City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
It´s getting hot in here//Jaster EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
It´s getting hot in here//Jaster EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
It´s getting hot in here//Jaster EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Shurican
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Cecillie
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Zann
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
sakref morladin
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Namine
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Aiko
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Amber
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Haylin
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Melody
It´s getting hot in here//Jaster 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster 2votin10It´s getting hot in here//Jaster 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
It´s getting hot in here//Jaster EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
It´s getting hot in here//Jaster EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 It´s getting hot in here//Jaster

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 11:41

V :: Utrolig lækkert sommervejr(sol og varme grader på 23)

T :: tiden står stille for mig men dog ikke for andre(12:21

O :: Well fleste teenager og hotte fyre

S :: svømmeren



"årh utroligt så dejlig varmt det er i dag her inde, årh det som om jeg måske skulle gå nøgen?, det som en hot sauna ? at gå ind i på grund af de nye plexi glass oven på loftet" Kimberly tog sig kort til panden og pustet ud i det hun så rundt, hun var iført en slags sort bikini dog med et sødt lille sjal om hofterne for ikke at virke for slutty som de fleste tøser?, selv om kimberly var lidt speciel i forhold til en avage teen girl. Hun havde sat det sorte hår op i en knold der strittede små totter til hver side, mens blikket spejdede over den kæmpe svømme hal?, skulle hun mund gå ud og trække lidt sol ind i den gyldenbrune hud. Kimberly gav et kækt grin fra sig og tog håndklædet over skuldren og gik udenfor og lagde det blidt på en stol og lagde sig så til rette og slikket lidt sommer sol.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 11:48

Jaster kom gående lidt rundt inde i svømmehalen og kiggede rundt og fik øje på en pige der var udenfor og gik stille ud til hende "hej"sagde han med et smil på sine læber "har man det godt her i svømmehalen"spurgte han og kiggede på hende med et smil der var venligt *hvem er hun mon*tænkte han og kiggede på hende "navnet er jaster jeg skal passe svømmeren idag"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 11:50

Kimberly så stille op mod ham og fjernede police solbrillerne(police er mærket) meget oldschool mærke og utrolig dyre kunne man se, og så var de i mahoni brunfarve(stellet). Kimberly gav et chamerende smil fra sig og rejste sig op i det hun sagde"årh hej?, svømmehallen er det vel?, og ja svømmeren det kalder de fleste det nok, men øhm?, okay? har jeg da gjordt noget forkert siden du kommer her ud eller?" hun strøg det sorte hår bagud og gav dette skindende smil fra sig som gave til ham, efter hans venlige gestus.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 11:53

Han kiggede på hende med et smil "nej nej da ville bare hilse på dig"sagde han med et smil på sine læber "hvad er dit navn"spurgte han og kiggede op og ned af hende *lækker*tænkte han og kiggede så op på hendes ansigt med et smil "du ser flot ud"sagde han med det samme smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:03

Kimberly strøg blidt den ene hånnd op af armen der var strakt ned af og så på ham som om hun poseret og strakte så armene da han fjernede blikket igen"Tag et billede mester det holder længere og mit navn" hun pustede blidt en boble af tyggegummi ud og rullede det væk med tungen og gik tæt op af ham i det hun blidt tog det ud med to fingere(smalle finger) og gav ham et frækt smil"Mit navn er kimberly" hun smed det ud i skralde spanden bagved ham og vendte ham blidt ryggen og drejede elegant rundt og satte sig på havemøblet. "Så er du livredder her? eller blot arbejdende med at skylle gulvet og sådan noget?"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:08

Han kiggede på hende "flot navn"sagde han og kiggede lidt rundt "både her og der jeg er lidt forskelligt i dag skal jeg gøre rent ind i pigernes omklædningsrum så jeg ved ikke med dig men skal vi ikke prøve det nye Sauna der inde sammen der er ikke så mange mere derinde"sagde han og kiggede på hende med et stille frækt smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:15

Kimberly smilede og sagde"Hmm? har i sauna her og jeg som ellers troede det ikke kunne sættes mere i stand, det jo helt nyt ikke os?" hun kiggede rundt, kimberly var ny i byen og sov normalt i sin gamle bil hun havde fået af sin far, men what ever?. Hun kiggede på ham lidt og sagde"okay lad os det" hun gik med ham ind i piernes omklædnings rum og lagde sit håndklæde på en af de lange træbrædder der var der for man ikke skulle brænde sig. Hun tog sig til panden og sagde"årh her er hot" hun betragtede jaster med de grøn blålig øjne og sagde"Så? jaster hva er du mere end blot hot livredder der tjekker efter babes?" hun grinte kækt og lettere flabet var hendes udtryk, samt læberne blev let slikket af den bløde tunge.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:20

Han gik med hende der ind og kiggede på hende mens hun havde røven til ham klappede han hende i røven "det ved jeg ikke tjek det ud for mig"sagde han med en fræk stemme og så på hende "du må jo kunne lide fyre som mig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:27

Smækket kunne høres fordi hendes baller var så stramme og trænet, dog var det vel det ved de fleste tøser som hende?. Hun vendte sig om og så lettere overrasket på Jaster"Nå? så det sådan du vil lege, men desværre mester jeg altså uopnåelig og vis man vil ha en tur ja så kræver det mere end blot lækkerhed og attetude" hun grinte og gik indenfor i saunaen ovenligt og så rundt og lagde sig så på sit håndklæde og sagde"mmmh ¨så dejligt at lægge her inde, og ja fyre som dig er vel et must have but... jeg ikke så meget fremme i stiletterne" hun gav et grin fra sig og rakte flabet tunge af ham og sagde"Men superman hva er du mere end blot livredder?" --hun så på ham temmelig facineret og sagde"Hva med din hudfarve hva race er du af menneske ting?" (hun kendte ikke til væsner)
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ved hende "jeg er nok neger eftersom jeg er sort ikke"sagde han med et grin på sine læber og kiggede på hende "skal jeg smide tøjet så du kan se min krop helt eller hvad skal jeg for dig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:36

Hun smilede kækt og sagde"Så du er neger? neger er ikke sølv sort er du måske sådan lidt anderledes?, måske halv neger med stor pik" hun grinte og satte sig op og rettet på sin bikini bh og sagde"Hmm nej du behøves ikke smide noget heh, og ? kan du ikke hjælpe mig med at binde min bikini ovenlig os her forneden" hun rejste sig op og skød røven lidt baguid og ventet på han bandt snorene i hver hjørne ved hendes hofter ovenligt, og os dem snore ved bhen
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:39

Han kiggede på hende og nikkede "men hvorfor tager du det ikke bare af der er jo ikke andre end os og endeligt må man ikke ha tøj på"sagde han med et smil på sine læber og smilte til hende.
"så ja vi skal af med tøjet"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:47

Kimberly rødmede og så lidt på Jaster og tog langsomt tøjhet af, hver snort blev taget op og det faldt til jorden, dog havde hun ryggen til jaster. Hun tog håndklædet om sig, og vendte sig mod Jaster og sagde"Sådan... og man må gerne ha håndklæde om sig det ikke forbundt så meget ved jeg.." hun satte sig ved hans side og sagde"Sååå hva med dig du skal vist os smide nogen klude"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:50

Han smilte stille og så på hende da hun smed tøjet "ja det skal jeg jo"sagde han og rejste sig og tog sit tøj af og stod nøgen foran hende og hans store lem hang ned. Han satte sig ved siden af hende og kiggede på hende med et smil på sine læber "det dejligt her inde"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:55

Kimberly kunne ikke lade vær med at betragte det store lem, men i stedet for at stirre løs!.. kiggede hun væk og sagde"jeg smutter hurtigt hen efter min mobil det kan være nogen vil ha fat i mig" hun havde ladt sin bikini ligge i mens hun gik ud efter sin mobil. Hun kom tilbage med en mobil ligende ting og den spillede en dejlig rytme af techno trance. Hun satte sig tilbage ved hans side og sagde"Ahhh nå? hva skal vi lave"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:03

Han kiggede på hende med et smil "det ved jeg ikke"sagde han og lagde en hånd på hende lår og nussede det stille og roligt "hvad har du lyst til at lave"sagde han og smilte sødt til hende og viste godt hun havde kigget på hans lem.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:14

Kimberly så småt væk der fra og sagde"Hmm det ved jeg ikke" hun skruede højere op for musikken og betragtede Jaster i mens han nussede hendes lår og sagde"hva har du da lyst til ?" hendes øjne var intense og flottte, samt hendes tunge var erotisk slikket om læberne nogen gange , nærmere et tegn på høj spænding mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:17

Han satte sig helt hen til og kørte hånden op under hendes håndklæde og nussede hendes underliv "er du jomfru"sagde han og nussede hende der nede blidt og kiggede op på hende han gjorde det så hun ville kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:21

Kimberly så lidt på Jaster og lukket øjnene kort dsa hun mærket hans hånd og trak sig lidt bagud og sagde flovt"ja" hun så lidt på ham og fjernede blidt hans hånd og sagde"hør.. så meget kender vi heller ikke hinanden og desuden så, så jeg ikke slutty" hun så lidt på ham og opdagede at hans lem var mere stiv i det og rejste sig op og tog sig til hovedet og sagde"jeg nød til at gå"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:23

Han kiggede på hende "øh vent undskyld det var ikke lige meningen jeg skulle ha gjort det der"sagde han og fik tøj på "du har ret vi må hellere lære hinanden og kende"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "giver du mig en Chance mere for det"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:26

Kimberly så lidt væk fra ham og satte håret mere op og sagde"Hmmm... det ved jeg nu ikke det kommer an på vis du går ned i knæ og siger du en slem slave så ja så vil jeg gi dig en chance" kimberly elskede at udnytte fyre der ikke var hårde i det, og især vis de fortrød noget
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:34

Han kiggede på hende og gik ned i knæ "jeg er en slem slave"sagde han selvom han ikke var glad for at sige det men han ville lære hende at kende.
Han rejste sig op igen og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:35

Kimberly smilede ondt og sagde"perfekt slave kom så kan vi gå lidt rundt i byen eller noget fordi dette sted keder mig nu" af en jomfru virkede hun utrolig sex vidende og ikke bange for det, dog var hun utrolig kontrold glad og elsket at drille alle og især naive fyre. Hun tog tøjet på og kom ud og ventet på at jaster skulle komme ud så de kunne komme ind til byen eller måske hjem til ham?
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:38

Han tog sit tøj på og gik med hende "vi kan tage hjem til mig hvis du vil det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne vise hende hvor han boede eller hvad hun bestemte det lige nu.
Han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:40

Hun nikket og sagde"Okay sounds like fun! to me" hun grinte kækt og chamerende satte hun sig ind i hendes egen bil og vis han havde sin egen fulgte hun ham og vis han ikke havde sad han blot ved siden af hende og dirgeret hende indtil de var ved hans hus. Hun steg ud og låste sin bil i det hun betragtede hans hjem ude fra og sagde"Ikke dårligt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It´s getting hot in here//Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster Empty

Tilbage til toppen Go down
 
It´s getting hot in here//Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» På job (Jaster!)
» My ride //Jaster//
» Lonly gone-Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Piscina interior-Svømmehalen-
Gå til: