City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Shurican
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Cecillie
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Zann
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Namine
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Aiko
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Amber
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Haylin
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Melody
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2votin10den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyFre 17 Dec 2010, 22:06

"jeg kan bedst svare dig hvis jeg først spørger dig et spørgsmål og det er ved du overhovedet hvad den gør den krystal?" spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyFre 17 Dec 2010, 22:14

hun så på ham, ''nej min master sagde kun jeg skulle hente den til ham'' saggde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyFre 17 Dec 2010, 22:33

"okay så lad mig forklare hvad du har i den taske. det du har i den taske er noget der blev skabt af titanerne" sagde han med en stille og rolig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyLør 18 Dec 2010, 18:09

hun så på ham, dog var hun stadig urolig over havd hun skulle gøre. ''okay og??'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 19 Dec 2010, 01:19

han rystede lidt på hovedet på grund af at hun ikke viste helt hvad den krystal var. "okay lad mig forklare dig det. titanerne var dem der skabte verden i tidernes morgen og da de skabte os var vi ikke af kød og blod men vi var maskiner og robboter. men på den her planet levede der allerede nogle væsner som er kendt som de gamle guder. de var nogle onde og forskruet væsner som kun tænkte på at ødelægge verden. de havde kræften til at kunne snakke i andre folks hoveder hvor de lovede personen magt og styrke. de havde også kræften til at kunne styre elementerne. men fordi titanerne ville ikke have at de gamle guder ødelagde deres nybygget verden så spærret de dem inde under jorden i et fængsel som ikke kunne brydes. men inden de gamle guder blev smidt under jorden så nåede de at skabe 4 guder som havde hver især kræften til at styre et enkelt element som lid. jord. vand og luft. men de guder var skabt af ren ødelæggelse og ondskab så spærret de dem inde i 4 medaljer som hvis en person havde en i hånden eller på sig så havde personen kræften til at styre det bestemte element. men da det var for farligt fordi nu hvor vi var blevet forbandet af en forbandelse som er kaldt the curse of flesh. så knækkede de hver medalje i forskellige dele og spredte dem ud i verden og gemte dem og spærret dem inde med den højeste beskyttelse de besad. men fordi de ikke kunne være over det hele så skabte de en krystal der kunne gøre at de kunne se hvor hver stykke af medaljerne er og hvor de var henne og det er så den krystal der er det kort" sagde han lidt forpustet af at have snakket så meget.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 18:12

hun så på ahm, hun ville bare have den hen til sin master så hun ikke skulle have så meget stress eller kamp da hun ikke var særlig stærk, hun var meget svag faktisk. men det ville hun ikke indrømme, hun så sig om efter en udvej.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyOns 12 Jan 2011, 12:23

"giv op dit liv er ikke værd nok for din mester" sagde han stille og roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyOns 12 Jan 2011, 13:48

hun kiggede på ham, ''hvad ved du om mig'' spurte hun ham da hun viste at ingen viste noget om hende uden jaster
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyOns 12 Jan 2011, 21:32

"jeg ved at han ikke er det værd, han vil sikkert også smide dig til side når han først har fået det han vil have... Men jeg kan tilbyde dig styrke over alle andre. Så meget styrke at selv din mester vil blive bange for dig. men du bestemmer selv din vej men husk at han sikkert vil skubbe dig til side til sidst men det vil jeg ikke. Så jeg tilbyder dig at du kan komme under læring hos mig. bliv min lærling og du vil lære alt det jeg ved om verden og jeg vil love dig magt og styrke over alle andre væsner" sagde han stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 15:02

''ved du hvad min master ville gøre ved mig hvis han finder ud af det han ville slå mig halvt fordavet'' sagde hun og kiggede på ham. hun var urolig. hvordan skulle hun få den krystal hen til hendes master.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 15:25

"ikke hvis du bliver stærkere end ham inden den tid" sagde sakref stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 16:06

hun kiggede på ham. ''som om det vil ske'' sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 18:53

"du har set kun en lille smagsprøve af min styrke og jeg kender en måde til at du kan blive stærkere end ham meget meget hurtigere" sagde sakref fast.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 19:02

hun kiggede på ham, hendes loyalitet over for Jaster var meget stærk. hun kiggede sig om, det var som om jaster ikke bare var hendes master men mere end ven nogle gange, ''så må du jo dræbe mig hvis du så gerne vil have den krystal'' sagde hun. med et stemme der var blid men hård
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 22:31

Sakref sukkede dybt og bøjede hovede lidt ned. Efter nogle sekunder rettede han blikket hen imod hende igen. "du har et stærkt bånd til din mester og jeg er målløs over din loyalitet og dit mod men jeg skal have den krystal uanset hvad men hvad siger du så til at vi laver en aftale? du hjælper mig med at finde det jeg vil have fundet og du må tage krystal kuglen tilbage til din mester bagefter" sagde han fast.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyFre 14 Jan 2011, 07:19

hun holdte krystalen ind il sig. ''du får den ikke. og jeg adlyder kun min master'' sagde hun og kiggede på ham, hendes blå øjne var som en stor sø de var lige så klar som det mest blå øjne, det var helt vildt, hun grine, og kiggede ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyLør 15 Jan 2011, 02:16

det var som om at de røde flammer han havde fået brandte hende's krop når hun kiggede på dem "så du vælger døden frem for et kompromi hvor du får lov til at gå tilbage med krystallen til din mester og det eneste det kræver er bare at du hjælper mig med at finde de ting jeg vil gerne finde" sagde Sakref lidt undrende.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyLør 15 Jan 2011, 15:20

hun så på ham, hun var ret ligeglad, lige for tiden, hun kiggede på ham, ''fint jeg hjælper dig'' hun ville ikke dø nu, hendes fyr ville ikke kunne bære det, hun ville ikke lade ham gå gennem det at hun død på grund af noget med en krystal.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:36

"godt hvad siger du til at vi så laver et blod løfte?" spurgte han hende. hans mørkerøde blodagtige rustning han havde på blev til en sort røg og forsvandt i vinden og der stod han og så normal ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:39

hun sså på ham og viste ikke helt hvad det var hun var ny i alt det her, ''hvad er det??'' spurte hun ham, hun kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:16

"det er nemt nok prøv at se" sagde han og skar i sin finger så han blødte lidt. hans blod var ikke rød men sort med en lilla glød i sig. Han begyndte at tegne på jorden og til sidst var der en cirkel med en rune på jorden. "det eneste du skal gøre er at du skær dig lidt så du bløder en lille smule det behøver ikke at være mere end en drobe og så siger du at du lover på dit blod at du vil holde aftalen uanset hvad og jeg gør så det samme, sværere er det ikke" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:22

hun kiggede på ham, og var lidt nærvøs for hvis hun brød løftet ville hun dø og det kunne hverken hun eller hendes fyr bære lige nu de var lige fundet sammen, og hun ville bare ikke miste ham nu. ''okay'' sagde hun tog en daggewr frem og skra så hun blødte og sagde hvad hun skulle sige,
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:16

sakref nikkede da hun havde gjort det og gik hen til runen "jeg vil overholde løftet" sagde han og pressede en lille dråbe blod ud af sin finger og i det den dråbe ramte runen så lyste den kræftigt op og runen forsvandt. "nu er der en forbandelse over os to så hvis en af os bryder løftet så vil runen komme tilbage og suge os ned i den dybeste grotte i helvede hvor vi skal tortureres i 10000 år" sagde han og tog sin handske på igen.
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:20

hun kiggede på ham og sank en klump. ''okay lad os komme afsted'' sagde hun og så sig om da, hun var sikker på hun hørte et eller andet,
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 EmptyMan 17 Jan 2011, 06:17

"okay tage min hånd. det er hurtigere hvis vi teleportere derhen" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin   den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)
» Lollipop! (Haylin)
» lever som en gadetøs..(Haylin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Bjergkæden-
Gå til: