City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Shurican
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Cecillie
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Zann
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
sakref morladin
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Namine
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Aiko
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Amber
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Haylin
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Melody
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2votin10Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyFre 26 Nov 2010, 19:30

T:22:40
O:Snedriver og træerne fået vinterfrakker
S:Skoven.
V: snevejr, sneen begynder ligge sig i drriver.

Xenan gik stille rundt det sneede godt nu og man kunne ikke se så meget frem for sig. Hun var iført en tøje der strikket noget af det varmeste uld de havde gået stykke tid og sneen begyndte at sidde som en tyk grød i hendes hestedels pels, men man kunne ikke så godt se det for delen var hvid. hun anede ikke hvad hun skulle give sig og endte med søge ly under et meget stort grantræ. Hun mærkede hvordan hun blev kold og det ville ikke vare længe før hun måtte bevæge sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptySøn 28 Nov 2010, 12:05

Zann gik roligt igennem skoven uden at tænke over han faktisk bare havde cowboy bukser på og bar overkrop hans blonde hår samlede sneen op og det kunne ses men han tænkte ikke over det og gik videre han gad ikke noget lige nu lige nu ville han bare gå og gå i håb om at støde i nogle slemme typer som ville blive sure og angribe ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptySøn 28 Nov 2010, 14:10

Xenan havde stået stykke tid under træet, det var meget koldt, hun satte i trav stoppede fordi hendes muskler spændtes hun var ikke alene. Nogen var nærheden og det ville ikke være længe før personen ville kunne se hende, gøs en smule hvad nu hvis det var et mennske, hun kiggede sig omkring efter et skjule sted, men fandt intet og hun gik igen ind under træ som var mindre end andet hun havde stået under og hun kiggede vagtsomt ud i sneen. Hun ærgede sig over at hun ingen våben havde fået med sig, men på anden side gik hun ikke ind for nytteløs vold. Xenan holdte vejret hun turdte ikke trække vejret i frygt for at nogen ville opdage hend.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptySøn 28 Nov 2010, 17:08

Zann gik direkte forbi hende uden at se hende han gik i sin egen verden indtil han kom til at sparke til en sten under sneen som ramte en anden stor sten hvorefter det fløj op i træet hun stod under og fik en masse sne til at falde ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyMan 29 Nov 2010, 11:09

Hun hvinede svagt imens hun galoperede ud fra træet, hun hvinede meget der var koldt. hun stoppede op og betragtede ham der havde fået hendes træ til smide sin vinter jakke. Hun rystede svagt sin heste del, og spændte atter sine muskler i kroppen, men kunne nemt se at hun havde trænet meget hun håbede at han ikke ville vende sig om, for så ville han får øje på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyMan 29 Nov 2010, 15:06

Zann hørte nogle hvin og han vente sig roligt om og så på hende før han så på hende lidt undende over hvorfor hun så så anspændt ud "Dav" sagde han og gik hen mod hende med et roligt smil før han rakte hånden mod hende "Zann Kenda" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyMan 29 Nov 2010, 19:16

Xenan kiggede på ham så åbenbart ikke overasket ud over at se hende, hun rystede svagt på hovdet med smil på læben, der havde ingen grund været til spænde så meget. Han var også selv et væsen, gættede hun sig til for han var meget spciel bare at gå hen til Kentaur sådan, ikke der galt idet, men havde det været almindelig mennske havde han sikkert løbet af skræk. Hun kiggede i et stykke tid på hans hånd før det gik op for hende at skulle trykke den og gav der for klem " Xenan Silversky" brugte nomalt kun sit fornavn, men nu hvor han selv havde givet hende hans fuldenavn kunne ligesåvel også give hendes. betragtede ham kort, han var i bar overkrop, dette da være meget kold. Hun smilede svagt og hendes muskler var ikke så spænt mere " men sig mig hvad laver du her ude også uden tøj på din krop?" spurgte hun lettere forvirret, for Xenan syntes selv det meget koldt.

//Wow hvor kom alt den krea fra??//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptyOns 01 Dec 2010, 22:43

Han grinte og kløede sig bag nakken "jo ser du jeg var sammen med en pige men det viste sig hun var hermofrudit så jeg løb så hurtigt jeg kunne og glemte min trøje" sagde han og grinte lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptySøn 05 Dec 2010, 13:10

Hun anede ikke hvad en hermafrodit var, men da Zann begyndte grine gjorde hun det også. Hun smilede venligt til " men så kan du jo holde mig ´med selvskab" svarede hun og skridte langsomt videre. Hun håbede han ville følge efter så de kunne snakke mere.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) EmptySøn 05 Dec 2010, 13:27

Zann smilede roligt "jo det kan jeg godt" sagde han roligt og smilede roligt før han gik hen ved siden af hende lidt før han begyndte at gå ind af ind i skoven
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)   Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» dj party //alle skal komme//
» Afstemning-Skal det komme rank på siden?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: