City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Møde med en//Melody// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Møde med en//Melody// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Møde med en//Melody// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Møde med en//Melody// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Møde med en//Melody// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Møde med en//Melody// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Møde med en//Melody// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Møde med en//Melody// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Møde med en//Melody// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Shurican
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Cecillie
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Zann
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
sakref morladin
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Namine
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Aiko
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Amber
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Haylin
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Melody
Møde med en//Melody// 2vote_10Møde med en//Melody// 2votin10Møde med en//Melody// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Møde med en//Melody// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Møde med en//Melody// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Møde med en//Melody//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 17:27

S-via la shep-hotel
T-23.00
O-ingen mennesker (underligt)
P-sort t-shirt og sorte bukser og sko
V-lidt blæst


Jaster var på vej hen til hvor ham og hans højre hånd Melody skulle mødes de skulle spise middag sammen på via la sheps restaurant og hygge sig sammen på den måde og det eneste der manglede var hende lige nu men hun kom nok på et tidspunkt når hun havde fået tid til at komme og give ham selvskab hun sagde jo at hvis hun kom forsendt var der jo en grund hendes sult.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:35

Melody kom gående hen ad en sti med et koldt blik i øjnene som hun havde skiftet til et venligt et da hun fik øje på Jaster hun smillede"Godaften herre"sagde hun og bukkede lidt hun havde den røde kjole på og sjalet på stadig smuk som hun altid var. Hun gik altid i den røde kjole. På fødderne sad der et par sorte højehæle.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:40

Han kiggede rundt i gaderne da han endelig fik øje på en der kom gående og så så at det var hans dejlige højre hånd "hej Melody"sagde han med et stille koldt smil men det var venligt "skal vi komme ind"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:42

Melody nikkede til ham og havde selv et koldt smil på læben"Ja det skal vi Jaster"sagde hun og tog et skridt indenfor hun fjernede en blodplet ved hendes læber"eg fik mig en tår blod inden jge ankom her"sagde hun smillende og tilfreds
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:44

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det var da godt at du gjorde det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og gik så hen og fik dem et bord og satte sig ved det og ventede på hende de skulle jo også bestille mad
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:46

Melody satte sig ned hun hang sjalet på stolen bagved hende og kiggede rundt med et koldt blik da hun mærkede flere blikke trak sig hen på hende hun ignorede det lidt."Mange mennesker"sagde hun og kiggede på Jaster hendes herre."Det bliver hyggeligt at spise middag sammen"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik et menu kort og det gjorde hun også "ja virkeligt mange og ja det skal nok blive hyggeligt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede i menu kortet for at finde sig noget at spise "kan du finde noget"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:56

Melody s røde glødende øjne som de jo lignede skimmede kortet lidt"Hmm alt lyder meget godt hmm tager en salat"sagde hun kød kunne jo ikke rigtig bestemme sig for om hun skulle spise så det blev en salat."Hvad med dem Jaster"spurgte hun højfligt
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 19:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay jeg tager hmm"sagde han og kiggede på menu kortet og kiggede så på hende "jeg tror jeg tager en bøf"sagde han med et smil på sine læber og gav en tjener menu kortet.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:02

Melody kiggede på ham mens hun lagde albuerne op på bordet"Her er meget fint det er en fin resturant Jaster"sagde hun og tog et lille kig rundt for at få nogle omgivelser med i hendes blik. Hendes lange brune hår hang løst ned over skulderne.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:20

Han kiggede på hende "ja det er der skam men det lidt nemt og få et bord her for der er ikke så mange her"sagde han og kiggede omkring men det var nok sådan hele tiden man han var ikke helt sikker på det lige nu.
Han sad og ventede på maden
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:23

Melody nikkede til ham og ventede også på at maden var klar"Og det er enda et godt tidspunkt Jaster"sagde hun og tog et lilel blik rundt nogle omgivelser fik hendes blik med igen. Hun lagde hænderne foldet sammen på hendes skød. hendes hår var ikke rigtigt sat op hang bare løst.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende.
Han nikkede "ja det er det nemlig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:27

Melody lagde hovedet på skrå"Er du enlig blevet meget stærkere eller har du hele tiden været meget stærk"spurgte hun hendes herre om mens hun lagde hænderne på bordet og kiggede rundt og tilbage på ham. Maden kom nok snart de skulle bare vente
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:29

Han kiggede på hende "nej men mine kræfter bliver stærkere være gang jeg enten er i kamp eller træner"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "så jeg håber alt kommer til at gå som det skal"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:39

Melody nikkede og kiggede alvorligt på ham"det gør det herre de må ikke tvivle"sagde hun og stak en finger i luften foran sig"De er stærk jo mere du udvikler dine teknikker og kræfter desto mere magt får de"sagde hun og nikkede
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det vil jeg håbe på"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber og deres mad kom endelig det havde også taget sin tid før det var kommet
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 20:47

Melody kiggede og blev glad for at deres mad var kommet hun kiggede på Jaster"herre huskede vi at bestille drikkevare"spurgte hun med et lille ondt smil mens hun så ned på sin mad og gjorde sig klar til at snuppe en bid af den. jaster s mad så også god ud.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 21:11

Han kiggede på hende med et smil "nej det har vi ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "vil du da gerne ha noget til maden"spurgte han og kiggede på hende.
Han smilte til hende og håbede på at der var noget hun ville ha
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyTors 28 Okt 2010, 14:07

Melody kiggede på ham med et lille smil"Ja champagne"sagde hun det havde hun også fået før det vidste Jaster godt"vil du have noget"spurgte hun til det med at få noget at drikke til. Melody havde albuerne oppe på bordet efter at hun havde taget en bid af hendes salat.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyTors 28 Okt 2010, 16:27

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg vil ha det samme som dig"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et smil og gav sig så til at spise
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyTors 28 Okt 2010, 19:28

Melody kiggede på ham"Kan du godt lig champagne herre"spurget hun undren men med et bredt lille smil og tog en bid af hendes salat. Den var virkelig god selvom salat nok smagte ens overalt så var den meget god her.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyFre 29 Okt 2010, 21:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kan jeg"sagde han og spiste noget af sin mad


//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyFre 29 Okt 2010, 21:51

Melody kiggede på ham mens hun så lidt rundt"Føler de alle sammen syntes vi to er skurke og bar evil ødelægge det her sted"sagde hun med et lille suk mens hun tog en bid af hendes salat mens hun så på sin herre"Jaster smager maden godt"spurgte hun med et smil og prøvede at ignorer blikkene fra de menenske der kiggede hen på dem.


//gør ikke noget:)///
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// EmptyFre 29 Okt 2010, 22:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det gør det skam hvad med dit"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og spiste vider og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Møde med en//Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Møde med en//Melody//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bravo //Melody//
» Her står jeg så regnen- melody
» Nyt møde, nyt sted-Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: via la shep-Hotel-
Gå til: