City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Shurican
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Cecillie
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Zann
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Namine
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Aiko
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Amber
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Haylin
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Melody
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2votin10darkness over vida//åbent emne// - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 darkness over vida//åbent emne//

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyMan 22 Nov 2010, 10:16

Melody kiggede på Jaster"Herre er de klar til det store angreb der snart ville ankomme mod deres slot"spurgte hun mens hun kiggede lidt rundt. Hun tog nogle skridt frem inde på slottet ligenu stod hun lidti gangen og så sig til hver sin side"Hmm der er mange væsner nogle kendte og nogle ukendte nogle"sagde hun stille og gik hen mod det nærmeste vindue hun lænede sig op ad det med hænderne rundt om sig selv mest bare for at holde den afslappede holdning."Det bliver spændende"tilføjede hun og kiggede ud ad vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyMan 22 Nov 2010, 14:47

//jeg gider ikke den her mere så jeg er out,den er ikke så intresant eller spændende undkyld for den negative ting men det var okey i starten men... :'(//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:16

//og vi er blevet glemt igen :D//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:22

// irrr altså det er lidt irreterende at han har glemt emnet før det sågar blev spændende -.-//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyMan 17 Jan 2011, 19:22

Han kiggede på melody "ja jeg er klar til det er ikke bange for det lige nu"sagde han og kiggede på hende "Hvad med dig er du klar til det"sagde han og stod bare og kiggede på hende og gav sig til at lege lidt med noget ild mens han bare ventede på det.
Han var kold rigtig kold lidt nu selvom han havde med ild at gøre var han inders inde helt kold dem der satte sig op mod ham ville han slå ihjel på stedet.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyMan 17 Jan 2011, 23:04

Sakref så en mørk elver lidt længere henne. Det har været meget længe siden han sidst har set en. Men han var sikker på at han nok vil komme til at have det sjovt med den her kamp. Han hoppede ned fra bygningen og landede på fortovet på sine ben. Han begyndte at gå hen imod ham med et stort smil. Men det var ikke et venligt smil. Det var et ondt smil. Det var et smil man så hos gale videnskabsmænd eller hos en mafia leder når han skulle til at dræbe nogle.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyOns 26 Jan 2011, 06:27

Han kiggede på denne mærkelige ting der var kommet frem for ham hvem han så enden var skulle han ikke komme for tæt på jaster lige nu da der ikke var sikkert mere efter han var blevet der var kun få der kunne komme tæt på ham lige nu og det var kun dem og ikke andre.
Han stod med sine sværd i hænderne så han var klar på alt hvad der ville kunne ske lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 EmptyFre 28 Jan 2011, 19:04

Sakref stoppede op ca 10 meter væk fra jaster. "nååå så det er dig der skaber et så meget forstyr over det hele" sagde Sakref imens han undersøgte jaster, fra top til tå. "du ser ikke ud af meget hvis jeg må sige det" sagde han efter at have kigget lidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: darkness over vida//åbent emne//   darkness over vida//åbent emne// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
darkness over vida//åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» try me out! (åbent emne)
» Blowing off steam.(Åbent emne)
» Hallo Hallo emne her emne her kom og får et emne lige her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: