City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Shurican
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Zann
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Namine
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Aiko
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Amber
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Haylin
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Melody
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Trænings dag igen [Daniella=Privat]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 19:57

Daniella så på ham og vippede de indbyggede solbriller i hjelmen ned foran de lysegråblå øjne. "Jeg er faktisk vegetar"sagde hun og kunne ikke skjule munterheden i hendes stemme. Hun vendte sig om mod motorcyklen igen og satte sig op på den, hun rykkede den tilbage så stødtebenet blev vippet op.
"Hvor bor du?"spurgte hun og så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 20:03

Han satte sig bag hende og lagde armene om hendes mave uden at tage på nogen personlige dele og fortalte hende adressen "kan jeg så ikke byde på en salat eller noget?" spurgte han fornuftigt mens han smilende så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 20:12

"Arrgh, måske næste gang" sagde Daniella og speedede op "hold fast"sagde hun gennem larmen fra dækkende der brændte mod astfalten, hvorefter hun slap bremsen og de drønnede af sted. Hun drejede skarpt ud mellem to biler, og kørte ned af gaden, en smule hurtigere end man måtte som hun selv kaldte det, men hun var vild med fart.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 21:18

Han grinte bare af det selvom han ikke havde en hjelm gjorde han noget sindssygt han hoppede af kværnen da hun nåede de 2 biler og løb hen af bilerne og hoppede hen bag hende igen mens han fortsat grinte "haha fuck hvor er det længe siden" grinte han og rejste sig op bag hende "IM THE KING" råbte han og tog et bræt fra en bil som kørte forbi og tog fat i kværnen og hoppede af så han nærmest lavede vandski bag kværnen og grinte fortsat
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 21:34

Daniella bremsede ret så heftigt så baghjulet skred, da hun opdagede at han var hoppet af. Da motorcyklen stod stille, rev hun hjelmen af "Hvad fanden har du gang i!?! du kan sku blive dræbte!"halv råbte hun rassende. Hun kendte jo ikke til væsner og et menneske ville mindst blive slået halvt fordavet af det nummer.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:02

Han fløj forlæns da hun bremsede men landede unormalt på benene og vente sig mod hende "ja det har jeg ikke fortalt men jeg er selvmords kandidat jeg ønsker nærmest at dø det derfor min kværn gik i stykker" sagde han og grinte svagt
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 06:29

Daniella rystede på hovedet "Du er sku ikke rigtig klog"sagde hun vredt og fik rettet motorcyklen op
Hun tog hjelmen på igen "Du kan sku begå selvmord med en andens motorcykel "sagde hun da hun gassede op, for at køre videre uden ham bag på. Hun ville sku ikke have noget at gøre med selvmord, bare naturlig død ville hun ikke engang have noget med at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 14:58

Zann grinte før han blev halvgrå og gik ned på alle fire og løb af sted med sådan en fart han løb lige ved siden af hende "KAN DU HUSKE JEG SAGDE JEG BARE LØB VED SIDEN AF" råbte han til hende mens han løb ved siden af før han tog et lille kort frem "HER MIT NUMMER RING TIL MIG EN DAG HVOR DU ALLIGEVEL KEDER DIG" han stak det ned i hendes lomme før han løb en anden vej hjem til ham selv
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 15:02

Daniella rysede vildt på hovedet da han lød op ved siden af hende. Han var sku ikke normal!
Hun gassede op da han stak sit nummer i lmmen på hende og hun drønnede af sted og drejede skarpt ned af en side vej. Måske skulle hun bare være blevet i sengen i dag, hun var ved at blive skør, for han kunne da umuligt være hoppet af motorcyklen i den fart og ikke slå sig halvfordærvet.
Hun rystede igen på hovedet og drønnede hjem ad.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 15:57

Zann løb hjem og gemte sig i en gyde hvorefter han blev sig selv og gik op i hans lejlighed hvor han satte sig på den eneste sofa i hele lejligheden og begyndte at kede sig

//Hva nu?
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 19:05

//Ja højst sandsyndligt vil svaret være; nyt emne?//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 19:40

//Vi kan osse bare fortsætte her og sige næste dag eller vi kan sige slut på dette emne og så kan jeg lave et emne hos ham
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 19:40

//Det er lige meget for mig//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 19:52

//Ok laver jeg et nyt
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 19:58

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Trænings dag igen [Daniella=Privat]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]
» Yes! Kan tale igen! (Boris=privat)
» En lille trænings kamp?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: