City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Shurican
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Cecillie
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Zann
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
sakref morladin
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Namine
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Aiko
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Amber
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Haylin
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Melody
Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_10Ikke noget at lave.... //åbent// 2votin10Ikke noget at lave.... //åbent// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Ikke noget at lave.... //åbent//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyOns 27 Okt 2010, 04:23

Alec gik rundt i byen, men kunne finde på noget at lave. Hun sparkede til en sten. Den røg langt fra hende. Det gjorde hende mere irriteret end i forvejen var. Hun kiggede på de larmende forbi gående mennesker.
Måske skulle man dræbe en af dem -bare for at se hvad de andre ville gøre. Sikkert skrige helt sikkert.
Hun smilede falsk for sig selv. Nej, det var ikke noget hun skulle forsøge sig med. Ikke lige nu i hvert fald.
Hun tog til undergrundsbanen.

Der sad en masse forskellige mennesker dernede. Vidt forskellige.
Hun mærkede et væsen i nærheden, men lagde ikke noget i det. Hun kiggede bare rundt på de forskellige mennesker. Hun trak sin Ipod op af lommen og satte en Three Days Grace-sang på.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyOns 27 Okt 2010, 12:02

Jaster kom gående ned i undergrunden og kiggede sig omkring og viste ikke hvad han skulle lave han havde lyst til at ødelægge noget men han viste ikke rigtig hvad det skulle gå udover lige nu.
Han fik øje på en kvinde og gik hen til hende "hej hva laver du her"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyOns 27 Okt 2010, 12:17

Aiko vendte sig om, da en stemme snakkede.
Det viste sig at den snakkede til hende. Manden var på vej hen mod hende, og hun havde mest lyst til at løbe, men gjorde det ikke.
"Kigger mig omkring... Hvad med dig?" hun smilede ikke, men hvad kunne der var være gjaldt i det? Det gjorde han heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyOns 27 Okt 2010, 12:38

Han kiggede på hende med sine dyt mørke lilla øjne "jeg kiggede på hvem og hvad der er her nede denne del af byen"sagde han og kiggede på hende det var en lidt dyb stemme.
Han kiggede på hende "mit navn er Jaster den forkommen herre over vida"sagde han og kiggede på hende med et stille koldt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 13:46

Aiko smilede ikke, men grinede indvendig. Hun lavede et ironisk buk "Til tjenste, herre Jaster".
Derefter lagde armene over kurs og kiggede på sortelveren. Måske var hun heldig, at få en forklaring. Kommende herre over Vida. Pfffh!
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 14:19

Han kiggede på hende "hvad er der"sagde han og kiggede på hende med et stille koldt smil på sine læber.
Han stod bare og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 14:25

Aiko kiggede på ham *Det ser ud somom jeg må bede pænt om den forklaring...*.
Hun smilede meget hurtigt og meget svagt. Falsk, men bare for at være højlig.
"Jeg synes det er meget irresant at én elver har tænkt sig at erobre en hel by. Det kan man kun med hjælp og kontanter.
Det lyder meget spændende og jeg kunne godt tænkte mig at vide noget mere om det." hun lagde hovedet på skrå og ventede.
Et eller andet sagde hende, at hun ikke skulle stole på denne mand under nogen om stændigheder.
Hun ville være beredt, hvis han angreb. Man kunne aldrig vide.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 14:28

Han kiggede på hende "jeg bruger altså det man kalder magt"sagde han og kiggede på hende "råstyrke og sådan"sagde han og kiggede på hende "og ingen kommer til at stoppe mig i at gøre det"sagde han og kiggede på hende med et stille koldt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 14:33

Aiko var langt fra overbevidst. Og meget uimponeret.
Fra hendes synspunkt var han kun ude på at spille smart eller det lignede det.
Og så det er det skole smil, hvad betød det lige?
"Fint, så siger vi det. Skal jeg holde mig udenfor eller kan jeg lokke flre infomationer ud af dig?" hun var meget direkte. Hun hade at legen med ord.
Man skal sige, hvad mener det uden omsvøb.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 14:40

Han kiggede på hende og fik ild frem på sine hænder "kan du se de mennesker der hvis du ikke er overbevist så kan du få det at se for dig selv hvad for en magt jeg indholder"sagde han og kiggede koldt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 14:44

Aiko, som stadig ikke troede ham, sagde bare "Hvis mig det. Men det var ikke hvad jeg spørgte om".
Aiko ville faktisk gerne se, hvad han kunne, men det måtte ikke være for tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 02 Nov 2010, 15:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber som var koldt.
"okay du vil se hvad jeg kan"sagde han og kiggede bare koldt på hende og stak sin ene hånd frem mod en flok mennesker og noget sort ild kom frem for hans hånd og hans skød det mod menneskerne og de brændte op
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// EmptyTirs 02 Nov 2010, 15:56

Aiko så koldt til, da ofrene brændte op. "Ja....." hun stak sine hænderne i lommerne "Det var synd for dem" men hun så ikke ud til at mene.
Hun vidste det ikke, men hun havde mere respekt for denne jaster, end hun havde haft før.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke noget at lave.... //åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke noget at lave.... //åbent//   Ikke noget at lave.... //åbent// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke noget at lave.... //åbent//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» kan ikke huske noget
» nogen der vil lave et plot?
» Hey folken kig her noget om reglerne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: