City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Shurican
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Cecillie
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Zann
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
sakref morladin
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Namine
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Aiko
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Amber
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Haylin
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Melody
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2votin10Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyLør 11 Dec 2010, 22:39

S:Thailand
T:6:00
O:andre Thaisiske kriger
V:regn,kølligt
P: se på billede
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Soul
//Shuricans kampdragt uden hætte kappen på.

Shurican var stået op en morgen og sad på en stol mens hun lyttede til regnvejr,hun kunne hører fangernes stemmer som er opholdt i en fangelejr der lå i nærheden.Hun var helt stille og tænkte lidt om hun skulle gå over se lidt til dem,hun undrede sig over hvad Fa wang ville få dem til at gøre med dem.Hun tænkte lidt alle de fanger der var blevet taget fra forskellige steder og bliver behandlet dårligt,hun syntes at det ikke var fair for de virker uskyldige men hun ville nok forstå hvis det var Japanerne efter at de havde angrebet Thailand men hun tænkte på hvad Fa Wang er ude på og hvorfor han angrïber stederne uden at de selv havde angrebet.Hun havde en slags mistanke om Fa Wang,om hvad han er ude på osv.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:41

sakref var rejst til thailand for at finde en gammel og magisk krystal der skulle besidde store kræfter men han havde først tænkt sig at se sig rundt og se om der var noget spændene der skete fordi han var vild med de mest farligste ting i verden.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:46

Shurican gik ud af sin egen telt og listede ind i generalens telt,generalen var der ikke så hun gik ind og kiggede lidt omkring.Der var rodet på en bord og han havde orden på hans skrive bord,hun kiggede på den rode bord og fandt et slags kort.Hun tænkte at det var mystisk så hun tog kortet og så fandt hun en bog der var slået op på en slags krystalkugle.Hun tog også bogen med sig og skyndte sig ud enden generalen kom,hun gik ind i sin egen telt igen og tænkte på hvor hun skulle gemme det.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:51

sakref hoppede stille og roligt fra tag til tage imens han kiggede rundt men stoppede op da han kom til shuricans tag da han kunne mærke noget.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:58

Shurican sad inde i sin telt og kiggede i bogen,hun læste lidt om den magiske krystal der kunne findes i Thailand.Hun kiggede på kortet og kunne se at kortet ville fører en hen til den magiske krystal kugle,hun havde lagt tingene væk for at generalen ikke skulle opdage at det var hende der havde taget tingene og nu ved hun hvad han er ude på.Hun satte sig ned men kunne mærke at der var nogen i nærheden,hun viste ikke hvem men hun sad og stirrede mens hun lyttede efter vedkommen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:02

han lavede bevægelsen som om han snuste efter noget og han kunne pludslig mærke at hvem der end var inde i teltet viste om hans tilstedeværelse.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:05

Shurican sad og stirrede for hun evd at der var nogen uden for"du må gerne komme ind"sagde hun så at den person der var uden for kunne komme ind i telten.Hun sad og slippede sin sværd lidt og pulerede den bag efter,hun sad og ventede på at gæsten skulle komme ind.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:07

han tænkte lidt og så blev enig med sig selv at efter som om at nu var han opdaget så kunne han lige så godt komme ind og derefter blev han til en slags sort røg og gled stille og roligt ind igennem revner i teltet og røgen samlede sig og formede sig til ham selv igen men heldig vis havde han sin maske på.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:10

"hey sakref"sagde hun og stirrede på sit sværd og der efter på sakref,hun lagge sit sværd fra sig og satte sig med samlet fødder til sig.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:11

"hej shurican hvad så?" spurgte han da han opdagede at det var shurican og så fjernede han sin maske.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:13

"nå ikke noget spicelt,hvad med dig"spurgte hun og stirrede på ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:16

"tja kom her for at finde en gammel krystal men ville først se mig rundt" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:20

"okey"sagde hun"så er du ikke den eneste der gør det"hun stirrede på ham mens hun lyttede efter generalen.Hun havde det ikke godt at være her eller for det meste alene,hun følte sig som en fange der blev dømt til at ophold sig i en fangelejr i livs tid.Hun smillede lidt fordi hun var glad for at se Sakref igen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:22

"hvad mener du med det" spurgte han lidt undrene fordi han ikke viste at hun også viste om opdagelsen om den krystal.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:27

"hør jeg har fundet noget om og jeg ved hvem der ellers er ude efter den"sagde hun"men hvis han finder ud af at jeg ved noget og har fortalt andre som er ude efter den om ham så vil jeg blive straffet for det"hun stirrede på ham og lyttede,der var ingen uden for og generalen var et andet sted henne"men ser du jeg fandt noget hos Generalen Fa Wang noget om den magiske krystalkugle og jeg har en mistanke om at han er ude efter den"måtte hun sige nermest hviskende så der ingen der lyttede.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:31

"tænkte jeg nok men fik en ide du kunne lade som om du ikke viste noget som helst om det fordi jeg viste godt selv hvor den krystal er. nok ikke præsigst men jeg ved hvor det er" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:36

"okey"sagde hun tænkene "men problemet er det at han ved hvornår folk de lyver og ikke lyver "hun satte sig ned på sengen"jeg tog en bog om krystallen og kortet der viser hvor den er"hun stirrede på ham"men du må pas på at generalen ikke ser dig her for der er regler her og alle krigerne må ikke få besøg i lejren og hvis det bliver opdaget så vil man også blive straffet"hun lyttede efter generalen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:55

"jeg fik en ide som vil gøre dig uskyldig" sagde han med et smil men det var ikke et godt smil men mere en plan smil.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyMan 13 Dec 2010, 05:38

"okey"sagde hun og stirrede undrende på ham"hvad er planen så"hun stirrede på ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyMan 13 Dec 2010, 13:10

han kiggede lidt rundt. "er der nogle udenfor?" spurgte han da han havde tjekket at der ikke var nogle.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyMan 13 Dec 2010, 13:20

"det er fordi at jeg stoler ikke på de andre soldater "sagde hun"man ved aldrig om de kunne finde på og lytte med og der efter slader "hun lyttede lidt og kunne hører en svag stemme der der var i gang med at snakke.Hun genkendte stemme og kunne hører at generalen var tilbage nu"nå men hvad er planen så"spurgte hun"og skynd dig for generalen er tilbage"
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 14 Dec 2010, 13:21

"så ved jeg hvad jeg skal men først skal du tage de ting du havde gemt frem og give dem til mig" sagde han med stadig sit plan smil.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 14 Dec 2010, 13:24

Hun nikkede hvor hun så gik hen og tog både kortet og bogen frem"jeg kan altid tage det tilbage når jeg har lyst"sagde hun med et smil og kunne hører at generalen var tæt på.Hun stirredepå Sakref "jeg håber det hele er der for man ved aldrig om han alligevel ville opdage det "
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 14 Dec 2010, 13:28

"godt" sagde han og pludslig dukkede han op bag hende og holdte en kniv foran hendes hals og begyndte at bevæge hende hen imod døren.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) EmptyTirs 14 Dec 2010, 13:31

"hey hey tag det roligt for han har ikke engang opdaget at tingene er væk"sagde hun til ham og tænkte godt hvad hans plan ellers gik ud på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty
IndlægEmne: Sv: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Feel my body-Sakref morladin(privat)
» com om boys //sakref//
» et underligt sted~sakref privat~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Andre Lande. :: Thailand-
Gå til: