City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Just looking around-Zann EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Just looking around-Zann EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Just looking around-Zann EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Just looking around-Zann EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Just looking around-Zann EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Just looking around-Zann EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Just looking around-Zann EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Just looking around-Zann EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Just looking around-Zann EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Shurican
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Cecillie
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Zann
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
sakref morladin
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Namine
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Aiko
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Amber
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Haylin
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Melody
Just looking around-Zann 2vote_10Just looking around-Zann 2votin10Just looking around-Zann 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Just looking around-Zann EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Just looking around-Zann EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Just looking around-Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyOns 24 Nov 2010, 10:42

T:Aften s tid ca
O:Sne, træer, nogle få blade, og en enkel hytte
S:Skoven
V:Lidt sne rundt omkring


__________________________________________________________________________

Melody gik rundt i sneen den kolde hvide sne der lå spredt over det hele. Hun havde en lang rød
kjole på, med et rødt sjal over skulderne og et par sorte sko med en lille hæl på. Hendes hår hang løst
lidt flagrende med sne stumper i. Hun gik lidt videre og fandt et stort tykt træ hun stilte sig ved.
Der var ikke rigtig nogen at se men mon ikke snart der ville komme nogen herind i skoven. Spørgsmålet
måtte hun vente på . Melody så en mand lidt forna hende hun havde planer om at drikke hans blod men lod være.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyOns 24 Nov 2010, 12:58

Zann gik roligt igennem skoven roligt og gik forbi en pige i rødt og blinkede frækt til hende "hva så smukke" sagde han roligt og smilede mens han gik videre med sneen på hans bar overkrop han havde ikke gidet og tage jakke på han havde kun cowboy bukser på og selvfølgelig underbukser men hans veltrænede overkrop var tydelig og der var ar over hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 16:08

Melody vendte lidt rundt der hvor stemmen kom fra hun så en person og smillede bredt"Hejsa med dig tja ikke meget nyder at gå lidt rundt ved skoven, hvad med dig"spurgte hun og rettede lidt på hendes røde sjal over skulderne. Hun betragtede ham han så enlig godt ud og meget venlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 16:27

Han gik hen mod hende og stoppede lige foran hende han lagde en hånd på træet bag hende og bukkede sig hen mod hende "det lyder da hyggeligt" sagde han roligt mens hans ansigt kun var få millimeter væk fra hendes samt hans læber som var lige så langt væk
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 16:49

Melody kiggede på ham og den afstand der var mellem dem hun stod tæt ved ham og kunne netop lige få et glimt af hans smukke øjne"Wow de er flotte dine øjne"sagde hun og lavede et lille lumsk blik"Jeg hedder Melody hvem er du"spurgte hun og holdte blikket på ham mens hun så hans hånd på træet bagved hende
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 17:02

Zann smilede roligt og så hende i øjnene "dine er osse" hviskede han roligt og bukkede sig langsomt længere og længere ned mod hende "og dine læber ser så dejlige ud" hviskede han før han blidt lod sine læber røre hendes blidt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 17:07

Melody så på ham og der gik ikke lang tid før hun lukkede sine øjne hun rørte ved træet mens han enlig stod bøjet over hende lid. Hun vidste ikke han havde lyst til at kysse hende men hun ville ikke stoppe det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 17:14

Zann kyssede hende blidt videre mens han nød det og fortsatte det blidt før han slap hende "wow det var dejligt" hviskede han roligt og så hende i øjnene "du er dejlig" han smilede roligt og charmerende
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 17:19

Melody lagde hoved tilbage så det ramte træet s stamme"mange tak i lige måde da"sagde hun med et lille bredt smil "Hvad laver du herude ved skoven din slemme dreng"sagde hun og strøg en tot hår ombagved hendes ene øre elgant.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 17:49

Han smilede "fryser en smule kan du ikke holde om mig så jeg får varmen" hviskede han roligt og smilede mens han så hende i øjnene blidt før han kyssede hende igen og nød det virkeligt mere end det andet kys han lige havde med hende
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 18:02

Melody smillede bredt"Hmm det kunne jeg jo gøre"sagde hun lidt drillende"du må hvist hellere holde fast på mig så denne vampyr pige he rikke stikker af"sagde hun og kiggede på ham og gengældte hans kys.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 18:05

Zann smilede roligt og fortsatte kysset mens han hev hende ind til sig blidt og lagde armene om hende blidt med et smil og holdte hende godt fast og mærkede sneen ramme ham koldt på ryggen mens han smilede roligt og nussede hendes ryg
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 18:07

Melody så hans smil og nussede hans hår lidt mens hun mærkede hans læber mod hendes igen, hun lukkede hendes øjen og lagede også mærke til sneen hun frøs ikke da hun jo var en vampyr. Hvordan kunne han kysse så varmt og godt
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 20:11

Zann smilede bag kysset mens han nød det før han kom i tanke om noget og slap blidt hendes læber "er det ikke fuldmåne idag" spurgte han roligt mens han så på hende roligt og ventede på hendes svar mens han inderligt håbede det ikke var men han havde en bagtanke om det var
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 20:29

Melody kiggede på ham og lidt mod himlen mens hun slikkede sig om munden"Jo og mange livløse mænd man kan drikke fra"sagde hun lumsk mens hun så rundt men tilbage på ham igen"Jo det der hvorfor"spurgte hun nysgerrigt med et lille bredt smil hun havde stadig lagt sit hoved tilbage på træet's stamme
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyTors 25 Nov 2010, 20:41

Han sukkede og gik et par skridt tilbage før han faldt ned på alle fire mens han skreg af smerter i det øjeblik lysets stråler fra fuldmånen ramte ham hvorefter han trin efter trin forvandlede sig til en stor hvid varulv og hylede mod fuldmånen og så rundt før han så hende og angreb hende

Just looking around-Zann Varulven-i-sc3b8nderjylland
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 07:11

Melody kiggede på ham og lidt overasket over at han angreb hende hun fik nogle rifter ved kinderne og hænderne. Hendes røde kjole blev ødelagt og hun havde fået et par rifter på ryggen og ved skulderne hun så blodet løbe lidt og gik lidt tilbage mens hun så lidt ned"Hvordan.."sagde hun stille og forstod ikke han ville angibe hende
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 13:18

Zann var en varulv det var i deres natur at angribe desuden kunne han ikke stoppe sig selv han håbede inderligt han kunne forsvare sig for hans eget sind var i dvale mens varulvens sind var vågent og angreb hende med sine klør og voldsomme styrke
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 15:32

Melody blev mere ramt mere voldsomt end før hun ville ikke skade ham så derfor prøvede hun at undvige angrebene men det var lidt svært. Hun hoppede op i et træ ved hende og kiggede væk fra ham"Jeg vidste det du kan jo ikke holde din vilje til at angribe nogen tilbage og.."sagde hun og mærkede smerten komme mens hun bed sg hårdt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 16:47

Zann så op på hende og brølede før han skar træet midt over så træet faldt ned før han angreb hende igen med hans klør som var 5 centimeter lange sammen med hans kraft ville han med lethed kunne slå en ihjel derfor hadede han sig selv egentlig
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 16:51

Melody kiggede med et overasket blik på træet der knække hun var snart ikke i stand til mere på grund af det tab af hendes blod hun havde øjnene halvt åbent og sad nu oprest op ad træet han ville sikkert slå hende ijel"Pokkers! jeg er ikke stærk nok og den...smerte"sagde hun med tænderne bidt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 17:32

Zann gik hen foran hende og bukkede sig ned mod hende så han bedre kunne se hende og så på hende lidt før han pludselig stod helt stille han var en speciel ulv så længe månestrålerne ramte ham var han ude af stand til at stoppe sig selv men nu var en sky i vejen så han fik sit eget sind og så overrasket på hende han var stadig ulv men han kunne styre sig han løftede hende op og bar hende med hen ind i en forladt hytte og ned i kælderen hvor der ikke var noget måneskin overhovedet
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyFre 26 Nov 2010, 19:39

Melody kiggede på ham og var nu inde i en kælder hyttens kælder hun så lidt rundt nogle af de slemme rifter var healet men det på ryggen var ikke hun forstod godt hvorfor han gjorde det. Melody kiggede lidt på ham"Du er dig selv igen"sagde hun og så ned ad sig selv hendes smukke kjole var ødelagt men det tænkte hun ikke på
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyLør 27 Nov 2010, 00:43

Zann nikkede med sit ulvehoved og lagde hende ned og skrev på jorden 'undskyld jeg ville ikke skade dig tro mig undskyld' han blev ved med igen og igen og igen at skrive undskyld med sin negl over hele gulvet mens han så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann EmptyLør 27 Nov 2010, 13:36

Melody kiggede på ham og ned på gulvet hvor der stod undskyld over alt hun rejste sig og gik stille hen til ham mens hun holdte ubevidst om ham hun vidste ikke hvorfor men hun gjorde det bare"Det gør ikke noget jeg er okay sådan lidt bare det at du er okay gør mig glad"sagde hun med et bredt smil og kiggede på hans ulveøjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just looking around-Zann Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Just looking around-Zann
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En tur på klubben //Zann//
» Nu igen... //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: