City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
kan ikke huske noget EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
kan ikke huske noget EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
kan ikke huske noget EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
kan ikke huske noget EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
kan ikke huske noget EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
kan ikke huske noget EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
kan ikke huske noget EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
kan ikke huske noget EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
kan ikke huske noget EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Shurican
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Cecillie
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Zann
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
sakref morladin
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Namine
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Aiko
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Amber
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Haylin
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Melody
kan ikke huske noget 2vote_10kan ikke huske noget 2votin10kan ikke huske noget 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
kan ikke huske noget EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
kan ikke huske noget EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 kan ikke huske noget

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyOns 23 Jun 2010, 15:44

T:9:00
S:Hospitalet
V:lidt sol og lidt regn
O:sygeplejsker og læger,men ligger alene i sengen


Shurican lå stille,der gik noget tid før hun vågnede men hun havde kun øjne på klem.Hun viste ikke hvor hun var eller hvor lang tid hun har været bevistløs.Hun syntes at der var stille der hvor hun var ,men ellers kunne hun hører noget der kom et andet sted fra.Hun tænkte hvor hun mon var,men hun faldt i søvn igen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptySøn 27 Jun 2010, 19:24

.....
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyOns 23 Mar 2011, 07:28

Misty spadserede rundt på de lange gange.
Hun stoppede desorienteret op og kløede sig lidt i nakken.
Hun havde mistet overblikket over, hvor på hospitalet hun befandt sig.
"Typisk"... hviskede hun ud i luften.
Hun var ny i byen og på job hunt.
Det var rimeligt afgørende at hun fik sig et job, så betalingen for hendes lejlighed kunne finde sted .
Gangende lå øde, men på en stue kunne hun høre en puslen...skulle hun gå derind og spørge om vej- eller ville det virke anmasende?
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyOns 23 Mar 2011, 15:37

Shurican stirrede ud i den blå luft mens hun mærkede stillet op af armene og kunne mærke nogle små slanger sidde i nogle dimser hun ikke viste hvad de hed. Hun tænkte lidt for sig selv mens hun lyttede omkring.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyFre 25 Mar 2011, 12:46

Hun tog en frisk beslutning da alle gangene med et var blevet tomme.
Hun gik gennem døren , tog en vejrtrækning og sagde med rolig stemme til pigen i sengen " Bekalger at forstyrre, men jeg har helt mistet retningssansen.
Kan du fortælle mig hvor jeg finder et kontor eller en chef heromkring?"
Hun pillede nervøst ved kanten af hendes blonde bluse.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyFre 25 Mar 2011, 14:22

hun stirrede hen på en pige"nej fatisk ikke for jeg kender ikke til hospitalet her og jeg ved ikke meget om stedet her"sagde hun svagt med Thaisisk accent men hun lå i sengen"hvorfor spørger du ikke en af de andre ansatte"
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyFre 25 Mar 2011, 14:39

Misty smilede og slog ud med hånden da hun svarede " De er alle som sunket i jorden".
Hun gav et lille suk og forsatte så " Detr var en del da jeg kom, om det er frokost eller hvad ,aner jeg ikke...men væk er de nu "
"Jeg skulle forsøge lykken og ansøge om et job, men det ser vist sort ud lige i dag"
"Kan jeg hjælpe dig med noget ? "spurgte Misty venligt da hun så pigen sidde og rodde emd hendes slanger og hospitaludstyr.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyLør 26 Mar 2011, 11:35

"nej det er der ikke"sagde hun og stirrede "men plejer der ikke være et skilt hvor der står eks. katine den vej hvor der er en pil eller en oversigt,nå men jeg ved ikke hvad de her hospitaler indeholder for det er første gang jeg har været på et"hun stirrede ud i den blå luft selvom hun havde hjulpet en på en hospital men hun havde ikke prøvet at opholde sig på en hospital.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyLør 26 Mar 2011, 22:03

"Jo, det ville da bare være dejligt hvis det var sådan" sagde Misty lettere ironisk og forsatte
" der er ingen skilte der oplyser om hvem jeg skal tale med om ansættelse eller hvem der er afdelingsleder".
"Måske kommer der snart nogen og tilser dig, så kan jeg jo kapre dem og spørge ?"
Misty så på pigen og blev helt flov over at have møvet sig ind på hendes stue.
"Undskyld igen jeg sådan braser ind, det er normalt ikke min stil "
"mit navn er Misty " sagde hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptySøn 27 Mar 2011, 17:47

"okey"sagde hun helt blank "du skal bare være glad for du ikke kom ind og truede mig med noget for så kan du tror at det ville gøre meget ondt på dig"hun stirrede ud i det blå luft mens hun pillede ved slangerne"nå ja jeg hedder Shurican" hun stirrede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyMan 28 Mar 2011, 09:12

"hey Shirican " hilste Misty tilbage.
"Jeg sværger at den her verden somme tider er too much " klagede Misty stille.
"Hvad interesse kunne jeg have i at true dig ?, jeg kan ikke tænke at vi skulle havde nogen konflikter os to?"
Misty tænkte på at der somme tider var bare for meget ødelæggelse og uretfærdighed til i denne verden.
Måske var det netop derfor hun ønskede at arbejde på hospitalet, eller med at undervise de unge børn... for at kunne sætte et kærligt og mildt aftryk på denne bestialske klode.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyMan 28 Mar 2011, 13:56

Shurican stirrede ud i det blå luft"der sker meget i denne her verden"sagde hun stille"både noget godt og ondt"hun viste ikke hvad hun skulle sige så hun tav og tænkte på noget at snakke om. Hun tænkte mens hun stirrede rundt og lyttede lidt men det eneste hun kunne hører er lyden uden for af lammende mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTirs 29 Mar 2011, 07:00

Misty kunne også høre larmen i det fjerne.
"Aha, det lyder som personalet er ved at vende tilbage fra frokost" sagde hun og forsatte
"Eller også er der ved at opstå ballade derude?" .
Misty kastede et nysgerrigt blik i retning af døren.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTirs 29 Mar 2011, 12:49

"måske "sagde hun mens hun stirrede mod vinduet,hun sad og tænkte lidt for sig selv.Hun havde ikke noget at sige og lyttede bare efter, hun blev ved med at pille med slangerne mens hu sad i tavsheden og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTirs 29 Mar 2011, 14:26

"Du Shurican , er du sikker på du er okay...
Lad mig lige hjælpe dig med disse her ?!" Misty rakte ud efter slangerne i hendes arm og så at venflonet var ved at ryge ud.
Hun skubbede det blidt på plads og fæstnede det med et plaster.
Misty havde holdt øje med Shuricans stirrende blik.
"Du... har du problemer med synet?" spurgte hun mildt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTirs 29 Mar 2011, 18:59

"et jeg jeg vil ikke have de der dingenoter i "sagde hun og tog fat i plastret hvor efter hun tog det ud"to ja jeg er blind hvorfor"hun stirrede på Misty"fatisk så bliver jeg ikke her længe" tilføjede hun for hun havde ikke lyst til at blive.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTirs 29 Mar 2011, 19:14

"Jamen det forklarer bare hvorfor du fokuserer lidt anderledes med øjnene " sagde Misty blidt men blev afbrudt da der ude på gangen lød et kæmpe brag og en mand brølede at de skulle udleverer poserne med blod o en kvinde skreg.
"Eh, mon vi skal gå ud og blande os?" hviskede Misty til Shurican
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTirs 29 Mar 2011, 19:43

"jep" sade hun og rejste sig fra sengen,hun stirrede på Misty mens hun lyttede "men man skal passe på for jeg kan godt være lidt phsysisk når det gølder en kamp"hun gik forbi og ud af døren,
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyOns 30 Mar 2011, 06:47

"Bring it on " sagde Misty og rystede en gang på hovedet for ligesom at klare tankerne og marcherede så tappert ud af døren, uden egenlig at vide hvad der ventede derude.
Misty tog kort bestik af situationen da de kom ud på gangen.
En eller anden person stod med en kvinde og så ud til at være tæt på at knække hendes hals.
På en rullevogn lå en stor stabel dropposer af forskellig blodtyper.
En mand lå på gulvet, med blod sivende ud af det ene øre og en gruppe folk stod skræmte trykket op af vægen.
Hun kiggede på Shurican og hviskede " En plan ?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyOns 30 Mar 2011, 14:26

"jep"sagde hun og drejede hovedet i mod personen"hey du der hvad med at skræme dig selv "sagde hun til person mens hun grint smillede"jeg ville vædde på at jeg kan klare dig på nul komma fem så svag og idiotisk som du er "hun smillede og kunne godt føle at personen kiggede på hende med et rasende udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyTors 31 Mar 2011, 07:36

Personen stirrede ondt på Shurican og imens han fastholdt hendes øjne smilede han til hende og sagde med en alt for venlig stemme " Hvem i al verdenen har vi her ?"
Samtidig knækkende han lige så stille halsen på den skræmte kvinden han holdte, og blodet begyndte at fosse ned af hende og af fyrens ben.
Panik truede med at opstå, folk skreg og nogen faldt på knæ og begyndte at bede.
Misty blev helt bleg og hendes instinkt tog over.... hun skreg "Nej " og farede over mod deres modstander.
Hun nåede at gribe en skalpel på vej derover , hun satte den mod hans hals og hvæsede " Du er færdig her, skrup så a "
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptySøn 03 Apr 2011, 05:42

Hun stirrede bare hvor efter hun angreb personen,hun tog fat i ham og kastede ham ud af et vindue hvor efter hun løb ud.

//havde ikke nok kreativ//
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyMan 04 Apr 2011, 06:45

Misty stod tilbage med skalpellen.
Hun viftede den i luften " Er der andre der vil forsøge noget ?" spurgte hun med kølig stemme. Der kom ikke andet end mumlen og rysten på hovedet som svar.
Misty gik hen til et barn, der var blevet løsrevet fra sin mor, under tumulten.
Hun knælede og strøg forsigtigt barnet over håret .
" Du skal ikke være bange, lille skat...kom så finder vi din mor".
Hun tog barnets hånd og kastede sit blik ud over den store forsamling der efterhånden var ankommet-
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyMan 04 Apr 2011, 14:21

Shurican lyttede men sagde ikke,hun viste ikke hvad hun skulle give sig til så gik ud af hospitalet hvor efter hun fortsatte med at gå. Hun gik i sine egen tanker og stirrede ikke mod hospitalet men gik direkte ud mod en skov over på den anden side af vejen.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget EmptyMan 04 Apr 2011, 14:51

Misty brugte lidt tid på at lokaliserer barnets moder, men deres hjertelige tak , da de endelig blev genforenet, var det hele værd.
misty fik en tåre i øjet.
Det var så ensomt at være alene, man blev faktisk lidt trist af det.
Hun blev nød til at gøre noget for at få det bedre.
Misty forlod hospitalet, uden nogen at tale med.
Men en havde dog grebet fast i hendes arm og hvisket
" Jaster skal du tale med. Jaster kan få det til at ske. Men pas på, han er ikke ufarlig, så tænk dig godt om. "
Misty gik ud og spadseret roligt ned a gaden.
Hun famdt en bænk og slog sig ned og nød udsigten af en skov nær ved.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kan ikke huske noget Empty
IndlægEmne: Sv: kan ikke huske noget   kan ikke huske noget Empty

Tilbage til toppen Go down
 
kan ikke huske noget
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ikke noget at lave.... //åbent//
» Hey folken kig her noget om reglerne
» kunne ikke sove.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: