City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Shurican
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Cecillie
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Zann
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
sakref morladin
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Namine
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Aiko
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Amber
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Haylin
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Melody
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyFre 24 Jun 2011, 22:48

S: Hospitalet
V: let regn
T: kl 14.
O: en læge og en masse maskiner.

Haylin havde ringet til Zann og bedt ham møde hende på hospitalet kl 14, hun var kommet til længe for anden gang på 2 månede. det var fordi hun mørkse var gravid hun viste det bare ikke og ville gerne have det undersøgt, længe var igang med at undersøge Haylin da klokken blev 14 hun smilede stille. mod haylin.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyLør 25 Jun 2011, 17:10

Zann mødte op på hospitalet og spurgte efter Haylin de sagde hun var lige ned af gangen og pegede mod en gang hvor der ovenover stod 'graviditetscenter' Zann så længe på skiltet før han begyndte at løbe ned af gangen indtil han nåede til en stue der var åben hvor Haylin var han stoppede med at løbe og gik roligt hen til hende med bankende hjerte "hvorfor skulle jeg møde dig her skat" spurgte han roligt mens hans hjerte sad op i halsen på ham nu
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyLør 25 Jun 2011, 17:16

Haylin sank en klump i halsen da hun så ham. ''fordi jeg måske er gravid'' sagde hun og så på ham nervøst. hun viste ikke hvad der skete hun var nervøs over hvad han ville sige men han måtte jo tage ansvar for sine handlinger, hun tog hans hånd blidt i sin.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyLør 25 Jun 2011, 18:09

Han smilede "virkelig?" spurgte han mega glad og så på hende med et stort smil "Gravid? Altså med en baby?" spurgte han roligt med et rigtig stort smil og så på hende roligt med helt vildt glade øjne og så på hende smilende "jeg elsker dig Haylin" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyLør 25 Jun 2011, 18:18

Haylin smilede stille og så på ham med et smil på sine yndige læber og lod sin hånd holde om hans. ''ja men jeg er ikke sikker skat'' sagde hun stille og så på lægen. ''jeg elsker også dig skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber og lægen smilte. ''hun er gravid i 2 månede ca'' sagde lægen stille og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 29 Jun 2011, 07:28

Zann så på dem på skift før han løftede haylin op dog forsigtig og drejede lidt rundt og satte hende så ned og kyssede hende han havde aldrig været så glad siden han kom sammen med hende han var lykkelig men det knustes hurtigt da han kom i tanke om Jaster
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 29 Jun 2011, 12:22

hun så på ham og rørte blidt hans kind da han havde sat hende ned da hun også selv kom i tanke om jaster. ''zann han får ikke noget af vide'' sagde hun stille og så på ham meget nervøs for hun ville ikke lade jaster ødelægge det her for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyLør 02 Jul 2011, 11:04

Han smilede roligt og så på hende roligt og kyssede hendes pande blidt "nu er der flere grunde til at jeg må ha dig fri" hviskede han blidt mens han så på hende smilende og kyssede hende kærligt og blidt på hendes dejlige læber
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptySøn 03 Jul 2011, 14:02

hun så på ham med et smil på sine læber og tog hans hånd. ''vil i vide hvad det er for nogle køn?'' spurte lægen med et smil. ''vil vi det skat?'' spurte hun zann og kærtegnede hans mund med sin hånd og smilede stille og rørte hans kind med sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 05 Jul 2011, 09:16

Han så på hende smilende "det bestemmer du" hviskede han roligt han ville bare gerne have barnet sammen med hende han var ligeglad med om kønnet men vis hun ville vide det måtte hun godt det men han var ligeglad han var bare lykkelig
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 06 Jul 2011, 18:21

heylin smilede stille og så på ham, og holdte om ham. ''hmm... ja vi vil'' sagde hun stille med et smil på sine læber. lægen så på dem med et smil. ''det en pige'' sagde han stille og så på dem. ''jeg håber i lykkelige'' sagde hun stille og så på dem. ''jeg er i hver fald'' sagde hun stille og så på Zann.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyFre 08 Jul 2011, 12:04

Zann nussede hende kærligt og smilende "jeg er ikke bare lykkelig jeg er fuldt ud igennem overlykkelig" hviskede han og løftede hende op og svang hende rundt med et stort smil mens han kyssede hende blidt og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyFre 08 Jul 2011, 12:29

hun så på ham med et smil på sine læber og kyssede ham. ''jeg elsker dig skat'' sagde hunog kyssede ham med et smil på sine læber og lod kysse vare længe... ''men skat tror du vi kan nå at få mig fri inden hun bliver født'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyFre 29 Jul 2011, 09:46

Han grinte "gør du grin med mig? Skat jeg forhandlede slaver før du blev født" sagde han smilende "du er så godt som fri min egen" hviskede han og kyssede hende blidt og kærligt før han tog hendes hånd og gik roligt sammen med hende mod døren
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyFre 29 Jul 2011, 11:50

haylin så på ham og rødmede. ''skat vil du stadig elske mig selv om jeg er tyk? spurte hun ham stille og så op i hans dejlige øjne hun elskede ham virkelig det kunne man tydelig se på hende hun var glad for at han ville være sammen med hende til al tid siden han havde friet til hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 10 Okt 2011, 18:46

Han grinte "det vil jo bare betyde der er mere af dig at elske" sagde han smilende og kyssede hende kærligt mens han så hende blidt i hendes dejlige øjne og faldt nærmest i staver i hendes øjne "jeg elsker dig Haylin det vil aldrig ændre sig" hviskede han smilende og kyssede hende kærligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 10 Okt 2011, 18:48

Haylin smilede for sig selv og så på ham. ''hvor du skøn skat'' sagde hun stille med et smil og rørte hans kindblidt og så på ham. ''jeg elsker også dig zann'' sagde huns tille emd et smil på sine smukke fyldige læber. hun var glad og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 10 Okt 2011, 18:53

Han holdte hende tæt smilende "jeg elsker jer begge" hviskede han og mente hende og deres barn mens han smilede glad "jeg vil altid elske jer begge" hviskede han smilende mens han så på hende blidt og kyssede hendes kind kærligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 10 Okt 2011, 19:05

hun smilede stille og kyssede ham og smilede... ''hvad håber du det bliver pige eller dreng'' grinede hun stillle.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 10 Okt 2011, 19:26

Han smilede glad "pige for så vil hun være lige så smuk som hendes vidunderlige mpr" hviskede han blidt og aede hende og kyssede hende kærligt mens han smilede glad og nussede hende kærligt videre på ryggen og nød deres kys meget
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyMan 10 Okt 2011, 19:34

haylin smielde... ''jeg vil ha en dreng for så kan han være en lille charmetrold som sin dejlige far'' grinede hun og smilede hun kyssede blidt med og vidste ikke havd hun skulle gøre.. hun elskede han kys ig blev ved....
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 11 Okt 2011, 10:46

Zann smilede glad og kyssede hende nydende videre mens han nussede hende "jeg elsker dig Haylin jeg er så glad for dig og vores ikke fødte barn jeg vil aldrig miste jer" hviskede han blidt "aldrig nogensinde" hviskede han kærligt og nussede hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyTirs 11 Okt 2011, 12:41

hun smiede og tog hans hånd ned på sin mave som endnu ikke var alt for stor. hun smilede og kyssede igen. ''jeg elsker også dig... selv om vores barn ikke er født endnu ved jeg det også vil elske dig hvem kan ikke det'' sagde han stille og smielde for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 12 Okt 2011, 14:00

Han smilede og kyssede hende blidt videre mens hans hånd gled op og tog fat i hendes nakke mens han kyssede hende videre nydende og en arm gled rundt om hendes liv og nussede hendes ryg mens han kyssede hende videre nydende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat EmptyOns 12 Okt 2011, 14:46

hun så på ham og rejste sig op og gik stille med ham ud der fra da hun ikke gad være der. hun sukkede og så ned og smilede stille... hun vidste ikke havd hun skulle gøre hun ville rigtig gerne giftes inden hun blev bolle fed men ville ikke skynde på zann hun kyssede ham stille...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)
» extrem make over // Zann-privat//
» dj party //alle skal komme//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: