City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Shurican
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Cecillie
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Zann
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
sakref morladin
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Namine
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Aiko
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Amber
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Haylin
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Melody
Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Et nyt, spændene møde-Ryoko

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 27 Okt 2010, 23:30

T:Aften ca
O:En enkel hytte. nogle buske,dallende blade ned fra træerne
og Namine
V:Lidt koldt, og lidt overskyet
S:Skoven deromkring
P:en lyseblå lårkort kjole, et par sorte ballerina sko på fødderne og det lyseblonde hår hængene ned over skulderne
____________________________________________

Namine var gået ind i skoven hun sov ikke som de fleste ville gøre ved aften tiden, hun kunne meget
godt lig at gå rundt om aftene inde i skoven selvom der lurede onde folk herinde så tog hun chancen. Hun
var ikke bange kun en lille smule. Hun havde hænderne rundt om sig selv og frøs lidt hun stod under et træ hvor det
begyndte at dale blade ned fra.Der var ingen at se kun hende og en meget tung stilhed.

Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 27 Okt 2010, 23:43

Ryoko var ankommet til byen og han var endt i skoven og viste ikke hvad vej han skulle og hvad ville se om der var nogen der kunne hjælpe ham og havde på fornemmelsen at der var andre end ham i skoven lige nu.
Han gik vider gennem skoven "er der nogen her"sagde han og kiggede rundt omkring sig for at se om der var nogen men det så ikke sådan ud.
Han havde sværd med sig og lidt små knive med sig.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 27 Okt 2010, 23:46

Namine hørte en stemme og blev først lidt bange hendes vinger var trukket ind og hun kiggede rundt"ja herover!"råbte hun og håbede personen der havde stemmen hørte hende. Hun var ikke bange kun for om denne perosn ville gøre hende noget hun kunne sagtens klatre op i træet hvis det endte galt eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 27 Okt 2010, 23:50

Ryoko kiggede rundt for at finde denne person og fulde denne person stemme og fik øje på en kvinde der stod og han kiggede bare på hende "øhm hej"sagde han og kiggede på hende han havde kort lyst hår(ligesom jasters farve) og lidt mere lyse lilla øjne.
Han kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyOns 27 Okt 2010, 23:53

Namine smillede"Hej...er du kommet for at skade mig"spurget hun sien at hun jo ikke vidste om han var god eller ond hendes blik var ond siden han havde sværd med og også nogle knive med sig. Namine kiggede på ham og fjernede et blad der var endt i henes hår. Hans hår var af samme farve som Jaster og hans øjne var smukke som hans.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:00

Han kiggede på hende "hvad nej jeg kommer ikke for at skade dig sådan noget kan jeg ikke finde på"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "hvem ville dog kunne få sig til det"sagde han og kiggede på hende med et stille uroligt smil på sine læber for han var bange for at gøre noget forkert
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:03

Namine nikkede lidt og smillede"Jeg ved det ikke et nok det der er det store spørgsmål"sagde hun og rækte en hånd frem mod ham mens hun fjernede et blad fra hendes skulder"Mit navn er Namine Gold"sagde hun til ham som en præsention af hendes navn. Han så ud itl ikke at ville gøre hende noget det gjorde hende glad for at han ikke ville skade hende."Jeg undskylder jeg troede du ville skade mig siden du bar sværd "sagde hun og så lidt ned
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:06

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "når okay men gør ikke noget og det er en ære at møde dig Namine"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "Mit Navn er Ryoko Trasio"sagde han og kiggede på hende med et smil "du tror sikkert jeg var en anden ikke"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:09

Namine kiggede på ham"æren er helt på min side Ryoko"sagde hun og tænkte lidt"Trasio er du i familie med Jaster"spurgte hun det efternavn havde hun hørt det hed Jaster jo. Hun smillede lit han virkede meget høflig og venlig, så nu vidste hun at han ikke ville skade hende men han så også meget stærk ud."Jo jeg troede du var en anden jeg undskylder"sagde hun og så lidt ned igen
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:13

Han kiggede på hende "ov så du har støt ind i min 1 år ældre bror jaster der kan man bare se"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men jeg er anderledes end jaster godt nok ikke lige så stærk"sagde han med et smil på sine læber "men hvad er der sket her både med dig og sådan siden du troede jeg vil skade dig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:16

Namine holdte om sig selv igen mens hun stillede sig under træet hun stod ved før"Ja det har jeg du ser også lidt anderledes ud end Jaster"sagde hun med et smil og kiggede så lidt ned"Troede du ville skade mig fori jaster er ond og han har forhekset mig det samme som forbandelse nærmest som gør at jeg ikke kan have romantiske føleser for sex og kærlighed"sagde hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:20

Han kiggede på hende "ov den kender jeg godt"sagde han og kiggede på hende "men det bare synd jeg ikke kan gøre noget"sagde han med et stille trist smil på sine læber "hvis jeg kunne så gjorde jeg det"sagde han med et smil på sine læber "men hvad laver du her ude"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 00:25

Namine smillede til ham"Mange tak Ryoko det glæder mig meget"sagde hun og nikkede lidt"Jeg gik mig en tur herude ville se nogle ildfluer og de plejer at flyve rundt herude. Og så kan jeg godt lig at gå rundt inde i skoven om natten og udforske lidt rundt"sagde hun og samlede et blad ned fra hendes hår hun lignede en bladdronning næsten så mange blade der var landet på hende"Hvad laver du herude"spurgte hun venligt og smillende.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 16:30

Han kiggede på hende "jeg er lige kommet her efter mange år rundt i verden"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "så jeg er lige nu bare her for at se hvad det er udover en skov"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende "hvad er der gang i her"spurgte han og kiggede på hende og ville vide hvad der sådan sker i byen
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 21:48

Namine kiggede på ham mens hun pustede til et blad der lå i hendes håndflade hen imod ham"Ikke meget gik lidt rundt omkring nyder at møde nye mennesker der sker hvist rigtig meget inde i byen har hørt at din bror jaster vil overtage stedet"sagde hun og så på ham hun gad godt se hans reaktion på det hun sagde. Ryoko var meget venlig han var det modsatte af hans bror sådan så Namine det. Hun smillede lidt"Kan du godt lig skove"spurgte hun med hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:00

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jaster vil overtage stedet"sagde han og kiggede på hende "typisk ham"sagde han bare og rystede så på sit hovedet "hvad skete der mellem dig og ham siden du fik denne forbandelse"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:08

Namine nikkede lidt og valgte at søtte sig ned under træet med et lille trist smil"Hmm ja altså jeg mødte den her fyr ved navnet sakref morladin og ham kyssede jeg med, og jeg kyssede også med jaster han blev sagde så at han elskede mig og"sagde hun og stoppede lidt mens hun kiggede ned lidt"Jeg kunne ikke gengølde hans føleser, og sakref ved jeg at jeg ikke kan have følelser for især ikke romantiske efter at Jaster gjorde det"sagde hun og så lidt videre ned mens hun trak fødderne ind til sig og lod det lange blonde hår flagre lidt."Jeg lidt dum fordi jeg gjorde det men jeg var selv ude om det"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:12

Han kiggede på hende "ov så det er din skyld at min bror er blevet en sindsyg magt gal person som er ved at overtage byen her"sagde han og kiggede på hende "og denne sakref er på en måde indblandet i det"sagde han og kiggede på hende han var ikke sur eller noget men det var jo hendes skyld
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:16

Namine kiggede på ham og lidt videre ned på bladene hun vidste hun havde gjort noget og at det var hendes grund at Jaster var ved at overtage stedet"Ja jeg ved det det er min skyld"sagde hun trist mens hun lod håret flagre lidt ind foran hendes ansigt lidt"Jeg skulle have gjort tingene anderledes "sagde hun og nussede lidt om et blad der var landet ved hendes hånd"Det helt iorden at du hader mig jeg gjorde Jaster til det han er, din bror"sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:25

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg hader dig ikke men jeg vil råde dig til at holde dig væk fra ham ellers flår han hjertet ud på dig og lader din krop rådne op og det samme hvis han finde ud af det der med ham den anden du kyssede med"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:33

Namine holdte om hendes ben lidt mens hun nikkede"Ja det ville være det bedste så det jo godt at du vil være sammen med mig og ikke Jaster"sagde hun med et smil hun havde gået og tænkt på at han godt kunne finde på at rive hendes hjerte ud men det ville hun ikek gøre, så det ville være bedst."Ham den andne jeg kyssede med må jeg hellere måske være venner med jeg kan ikke andet selv hvis det endte med at jeg fik følelser for en anden så ville det kun være venne følelser det lidt trist"sagde hun og strøg en tot hår forbi hendes ene øre
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja så du må passe på vis du ikke vil leve med smerter resten af dit liv"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja du kan være rolig når du sammen med mig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:40

Namine nikkede og rejste sig op hun gik hen til ham og gav ham et kram"Ja det ve djeg det gør mig meget glad at jeg kan det"sagde hun smillende. Hun kunne mærke nogle hårtotter hans hårtotter ved hendeshals lidt d ahun gav ham krammet. Namine måtte passe på inden det gik helt galt og det skulle jo nødig ske at det endte sådan.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:45

Han kiggede på hende og gengav da venligt hendes kram og kiggede på hende "du har nemt ved at forelske dig har du ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne for at være sikker på at det var rigtig og det ville man kunne se på den man snakkede/spurgte om noget i dens øjne.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko EmptyTors 28 Okt 2010, 22:48

Namine så han kiggede hende ind i øjnene mens hun gav slip på krammet og gik et skridt væk fra ham"Ja sommetider kan jeg godt falde hurtigt for en fyr men andre gange skal der mere til"sagde hun og blinkede lidt med de havblå øjnene så prikkede hun ham i panden"Hvad med dig bliver du hurtigt forelsket"spurgte hun og gik bagud hen imdo træet igen og lod sig stille sig op ad det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et nyt, spændene møde-Ryoko
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» et uventet møde~Garnish privat~
» det første møde
» et møde med en .... //Jaster-privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: