City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Shurican
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Cecillie
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Zann
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Namine
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Aiko
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Amber
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Haylin
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Melody
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2votin10Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Et nyt, spændene møde-Ryoko

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 02:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at nusse hende mellem bene "i lige måde Namine"sagde han og kiggede hende ind i øjne "hvis vi får dig ud af denne forbandelse på en eller anden måde vil du så være min"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 02:25

Namine smillede og nikkede"Ja det vil jeg meget gerne Ryoko"sagde hun og havde et lykkeligt blik i øjnene på ham"Jeg håber vi kan"sagde hun stille mens hun tænkte lidt det ville blive svært at gøre det.Men så længe de var sammen kunne de nok godt klare alt.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 02:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende underliv og lod en finger køre ind "gør det ond min skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 02:29

Namine rystede på hovedet" Nej det gør det ikke skat"sagde hun og stønnede lidt af det mens hun godt kunne lig det meget det gav en meget god følelse det han gjorde. Hun kunne også godt mærke hans finger inde i hendes underliv og det var så godt at han tænkte på hende det gjorde hende glad.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 13:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte sin finger frem og tilbage inde i hende og elskede at være sammen med hende og alt det hun var den perfekte pige i hans liv og det ville man kunne se i hans øjne for når han virkeligt elskede nogen på den måde så var han meget beskyttende overfor den person som nu er namine
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 13:34

Namine mærkede hans finger og stønnede af det mens hun elskede at se ham nyde det , ligeså meget som hun nød det. Den perfekte dreng var sammen med hende nu det virkede helt underligt men på samme tid også vildt dejligt. Hun elskede ham rigtig meget ingen ville kunne tage det fra hende, hun smillede lid tog stønnede en smule mer mens hun så ham ind i øjnene. Det kunen mærkes i hendes blik hvad hun følte helt klart kærligheden.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 19:14

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog sin finger ud af hende og kyssede hende på munden "Hvad har du lyst til at lave"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var lykkelig over at han mødt hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 19:18

Namine kiggede på ham hun mærkede den røde farve i kinderne igen og gengældte kysset mens hun tænkte lidt"Hvad har du lyst til at lave jeg vil det du vil Ryoko"sagde hun og mærkede nogle blade ved hendes ene hånd der lå på jorden hun kiggede op"Der er mange blade her"sagde hun og smillede . Hun var også glad for at hun havde mødt ham
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 19:40

Han kiggede på hende med et smil og tog et blad og nussede hendes underliv med det og kiggede på hende "bare være sammen med dig"sagde han med et smil på sine læber og nussede bare med bladet på hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 20:05

Namine mærkede bladet ved hendes underliv hun stønnede lidt og kunne godt lig rigtig meget hun nussede hans hår lidt på en kærlig måde. Hendes hår lå spredt men det var også klart da hun lå på den kolde jord med ham ovenpå sig. Hun kunne se hans muskler han måtte kæmpe meget og træne meget for at få de flotte stærke muskler."Jeg vil også bare være sammen med dig"sagde hun og smillede
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 20:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "vi kan tage hen i min hytte"sagde han med et smil på sine læber og nussede stadig bladet op af hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 20:15

Namine kiggede på ham"Har du en hytte herude i skoven"spurget hun og gengældte kysset mens hun mærkede bladet ved hendes underliv det kunne gøre hende lidt våd af det."Jeg vil meget gerne se din hytte "sagde hun og nikkede mens hun nussede hans ene kind lidt
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyFre 29 Okt 2010, 20:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende helt våd først før han rejste sig op og kiggede på hende med et smil på sine læber og rakte hende sin hånd med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyLør 30 Okt 2010, 19:00

Namine tog imod hans hånd mens hun kom op at stå"Tak og skal vi smutte hjem til dig"sagde hun med et smil for at hør eom han var kalr til at gå hun vidste ikke hvor det var så hun håbede meget han ville vise vej hen mod det.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyOns 03 Nov 2010, 21:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja lad os tage hjem til mig så du kan se hvordan jeg bor her i skoven"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at gå
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyOns 03 Nov 2010, 21:43

Namine nikkede"ja jeg glæder mig er dit hus stort Ryoko"spurgte hun med et blik rundt hun havde enlig aldrig set hans hjem før men glædede sig rigtig meget til at se det. Namine s hpr flagrede lidt og hun holdte hænderne rundt om sig for ikke at fryse kulden var hård og meget kold.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:26

Han kiggede på hende med et smil "nej ikke som stort stort mere normal"sagde han med et smil på sine læber "så er vi her"sagde han og gik ind i en flot hytte og holdte døren åben for hende så hun kunne komme ind
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 EmptyMan 21 Feb 2011, 22:56

Namine holdte stadig lidt om sig selv men hun så også rundt"wow her er så stort og flot"sagde hun beundrene mens hun smillede. Hun kiggede på Ryoko og fjernede en hårtot væk fra hans ansigt"Bedre"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt, spændene møde-Ryoko   Et nyt, spændene møde-Ryoko - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et nyt, spændene møde-Ryoko
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» et uventet møde~Garnish privat~
» det første møde
» et møde med en .... //Jaster-privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: