City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
My ride //Jaster// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
My ride //Jaster// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
My ride //Jaster// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
My ride //Jaster// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
My ride //Jaster// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
My ride //Jaster// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
My ride //Jaster// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
My ride //Jaster// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
My ride //Jaster// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Shurican
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Cecillie
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Zann
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
sakref morladin
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Namine
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Aiko
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Amber
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Haylin
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Melody
My ride //Jaster// 2vote_10My ride //Jaster// 2votin10My ride //Jaster// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
My ride //Jaster// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
My ride //Jaster// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 My ride //Jaster//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:26

Tid:19.23
Sted:Byen
Vejr:Solskin, varmt
Omgivelser: Mennesker, butikker og hvad der nu ellers er i en by


Daniella sad på en bænk midt i byen. Hun havde en hvid stram top på der gik et stykke ned over hendes lår, og et par afklippede jeans, der flossede rimelig meget. Men hun havde ikke kunne finde sine shorts og havde derfor halshugget et par sorte jeans.
Foran hende stod en stor sort motorcykel, hendes fødder hvilede på dens sæde så hun lå halvt ned på bænken for at kunne nå, eftersom hun kun var 1.67, også en grund til at hun altid havde et par stilleter, eller bare sko med høj hæl på.
De lyse gråblå øjne var rettet op mod den skyfrie himmel hvor solen hang og dovnede. Det var varmt, rigtig varmt og Daniella havde ikke rigtig noget at give sig til. Hun var lige kommet til byen, og kendte ikke rigtig nogen af stederne...
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:31

Jaster som kom gående gemmen byen med nogen vagter om sig og nogen af dem havde taget nogen kvinder til fange som ikke havde opført sig ordenligt så nu ville de blive spærret inde.
Han kiggede på en kvinde der sad på en bænk og gik der hen og stod og kiggede på hende "hvad laver man"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:34

Daniella der halvt lå ned så op på ham, men solen var lige bag ham så hun kunne kun se omridset af ham. "Sidder"svarede hun en smule flabet og satte sig bere op og fik sine fødder ned fra motorcyklen. Hun holdt hånden op over de lyse gråblå øjne for at skygge lidt for solen, men det hjalp ikke rigtig noget med at se ham bedre.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:41

Han kiggede på hende "ikke så lidt flabet"sagde han og fik en af vagterne til at tage fat i hende der var ikke nogen der skulle være flappet overfor ham de trak hende med sig hen mod en stor fæstning som de var på vej ind i nu og mod et fængsel der var der inde.
Vagterne smed alle damerne ind i en celle sammen også Daniella
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:44

"Hey!"sagde Daniella vredt da vagterne tog fat i hende. "Slip mig i dumpaper!"råbte hun arigt af dem. Hun var ikke lige frem medgørlig da de trak hende med sig. Hvad bildte de sig ind?!? hun havde sku da ikke gjordt noget og nu stod hendes fars motorcykel tilbage på torvet.
"Idioter!"råbte hun da de smed hende ind i en celle sammen med nogle andre kvinder.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:53

Jaster stod og kiggede på dem "hvad skal i være her for ved i det"sagde han og kiggede på alle kvinderne og nogen af dem nikkede og andre viste det ikke "nogen af jer er nogen være nogen og andre er noget andet"sagde han og kiggede på dem og gik så stille væk derfra og ind i tronsalen og satte sig ned og nogen vagter holde øje med kvinderne
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 19:57

Daniella fattede ikke noget som helst og stirrede bare vredt på skikkelsen der talte. "Idiot"mumlede hun og gik hen til tremmerne og så ud af dem "Hey! luk mig ud herfra!" råbte hun vredt. *Jeg viste at det var en dårlig ide at flytte* tænkte hun og så rundt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 20:23

Han sad bare og tænkte hvad skulle han lave der var ikke sådan rigtig noget at lave lige nu og det syns han at det var træls så han fik kvindernes tøj til at gå op i flammer og vagterne tog en kvinde og lukkede igen og førte den kvinde ind til jaster og han kiggede på kvinden "lad mig leve"bad hun og kiggede på jaster og han rejste sig op og gik hen og klappede hende en på hovede og rystede på hovedet "dræb hende"sagde han bare koldt og vagterne gik og sådan blev det ved til det kun var halvdelen der var tilbage og Daniella var en af dem
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// EmptyMan 13 Dec 2010, 20:26

Daniella havde gemt sig i et hjørne og fattede ikke hvad der skete. Hun havde trukket sine ben op og lagdt armene om sine ben så hun kunne skjule sin overkrop mod lårene og gemte sig ansigt ved knæene.
Det måtte være en drøm, en mærkelig drøm...et mareridt. Det kunne ikke lade sig gøre at brænde tøj, uden at røre det med ild.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My ride //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: My ride //Jaster//   My ride //Jaster// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
My ride //Jaster//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It´s getting hot in here//Jaster
» No no no! Water! - Jaster
» Min flamme -Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: