City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Shurican
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Cecillie
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Zann
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
sakref morladin
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Namine
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Aiko
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Amber
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Haylin
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Melody
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2votin10Mørket har sænket sig om mig//Åbent// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Mørket har sænket sig om mig//Åbent//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 17:35

T:23.46
S:skoven
O:træer og det der ellers findes i en skov
V:Mørkt, koldt.
P:kig billede


Mørket havde sænket sig over skoven, alt var tys og roligt, ikk en vind rørte sig. Ud af mørket kom en ung kvinde gående, hendes fødder så ud til at svæve over jorden, så elegante var hendes skridt. Månes lig blege lys trængte gennem træernes bladede og fik alt til at blive underligt blegt. Den unge kvindes navn var Haley Darkson. Hun havde en hvid kjole på der sad stramt om hendes lange slanke velformede krop. Den gik helt ned til jorden, og dens ærmer gik et stykke ud over hendes hænder. En svag trist nynnen lød fra hendes mund, der kun var åbnet en lille smule. Bunden af den hvide kjole svævede lige over jorden, som en hvid sky. Det lange mørkebrune bøljende hår svævede rundt om hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 18:20

//Bider ikk//
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 18:43

Ryoko var inde i skoven for at se hvad der forgik der inde skoven han havde ikke været i byen så længe og havde ikke fundet ud af hvad der forgik i byen men det kunne vente nu skulle han finde sig et sted hvor han kunne bo så han var i gang med at lave sig en hytte ud i skoven og uhyggeligt nok det han brugte til at hugge brænde med var hans sværd og til at bygge hytten med var træ søm og en træhammer som han selv havde lavet med sin kniv så hele hans hytte var af træ.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 18:49

Haley gik med korte og langsomme skridt. Hendes bevægelser var underlige langsomme og samtidigt elegante og smidige. Hendes mørke øjne gled langsomt over de mørke buske og træer.
Haley nynnede stadig den svage triste milodi, det svævede som en stille vind og bredte sig om hende. Hun fortsatte målløst rundt i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 18:59

Han kiggede rundt og syns han kunne høre nogen der var i skoven og gik ud i skoven for at se hvad der forgik der og fik øje på en der gik rundt "hej"sagde han og kiggede på dette væsen der gik rundt det så ud til at være en kvinde.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og hoppede på at hun var et venlig sindet væsen
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 19:04

Haley vente sig igen underligt langsomt mod personen der hilste. Hun lagde hovedet en smule på skrå og den triste nynnen dødede stille hen. Hun så ind i hans øjne, som om hun kunne se lige i gennem ham og se ale hans hemmeligheder, alle hans tanker, alt. Hun rettede hovedet op og holdt stadig hans blik. Hun var hverken fjendtlig eller venlig. Hun var ingen ting. "Hej"sagde hun med en lys stemme, som lød som fortryllende sirene sang.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 21:43

Han kiggede på hende og gik hen til hende "hvad laver du her ude i skoven og hvem er du"sagde han og kiggede på hende "jeg hedder Ryoko"sagde han og smilte stille og roligt på sine læber og rakte sin hånd frem for at være venlig mod hende han ville ikke gøre hende noget
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 21:47

Haley så på hans hånd og trådte derefter frem mod ham, samtidigt med at hun løftede sin egen og tog hans. luftstrømmen der snorede sig om hende bredte sig til hans hånd og derefter hans krop.
Men hun slap hans hånd hurtigt igen, luften vendte tilbage til hende. "Mit navn er Haley"præsenterede hun sig selv med sin sirene sangs stemme, men viste ikke videre nogen følelser.
Tilbage til toppen Go down
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyTors 28 Okt 2010, 22:02

Han kiggede på hende og mærkede godt vinden men tog sig ikke af det "hyggeligt at møde dig Haley"sagde han venligt og kiggede på hende med et smil *hvad er hun for en dims*tænkte han og kiggede på hende.
Han stod og kiggede på hende lige ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// EmptyFre 29 Okt 2010, 13:41

Haley nikkede svagt "I lige måde"sagde hun som en sirene. Hun bevægede svagt sine fingre og noget luft snorede sig rundt om hendes fingre.
Som altid viste hun ingen føleleser over for fremmede, hendes stemme var også uden følelser, helt neutral. Hun gengældte bare hans blik med sine mørkebrune, sorte øjne.
Luften der snorede sig om hendes fingre flyttede sig til hendes håndled og dannede et levende armbånd af luft.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Mørket har sænket sig om mig//Åbent//   Mørket har sænket sig om mig//Åbent// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mørket har sænket sig om mig//Åbent//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» når man snakker om mørket - namine
» mørket inde i lyset - tazz
» Fun in town (åbent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: