City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Shurican
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Zann
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Namine
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Aiko
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Amber
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Haylin
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Melody
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 darkness over vida//åbent emne//

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 27 Okt 2010, 20:42

"tja hvis det ikke lyder intresant så kan jeg io ligesomm bare gå igen og så ville du nok ikke hører at lederen fra Chiang mai ved Navn Fa Wang ville erklærer krig i mod Vida "sagde hun og vendte sig om igen.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 27 Okt 2010, 20:46

Melody smillede til Jaster et ondt smil hun kigged eogså lidt på skyggerne*Sakref*tænket hun nej skyggerne var ikke ham men det fik hende til at minde hende om ham. Hun kiggede op på Jaster"Hmm et slot er det dit slot herre"spurgte hun og kiggedeså hen på pigen der stod ved dem "kender de Jaster "spurgte hun til hende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 27 Okt 2010, 20:55

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber som var koldt "okay Shurican "sagde han og kiggede på hende også på Melody "ja det er mit slot når det er færdigt"sagde han og kiggede på hende "og man kan bo på det"sagde han med et smil på sine læber kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 27 Okt 2010, 21:00

Shurican rystede på men inden hun gik videre sagde hun til pigen"ja jeg kender ham godt"som svar på pigens spørgsmål hvor efter hun begyndte at gå videre for hun kunne hører at Jaster ikke er intreseret for at få lidt mere information.Hun pustede håret væk fra øjne og følte at Jaster var nærmest ligeglad med det hun havde at fortælle ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 12:48

sakref kom ind til byen og så hoppede han op på et tage med lethed og kiggede lidt rundt for at se om han kunne se noget fordi det var jo spændene.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 20:07

P:kig billede

Haley, en ung udseende kvinde med langt mørkt hår der bøljede ned over hende skuldre og svagede let i vinden der snorede sig rundt om hendes ben, arme, overkrop og hoved. Hun gik gennem Vida's gader og lyttede til samtaler, lugte og lyde i vinden. Der var ved at ske noget, hvad det var var hun ikke helt sikker på, hun havde endnu ikke opfanget den rette samtale, for at få rent besked. Hun havde en hvid kjole på, som svøbte sig perfekt om hendes slanke krop. Hendes bevægelser var elegante, smidige og langsomme, så det så ud somom hendes fødder svøvede hen over jorden.
Hendes mørke øjne gled rundt på bygningerne der lå langs gaden hun var kommet ind på.
Men en ting var hun sikker på, hun nærmede sig stedet hvor det hele skete.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 20:09

//rækkefølge= mig så Shurican også sakref morladin også Moledy også Haley og sådan er det//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 20:53

Shurican tænkte lidt for sig selv og besluttede sig for at tage hjem til Thailand igen*fint hvis de gerne vil have det på den måde så må de klarer sig selv i krigen*tænkte hun og viste ikke hvad hun skulle gøre så hun tog hjem for at tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 20:59

på vejen så sakref nogle væsner gå rundt nogle af dem kendte han ikke andre kendte han godt men da han kiggede rundt og så den bebyggelse der var blev hans nysgerrighed rettet imod det og han begyndte at hoppe fra hus til hus så let som ingenting hen imod den bebyggelse.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 21:01

Melody kiggede på Jaster og lidt rundt de stod inde på hans slot og det var helt klart stort "der er meget plads til dig men du har vel planer om at overtage stedet har de ikke min herre"ssagde hun og kiggede rundt hun fornemmede stadig der var nogen udenfor nogen de kendte. Hun smillede ikke for der ville helt klart ske en slags krig mellem nogle væsner og ham de ville vel prøve at få ham ned fra tronen.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 28 Okt 2010, 21:07

Haley nærmede sig langsomt. Den strøm af vind der snorede sig om hendes krop kvalte lyden af hendes fødder mod jorden. Hun stoppede op da gaden delte sig i to. Den ene vej førte udenom bymidten og den anden lige i gennem. Da hun blinkede løsrev en del af den strømmende vind om hende sig, den delte sig i to og skød til hver sin side. Hun stod stille mens hun ventede på svar om hvilken af vejene hun skulle tage, for at finde ud af hvad der foregik.
Hun løftede sine hænder op lige som de to vinde vente tilbage til hende. "Mmh, flere væsner" sagde hun med en lav sirene sangs stemme. Hun tog vejen til højre, til byens midte.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyMan 01 Nov 2010, 15:27

// husk at svar allesammen :)//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyMan 01 Nov 2010, 15:35

//jeg er vist røget ud af emnet POKKERS XP men kommer nok ind igen//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 02 Nov 2010, 12:05

//hehe men det ser ud til at jaster har helt glemt emnet :D)
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 02 Nov 2010, 12:30

//jep det tror jeg også han har^^//
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 02 Nov 2010, 14:21

//Jaster svare nok snart :D//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTirs 02 Nov 2010, 15:02

//lad os håbe på det//
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyOns 03 Nov 2010, 20:49

//ja emnet er gået i stå lige nu:D//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 00:06

Jaster kiggede på Melody "ja det har jeg da"sagde han og kiggede hen af vejen der var hvor han kunne føle at der var andre væsner så han gik ud til den ene side og kiggede og man kunne ikke se det men han koncentrere sig faktisk.
Han rakte den ene hånd ud mod vejen ned og fyrede ild som var sort men lyste som normalt ild hele vejen ned så det oplyste vejen.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 12:09

sakref blev lidt efter noget tid utålmodig og derfor fik sine vinger til at komme frem de kom frem som de altid gør ved at der først kommer en stor røg omme bag hans ryg og så var hans vinger på hans ryg og med et let slag med sine store drage agtige sorte vinger var han oppe i luften og fløj afsted.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 16:18

Melody kiggede på jaster lidt "vi er ikke de eneste her min herre flere væsner er ankommet sikkert for at få dig ned fra tronen"sagde hun og kiggede rundt. Hun mærkede mange væsner men om de var gode eller onde vidste hun ikke endnu. Melody gik nogle skridt frem og så hans ild den var smuk og flot. Det oplyste hele vejen det var smukt. Hun så i retningen af pigen ved navnet Shurican hvor skulle hun hen.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 17:04

Haley gik det sidste stykke til den gade der førte til by midten. Men med det samme stoppede hun op, og en ildkugle fløj lige fordi hendes ansigt. Hun gneb øjnene sammen og så efter den, hvorefter hun så til den anden side, hvor hun kunne se en ung mørkelver og en ung kvinde, vampyr mente hun ud fra lugten.
Haley gik med sine underlige langsomme, men alligevel elegante bevægelser ned mod dem. Om de var onde eller gode, var egentlig lige meget for hende, for hun var selv hverken eller. Hun bevægede sine fingre somom at hun spilede klaver i luften.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:04

Shurican spredte sine sorte vinger ud og fløj afsted...
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptySøn 21 Nov 2010, 01:27

Jaster kiggede sig omkring "ja det tror jeg på"sagde han og kiggede bare om sig for at se hvad der forgik om ham der var ikke noget der skulle komme og prøve på noget lige nu for så var de nogle døde væsner hvis de gjorde
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 EmptySøn 21 Nov 2010, 14:21

sakref så det der var igang med at blive bygget og så med et ondskabsfuldt smil slog han et slag med sine vinger og skød afsted imod det. han landede på taget af et hus der var i nærheden. han kiggede så rundt for at se om han kunne se nogle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
darkness over vida//åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» try me out! (åbent emne)
» Blowing off steam.(Åbent emne)
» Hallo Hallo emne her emne her kom og får et emne lige her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: