City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Shurican
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Zann
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Namine
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Aiko
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Amber
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Haylin
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Melody
hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2votin10hvad sker der her //Zann// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 hvad sker der her //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyLør 14 Maj 2011, 18:51

Han smilede roligt og så på hende lidt med et kærligt smil "om et halvt års tid" hviskede han roligt mens han fortsat så på hende med et stort smil "jeg vil gerne have en lang forlovelse" hviskede han roligt og så på hende med et kærligt blik
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyLør 14 Maj 2011, 18:56

Haylin kyssede ham. ''men hvad hvis Jaster finder ud af det'' spurte hun ham stille. hun så ham i øjnene og lænede sig ind til ham og kyssede ham på halsen og nød at være sammen med ham efter alt den tid de havde været fra hinanden
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyLør 14 Maj 2011, 19:21

Han så på hende blidt lidt "vi kan osse bare gifte os på rådhuset imorgen" hviskede han smilende mens han så hende i øjnene med et kærligt blik og nussede hende blidt og nød kyssende på hans hals lidt "vis du vil tænde mig virker det" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyLør 14 Maj 2011, 19:38

hun så på ham med et smil og kyssede hans kind. ''skat alså jeg er ligeglad med hvornår vi gifter os bare vi bliver gift'' sagde hun stille og kyssede ham på munden stille og rolig hun lænede sig ind til ham bare for at høre hans hjerte slå.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptySøn 15 Maj 2011, 08:04

Han lagde armene om hende roligt og smilede blidt mens han nussede hende roligt og blidt "så lad os vente et halvt år og lave alle forberedelserne" hviskede han blidt mens han nussede hende kærligt videre "så kan vi lave et stort bryllup" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 06:08

hun kiggede på ham med et smil på sine læber også kom hun i tanke om hvad jaster havde sagt til hende, ''men Jaster har forbudt mig at gifte mig med dig'' sagde hun stille og så ned og havde tåre i øjnene hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 07:52

Han tørte hendes tåre væk blidt "jeg har hans Amber ham kan intet sige til det sig til ham han enden behandler dig med respekt eller Amber får et solbad" sagde han med halvtrøde øjne som beviste han ikk lavede sjov men mente hvert et ord "og vis han truer med at slå dig ihjel så lad vær med at tro på ham han vil ikke ture at slå dig ihjel vis det vil koste ham hans dyrebare Amber" sagde han hårdt før hans øjne blev normale
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 07:57

hun smilte stille og lod sine læber møde hans i et langt dybt kys. ''du dejlig skat jeg kan ikke leve uden dig'' sagde hun stille med et smil på sine læber, ''jeg ville ønske jeg kunne gøre noget men er jo dødelig'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''hvordan kan du være sammen med mig jeg er jo menneske du fortjæner meget mere end mig'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 08:06

Han smilede kærligt og nussede hende blidt "jeg er ligeglad med hvad du er vis du ikke selv kan li tanken om at jeg er Varulv og du er menneske så lad mig forvandle dig men om du er menneske Varulv spøgelse vampyr ja ligemeget hvad du er elsker jeg dig stadig" hviskede han blidt og nussede hende kærligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 08:09

hun smilte stille og kyssede ham stille på halsen. ''gør mig til varulv vil du ikke nok skat'' spurte hun ham stille og kyssede ham. hun ville ikke leve uden ham og holdte om ham og elskede ham. ''jeg elsker dig bare gør mig til en af din slags'' sagde hun bange for at då fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 09:26

Han rystede på hovedet "nej skat det kan jeg ikke lade dig gå igennem" hviskede han trist og nussede hende blidt og kærligt og kyssede hende blidt tilbage med et kærligt blik "jeg elsker dig Haylin" hviskede han og så hende i øjnene lidt "det er en smerte værre end at blive til vampyr alle dine knogler ændre sig og det vil gøre så ondt du vil aldrig komme over det" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 16 Maj 2011, 09:56

hun så på ham og sukkede. ''jeg vil være varulv ligemeget hvad'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''jeg troede du elskede mig og så gør du det ikke nok til at lade mig blive en af dine slags'' sagde hun svagt og græd hun gik op på sit værelse og græd.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 17 Maj 2011, 11:53

Han gik op til hende og åbnede døren blidt "Haylin det ikke den måde jeg mener det på smerten fra at være varulv er meget stor jeg elsker dig for højt til at lade dig gå igennem den smerte" sukkede han trist mens han så på hende med blide og kærlige øjne
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 17 Maj 2011, 16:29

hun så på ham, ''zann jeg vil have du er min varulv og jeg vil være dig men jeg elsker dig selv om det ikke kan ske'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kyssede ham længe på munden.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyMan 30 Maj 2011, 17:56

Han kyssede hende blidt tilbage og nussede hendes ryg "man kan dø af smerten" hviskede han blidt og slap hendes læber "og hvad værre er jeg er verdens mægtigste varulv min gift er endnu stærkere end en normal" hviskede han "men du skal ikke gøre sådan en anden varulv bider dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTirs 31 Maj 2011, 13:19

hun så på ham. ''vil du love mig det'' spurte hun ham og så ham i øjnene og kyssede ham på halsen også op til hans mund stille og rolig.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTors 02 Jun 2011, 12:07

//Hvad? Forstod den ikk
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 EmptyTors 02 Jun 2011, 21:10

hun så på ham. ''jeg får en anden til det hvis du ikke gør det skat og jeg mener der djeg bluffer alså ikke den her gang'' spurte hun ham stille og så ham i øjnene med et smil og kyssede ham stille.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Zann//   hvad sker der her //Zann// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hvad sker der her //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)
» Hvad vil du-Hana
» Hvad laver jeg her? -Laroy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Policía-Politistationen-
Gå til: