City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Katten - Aimi - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Katten - Aimi - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Katten - Aimi - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Shurican
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Zann
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Namine
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Aiko
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Amber
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Haylin
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Melody
Katten - Aimi - Page 2 2vote_10Katten - Aimi - Page 2 2votin10Katten - Aimi - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Katten - Aimi - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Katten - Aimi

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Aimi

Aimi


Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 EmptyLør 06 Nov 2010, 00:34

"tak"sagde hun stille og genert. Aimi gik stille hen til bordet og satte sig ned på stolen overfor chiro. Aimi tog forsigtig en bid af made ind i munden, men spyttede den hurtigt ud da den var så varm at den brændte hende *bare hun nu ikke så det* tænkte nervøst over det
Tilbage til toppen Go down
Chiroptera

Chiroptera


Antal indlæg : 88
Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 EmptyLør 06 Nov 2010, 13:22

"hmmh hmmm" fnisede Chiro i et venligt tonfald og stillede sig ved siden af Aimi, hun buggede sig, "pust lidt på det og tag det så ind i munden, det er jo lidt varm" smilede hun og rejste sig så op igen og satte sig ved sin egen plads.
Tilbage til toppen Go down
Aimi

Aimi


Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 EmptyTors 11 Nov 2010, 15:33

" Ja, he det vidste jeg godt glemte det bare." løj hun med en meget flov mine. Aimi var meget irriteret over at hun ikke havde tænkt over at puste på maden, hvorfor havde hun dog ikke bare gjort det. Aimi prøvede så igen, men denne gang huskede hun at puste på det, så hun ikkke brændte sig igen. Da hun havde tygget lidt på det fik hun den vidunderlige smag i munden, så hun måtte bare have mere. Denne gang tog Aimi en ordentlig stor mundfuld ind i munden efter at have pustet på den. "Det smager vidunderligt, hvad var det nu det hed?" sagde hun med munden fuld af mad, så det kunne være ret svært at forstå.
Tilbage til toppen Go down
Chiroptera

Chiroptera


Antal indlæg : 88
Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 EmptyMan 15 Nov 2010, 15:08

"det hedder lasagne, og jeg kan da se at du kan lide det" sagde hun mens hun lage sit hoved lidt på skrå med et venligt smil og lukkede glade øjne. Hun begyndte nu ige så stille og spise maden selv.
Tilbage til toppen Go down
Aimi

Aimi


Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 16 Nov 2010, 21:33

Aimi så lidt på pigen igen, men spiste så vidre. Hun begyndte efter et stykke tid at føle sig mere og mere træt, men havde ikke den mindste anelse om hvorfor. Efter hun havde spist op sad Aimi nu bare og døsede hen, så kom der et kæmpe gab og så lidt efter gabet faldt hun bare sådan i søvn ind over bordet, med hovedet ned i tallerkenen.
Tilbage til toppen Go down
Chiroptera

Chiroptera


Antal indlæg : 88
Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 EmptyTirs 16 Nov 2010, 21:38

Chiro smilede bare da hun døsede hen og faldt i søvn med det samme, hun var allerede færdig med sin aftensmad og rejste sig så roligt op fra sin stol. Hun gik over til hende, og tog hende så i armene, hun var faktisk ret let, hun gik hen til sengen, tog dynen til side, lagde hende ligeså stille på sengen og lagde så dynen hen over hende. Hun så fredfyldt ud i det lukkede ansigt, *så må jeg vist sove på sofaen inat* tænkte hun mens hun små smilede til hende og gik så ud for og tage tallerknerne i opvaskeren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Katten - Aimi - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Katten - Aimi   Katten - Aimi - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Katten - Aimi
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Det hjemsøgte hus //Aimi//
» Blodtørst ved søen - Aimi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: