City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Shurican
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Zann
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Namine
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Aiko
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Amber
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Haylin
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Melody
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2votin10flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 15:08

"Hvorfor jage én uden at havde en grund?"sagde Alexia og så rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 15:18

"sygeplejskrne jager mig fordi at jeg har en sygdom der gøre mig sindsyg og elementernes vogter ville have at jeg lever med dem og dert mener jeg væk fra mine venner"sagde hun og stirrede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 15:59

"Nåårh"Sagde Alexia langtrukket og nikkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:14

"jeg har altid opholdt mig her nede i undergrunden"sagde hun"jeg kunne ikke finde et sted at bo,altså i en ordenligt hus" hun satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:15

"Der er ellers mange billige lejligheder der hvor jeg bor"sagde Alexia og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:18

"jamen alligevel burde jeg blive boende her for her kan jeg jordbetvinge "sagde hun selvom hun ikke kunne lide at bo så'n her,men alligevel så var det den eneste sted hvor hun kunne jordbetvinge.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:19

"Det er vel rigtigt nok"sagde Alexia og pillede igen ved sit lange hvide hår og så nervøst rundt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:24

"forstår du jeg er neutraljin for jeg venter og lytter enden jeg angriber mine fjender,jeg ser med jordbetvingelse "sagde hun "som man siger i kina så kan man nævne tre jiner,positivjin,Negativjin og neutraljin"hun lavede en slags port i væggende som stod der.Hun gik ikke før det var nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:27

Alexia nikkede imponeret.
Hun aldrig hørt om den slags og var blevet facineret af det.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:30

Shurican satte sig ned på jorden,hun kunne mærke noget"der kommer nogen"sagde hun og mærkede det i jorden"jeg ved ikke hvad men den der er mange"hun rejste sig op og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:32

Alexia lukkede sine mørke øjne og vente sig om og lyttede.
"Mmhm...Dine venner måske"sagde hun og slog i luften med sine store hvide vinger og så på Shurican over skulderen
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:38

"nej "sagde hun og lyttede efter"mine venner ville ikke prøve at springe stedet her af"hun kunne hører at de ville prøve at springe stedet her af"der er noget her som de er ude efter men kan ikke få fat i det efter som det nærmest ligger under væggende og man kan kun få fat i det ved at springe stedet her af"
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:40

Alexia nikkede og så i retning af lydene "Hvad gør vi?"spurgte hun og så på Shurican med hovedet lettere på skrå
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:44

"det ved jeg ikke,men jeg vil forhindre dem i at gøre det "saghde hun og begyndte at bevæge sig så hun jordbetvingede et hul øverst oppe,hun sprang op og betvingede noget hun kunne stå på "vil du med ellers skal jeg lave et sted hvor du kan være"spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:46

"Jeg tager da med"sagde Alexia og smilte. Hun sprædte sine ben lidt og slog kraftigt i luften. Hendes fødder løftede sig fra jorden og hun var i højde med Shurican.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:48

Hun brugte sin jordbetvingnig for at komme ud oven over ingangen til undergrunden ,hun blev ved indtil hun kunne mærke regnen.Shurican lyttede og kunne hører noget der sprang.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:50

Alexia fulgte hurtigt efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:52

"hey hold så op "sagde hun vredt men de fortsatte så hun trampede hårdt ned i jorden hvor hun så fik løftet et stort klippestykke og kastede den ned mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 16:53

Alexia stilte sig ved siden af Shurican og så på dem med sine mørke øjne og slog i luften med vingerne
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 17:07

de kiggede op "hey forsvind her fra "sagde lederen "hvem tror I lige I er "han så vred på dem"og vi tager ikke ordre fra en blind pige"tilføjede han og bad sine mænd om at fortsætte med arbejdet"ved du ikke hvem jeg er "spurgte hun ham"jeg er den stærkeste betvinger som i ikke kan klare " hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 17:09

Alexia så på lederen og lagde hovedet på skrå. Hun så på Shurican og ventede på at se hvad hun havde tænkt sig at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 17:27

"jamen hvorfor kommer du ikke her ned frøken og viser os hvad du dur til"sagde han med et grin"med glæde "sagde hun med et grinsmil i ansgitet.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 18:53

Alexia så skiftevis på dem, mens hun legede med sit hvide hår og lyttede opmærktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyMan 23 Aug 2010, 20:08

Shurican stod for sig selv og gjore klar til kamp,arbejderne stod i en klynge og var klar til at angribe.Hun gjore tegn til at de skulle komme an,hun ventede og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 EmptyOns 25 Aug 2010, 12:24

Alexia slog kraftigt i luften med sine vinger, så luften begyndte at virvle rundt om hende og fik hendes hår til at stå vildt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)   flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» flygtet til himalayabjerget ...
» Møkets mysterier-Jaster,Alexia,Shurican(privat)
» Man siger man skal holde sine venner tæt, men sine fjender endnu tættere (Aiko)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: