ind på den lukkede men det her føltes anderledes som om at nu var han ikke den eneste stærke væsen her han havde selvfølgelig vist at der var andre stærke væsner her men den her følelse var som en advarsel.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Okt 2010, 22:45

Melody stod oppe på et tag på en stor bygning inde i byen hun havde stået og set over udsigten lidt den var smuk og stor. Hun havde hørt lidt at der ville ske noget stort nogen ville overtage dette sted. Melody havde den røde kjole på som altid og hoppede ned fra taget mens hun landte på benene. Hun havde fornemmet nogle i nærheden men stilte sig under et træ for at se hvad der ville ske. Hun havde et lille ondt smil på læben. Huden var kridhvid også som altid, de røde øjne skimmede få omgivelser i nærheden og ved hende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Okt 2010, 22:50

sakref havde bestemt sig at han ville se til det senere da han gerne vil blive færdig med sin te som han havde fået sine husabejdere til at lave til ham han kunne godt lide at slappe lidt af nogle gange.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyTirs 26 Okt 2010, 22:55

Jaster kiggede sig omkring og smilte koldt og ondt *det er godt sted*tænkte han og han stod i midten af byen der var et stort tomt sted det var lige til at bruge så på en måde fik han nogen sorte væsner til at komme frem som gav sig til at bygge men det ville tage tid før de var færdige med det og det der vil blive der ville blive stort.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 03:50

Shurican kunne mærke at vedkommen var stoppet op i midten,men hvorfor det ved hun ikke.Hun tænkte på om hun skulle gå hen til ham for at hører hvad han har gang i men hun tænkte at det burde hun nok ikke gøre.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 17:00

//hallo er der snart nogen der svarer så man kan komme videre i denne her emne-.-//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:11

sakref tog den sidste slurk af sin te og stillede koppen på det lille spise bord og gik hen imod døren hvor trappen var på den anden side og så gik han ned af trappen.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:40

Melody fornemmede at der var ankommet flere væsner omkring der hvor hun stod hun smillede koldt hun havde ingen grund til at smile glad nu hun vidste ikke hvorfor men det havde hun bare ikke. Men et koldt bredt smil gik forbi hendes læber mens hun kiggede rundt en mand var gået hen til hende men inden han nåede at sige noget havde hun allerede bidt ham i halsen"Din usling"sagde hun og drak hans blod. Hun blev stående under træet.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:51

Jaster stod og kiggede på disse væsner han havde fremkaldt til at lave hans slot eller hvad man kunne kalde det og var heletiden på vagt overfor hvad der skulle ske for det var der ikke rigtig nogen der ville vide det ville man jo nok kunne mærke på byen.
Han kiggede rundt for at se om der var kommet nogen for det havde han på fornemmelsen at der var men hvor de var viste han ikke.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:54

sakref kom ned af trappen og tog sin sorte kappe og sin maske på som han altid havde på når han skulle ud i byen hvis han ikke var sammen med nogle han kendte og han gik udenfor og begyndte at gå hen imod byen det ville tage lidt tid men det var ikke noget svært for ham også selv om at han boede helt midt inde i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:58

Shurican kunne lugte blod fra langt afstand,hun var sulten efter blod men hun måtte finde lederen,hun følte lidt for at finde personen først for at give ham en besked"undskyld mig men jeg leder efter lederen af byen"sagde hun og håbede på at nogen hørte hende og ville hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:04

da sakref var gået halvvejs af vejen kiggede han lidt rundt for at se om der var nogle og da han ikke kunne se nogle så begyndte han at hviske nogle mærkelige ord som de fleste væsner ikke ville kunne forstå og da han stoppede med at hviske så sagde han "rejs jer mine tjenere og adlyd jeres herre kommando" og pludslig bag ved ham var det som om at en slags sort røgbombe exploderede og ud kom ca 13 væsner formet af selve røgen som om de var skygger de havde store vinger og deres ansigter var spidse som en fugls og deres øjne lyste rødt som et stopskilt på en gade de var gennemsigtige det eneste man kunne se af dem var den mærkelige røg der formede sig som deres krop "find ud af hvad der sker" Sagde han til dem og et sekund efter hoppede væsnerne op i luften og foldede deres vinger ud og begyndte at flyve rundt i byen som små sorte skyer på himlen bare meget hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:05

Melody hørte stemmen mens hun kiggede rundt og hørte stemmen hun tørede sig om munden og kiggede lidt op mod himlen"Ja det skulle ske her at nogen ville overtage dette sted mon jeg ikke kender personen"sagde hun med et koldt bredt smil"sagde hun og hoppede lidt op på taget på den bygning hun stod ved"Hmm god udsigt"sagde hun meget beundrene mens hendes hår flagrede lidt det samme gjorde kanterne på dne røde lange kjole. Hun kunne fornemme mange mennesker en vampyr som hende og en dæmon og en elver.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:09

Jaster kiggede sig omkring der var fare på færre i luften syntes han at kunne mærke det var han meget sikker på men hvem var det og hvad ville de var det nogen der ikke ville ha at han skulle overtaget stedet så måtte de jo ikke ha det godt med deres liv siden de måske ville prøve og stoppe ham.
Han kiggede rundt og fik nogen væsner sent ud og kiggede på hvad der skete mens nogen blev der og byggede på slottet.


//rækkefølge skal der vist laves og sådan her mig så Shurican også sakref også Melody okay//

Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:12

Shurican tog det helt rogligt og stirrede mens hun lyttede,hun var blevet sulten så hun angreb en mand bag fra og drak hans blod,hun gik lidt videre"hallo kan nogen fortælle mig hvor jeg finder lederen"hun stirrede vredt på folket,hun kunne følge at der var andre væsner til stedet end hende.

//okey//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:13

sakref gik videre hen imod byen imens han ventede svar fra sine tjenere.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:16

Melody hoppede over på et andet tag mens hun kiggede ud over bygningerne nogle tjenere kunne hun se og smillede koldt, som denne dag her kunne hun godt føle sig lidt truet af at de måske ville fange hende, og på dne anden side kunne hun føle sig glad og spændt på hvad der ville ske. Melody s øjne glødede lidt i den røde farve, huden kridhvid hun kiggede ned på halskæden ved hendes hals den hun fik af hendes afdøde mor hun holdte om den mens hun hoppede over til det næste tag og kunne se en skikkelse hvem det kunne være vidste hun ikke måske var det Jaster, eller Sakref eller måske en hun ikke kendte.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:20

Jaster kiggede på slottet og det var halvt færdig og han smilte bare koldt og kiggede sig omkrig og en af hans væsner som han havde sendt ud fik øje på melody og stod foran hende og fortalte at herren ville se hende for jaster viste skam godt at hun var i nærheden nu og væsnet gik vider og jaster ventede bare på at hun kom.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:27

Shurican begyndte at bruge jordbetvingning for at finde lederen,hun fik lavet sig en høj stolpe for at finde en da hun så lagge mærke til en skikkelse som hun tænkte at hun kendte. hun sprang ned og læb som vinden hen til jaster,hun stoppede op"Jaster,jeg har noget at fortælle dig om lederen fra Chiang mai"sagde hun og håbede på at han ville lytte til hende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:29

sakrefs tjenere kom tilbage igen og landede lige foran ham og knælede for ham de fortalte så på et mærkeligt sprog at de havde fundet ud af hvad der var igang og sakref nikkede og slog ud med armen som hvis han skulle forbi en og skyggerne forsvandt som røg og han gik videre imens han smilte ondt under sin maske nu viste han at hvor det var henne.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:31

Melody hørte og kunne godt se tjenerne hun fulgte med dem de vile vise hende hen til hendes herre det måtte være den eneste grund. Hun kiggede rundt hun kunne godt se slottet da hun kom derhen til. Melody stod udenfor slottet og kunne se nogle skygger på træerne og stenen de rvar ved slottet "Herre"spurgte hun og kunne så se en person der talte var de ten hun ikke kendte en pige.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:34

Han kiggede rundt og så på Shurican "hvem pokker er det du snakker om Shurican"spurgte han og stod og kiggede på hende da Melody kom til syne "ja Melody"sagde han og kiggede på hende med et stille koldt smil på sine læber og viste på en måde godt at hun ville komme "melody har du lagt mærke til noget her"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:37

sakref begyndte at gå hurtigere og hurtigere fordi han kunne næsten ikke vente så glad var han over at der skete noget stort.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





darkness over vida//åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
darkness over vida//åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» try me out! (åbent emne)
» Blowing off steam.(Åbent emne)
» Hallo Hallo emne her emne her kom og får et emne lige her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: