City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Shurican
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Zann
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Namine
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Aiko
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Amber
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Haylin
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Melody
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2votin10Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Nyt møde, nyt sted-Jaster

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 17:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er ikke menneske Nami"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "jeg er Vampyr men rør dig ikke det skal du ikke være bange for"sagde han og kom til døren hjemme ved ham og gik ind og lagde hende ind på sofaen
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 17:41

Namine kiggede på ham og ned på sit knæ hans sofa føltes så dejlig blød at sidde i hun kiggede på ham"En vampyr"spurgte hun gentagende men havde engli intet imod vampyre især ikke ham. Han var så sød mod hende, hjælpson hun smillede kært til ham mens hun kiggede rundt"Er det her du bor"spurgte hun så venlig og kært
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 19:40

Han kiggede på hende "ja jeg bor her"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "Jep jeg er en vampyr"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 19:46

Namine kiggede på ham med et lille smil og kiggede rundt inde i hans hus"Her er meget hyggeligt"sagde hun og smillede kært til ham. Hun vendte sit havblåt blik ned på sit knæ der blødte lidt stadig"Åh nej jeg vil jo ikke plette din sofa til det må du undskylde"sagde hun og kiggede på sofaeen der havde fået blodpletter på sig
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 19:59

Han kiggede på hende med et smil "tak"sagde han med et smil og kiggede på hende "det gør ikke noget"sagde han med et smil på sine læber og fandt noget som de kunne forbinde hendes knæ og smilte til hende "sådan"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 20:01

Namine kiggede ned på sit knæ der ikke blødte mer hun krammede ham "mange tak Jaster du er den bedste det gør ikke ondt mere jeg glad for du ghorde det "sagde hun og smillede lidt på ne kær måde. Hun havde enlig husket at gemme sit keyblade men nu lp det bare på bordet foran hans sofa"du meget stærk har du trænet i lang tid"spurgte hun vneligt og nysgerig
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 20:05

Han kiggede på hende med et smil "det var så lidt søde"sagde han med et smil på sine læber "næh endeligt ikke"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 20:10

Namine smillede og kiggede på ham"Vil du ikke sidde her sammen med mig Jaster"spurgte hun med et lille smil på hendes læber. Namine s lange hår flagrede lidt og faldt lidt ned over hendes skuldre hun var kunne godt lig at være her hos ham det var dejligt, og megte hyggeligt man kunne sikkert lave en hel masse her.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 20:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det vil jeg da godt"sagde han og satte sig ved hende og kiggede på hende "har du godt"spurgte han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyMan 13 Sep 2010, 20:33

Namine nikkede lidt til ham emns hun vendte sig om mod ham"ja selovm jeg fryser lidt så har jeg det bedre nu hvor du er hos mig, og har passet på mig jeg er glad for det eg har nok sagt at jeg er det men det jeg "sagde hun med et kært smil til ham
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Sep 2010, 05:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vil du ha et tæppe eller noget"spurgte han og kiggede på hende "og er altid glad for at jeg kan hjælpe dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Sep 2010, 07:56

Namine smillede til ham mens hun nikkede til det han spurgte hende om hun ville have et tæppe eller noget"Jeg vil meget gerne have et tæppe hvis du har et"sagde hun og smillede til ham hun kiggede rundt igen i det rum de var i hendes keyblade så hun også det lå på bordet. Hendes hår hang løst ned over ryggen mens hendes kjole bare lignede sig selv som det altid gjorde."Mange tak"sagde hun med et smil på hendes læber
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Sep 2010, 08:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen og fandt et tæppe til hende og lagde det over hende med et smil "det var da så lidt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "var det bedre"sagde han da han havde fået lagt tæppet over hende så hun kunne få varmen.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Sep 2010, 11:02

Namine kiggede på Jaster hun smillede lidt og nikkede til ham"ja det er meget bedre mange tak"sagde hun glad hun kunne let få varmen igen af tæppet over hende hun kiggede på ham"Har du nogle film fordi så kunne vi se en film sammen hvis du har lyst"spurgte hun hun havde enlig heller aldrig været sammen med en vampyr før det var lidt underligt.Men også rart.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Sep 2010, 15:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da så lidt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "hvad skal vi så nu"sagde han og kiggede lidt rundt og smilte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Sep 2010, 17:45

Namine kiggede på ham mens hun lidt efter det han spurgte til hvad de kunne lave"vil du følge mig rund ti dit hus jeg vil meget gerne se det"sagde hun og smillede hun havde kigget lidt i det rum de begge to sad i nu på hans sofa hun kunne godt lig det.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyOns 15 Sep 2010, 05:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det vil jeg da gerne hvis du vil ha det"sagde han med et smil på sine læber og ville da gerne ville da gerne vise hende sit hus
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyOns 15 Sep 2010, 09:40

Namine smillede til ham og nikkede så hun rejste sig fra sofaeen hun sad i"ja det vil jeg gerne så vil det også være letterede at finde rundt i dit hus"sagde hun og smillede lidt. Hun lod sit keyblade ligge på bordet og havde ikke sine vinger spredt ud men inde hun gad ikke hele tiden have vingerne spredt ud.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTors 16 Sep 2010, 06:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så kom så skal jeg vise dig rundt"sagde han med et smil på sine læber og gik stille og rolig og ventede på hende at hun skulle med ham
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTors 16 Sep 2010, 13:33

Namine smillede og fulgte efter ham med stilel skridt"Jeg er klar"sagde hun og ventede spændt på at se hans hur de forskellige rum der måtte være der. Hendes havblå blik flakkede rundt der var så mange ting at kigge på.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyTors 16 Sep 2010, 13:35

Han gik vider og smilte til hende og gik gennem huset mens han viste det hele til hende og smilte stille
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyLør 18 Sep 2010, 12:05

Namine smillede da hun havde set sig omkring"Wow hvor er det flot"sagde hun beundrene mens hun kiggede videre hun lavede små hop indimellem hun fik lyst til det og desuden så var hun i godt humør.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyLør 18 Sep 2010, 18:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jamen tak"sagde han og kiggede lidt rundt i huset "hvad har du lyst til at lave"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyLør 18 Sep 2010, 18:28

Namine tænkte lidt mens hun smillede en smule"Lære dig at kende"sagde hun emd et smil og trak ham med hen til hans stue mens hun satte sig ned med ham i sofaeen"Jeg ved du er en vampyr men jeg vil vide mer om dig"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 EmptyLør 18 Sep 2010, 18:32

Han kiggede på hende "vide mere om mig"sagde han og kiggede på hende "okay hvad vil du vide"sagde han og kiggede på hende.
Han smilte til hende og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde, nyt sted-Jaster   Nyt møde, nyt sted-Jaster - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt møde, nyt sted-Jaster
Tilbage til toppen 
Side 2 af 18Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» et møde med en .... //Jaster-privat//
» det første møde
» Et nyt, spændene møde-Ryoko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: