City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En stille sø //Jaster// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En stille sø //Jaster// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En stille sø //Jaster// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Shurican
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Cecillie
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Zann
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
sakref morladin
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Namine
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Aiko
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Amber
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Haylin
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Melody
En stille sø //Jaster// 2vote_10En stille sø //Jaster// 2votin10En stille sø //Jaster// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En stille sø //Jaster// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En stille sø //Jaster// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En stille sø //Jaster//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyFre 27 Aug 2010, 23:20

o.Alle fuglende der synger
t.Formiddag
v. solskinsvejr
p.ava
s. ved den blanke sø

Cecillie sad i søkanten lige under et træ og kikkede ud i vandet. luften var frisk her. og hun regnede ikke med af nogle ville finde hende. De smukke favrige (lyserøde) blade faldt ned i vandet og ned i håret på cecillie. Her var dejligt,fredeligt og smukt. Hun trak vejret dybt og lænte ryggen op ad stammen mens hun kikkede ud i vandet
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:12

Jaster kom gående stille ned til søen for at se hvad der sker der ned og det så ikke ud til at være det helt store og han fik øje på Cecillie og gik stille og roligt over mod hende


//sorry det korte svar og tiden det tog men som admin har man jo meget der skal laves//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:15

Cecillie kikkede op og et stort smil bredte sig på hendes læber. "hej jaster" sagde hun lavt til ham. et blad der faldt ned fra træet fangede hendes blik.Hun elskede og være her. og nu kom jaster. hun var lykkelig
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:24

//Jeg syntes siden er fin som den er //
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:29

Han kiggede på hende "hvad så"spurgte han og kiggede lidt rundt på det der skete rundt om dem med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:32

Jeg sidder bare her og nyder livet" sagde hun og smilte op til ham "her er meget smukt"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:33

han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er smukt"sagde han og kiggede stille rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:35

"kom og sid" sagde hun og kikkede ud over søen hvor bladende faldt ned i vandet
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:40

Han gik hen og satte sig ved hende
"går det godt"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:42

"jepsen" sagde hun og smilte. hendes ene hånd gled ned på hendes mave hun sukkede let "hvad med dig?" hendes blik var vent mod jaster. hun havde sådan savnet ham. bare et minut uden har var forfærdeligt i hendes øjne. men nu var han her. han sad ved siden af hende. og alt var godt igen
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:45

"op og ned"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "du må vel være 2-3 måneder henne nu er du ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:48

"Op og ned? hvad er der da sket?" spurte hun roligt "Jeg ved det ikke. men det sker snart.. jeg kan mærke det" sagde hun med et stille smil på sine læber. Hun var ved og forberede sig. de skulle være en familie. en lykkelig familie. men hvad skulle den lille mon hedde?
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:52

Han kiggede på hende med et smil "hvis det snart sker så må du jo være i den 9 måneden"sagde han og kiggede på hende med et smil og lænde sig hen og kyssede hende på maven
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 19:54

hun nikkede roligt og aede ham i håret mens han kyssede hendes mave "det er jeg vel." sagde hun glad men roligt. hun vidste slet ikke på hvordan man var en mr. hun panikkede inden i . hvad vis hun nu ikke kunne passe barnet.. eller jaster forlod hende..nej det måtte bare ikke ske! hun ville ikke leve uden ham
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:02

//Jeg er ikke så kreativ..men jeg gør mit bedste//
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:31

//Føler mig glemt her!! når du svare på andres emner men ikke mine..i næsten en time ..//
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:40

//uhmm..du siger bare vis du ikke vil emne med mig ikke?? så jeg ikke behøver og vente (;
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:48

han kiggede på hende med et smil på sine læber "dejligt så skal vi snart være mor og far"sagde han med et smil "halv lys elver og halv mørk elver"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og nussede hende på maven
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:50

hun nikkede "hvad skal den hedde?" spurte hun med en glad rolig stemme hun kikkede på hans hånd "jaster du forlader mig ikke vel?" spurte hun pludselig og kikkede op på ham med skrømte øjne. hendes stemme røstede og hun var ikke klar på og få et nej
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:52

Han kiggede på hende "nej hvorfor skulle jeg forlade dig"spurgte han og kiggede på hende og syns det var noget mærkeligt noget at sige lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:53

"det er bare frygten for af miste" hendes stemme rystede..men hun var lettet. han ville ikke forlade hende. hun sank engang "hvad syntes du barnet skal hedde?" spurte hun efter noget tid
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 21:58

han kiggede på hende "når okay"sagde han og kiggede på hende "jeg ved ikke skat har du nogen idéer"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke lige hvad barnet skulle hedde
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 22:01

"annastacia måske..altså vis det er en pige" sagde hun roligt. hun nussede ham i håret. "jeg elsker dig.og jeg vil tilbringe resten af mit liv sammen med dig" sagde hun roligt.men meget lavt. hun var ikke sikker på om han kunne høre hende. hendes hjerte bankede hurtigt. hun mente alle ordene 100%
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 22:06

"okay hvad så hvis det er en dreng"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg elsker også dig"sagde han og kiggede på hende med et smil og nussede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// EmptyLør 28 Aug 2010, 22:10

""jeg ved det ikke" svarede hun og sukkede så derefter. hun blev meget overasket over af han havde hørt hende . hun kikkede over på ham og smilte sødt. hun blev lidt rød i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille sø //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: En stille sø //Jaster//   En stille sø //Jaster// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En stille sø //Jaster//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» en stille nat alene i skoven
» I skovens dybe stille ro - Shurican
» It´s getting hot in here//Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: