City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Shurican
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Cecillie
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Zann
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
sakref morladin
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Namine
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Aiko
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Amber
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Haylin
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Melody
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Morgenmad [Daniella=privat]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyOns 19 Jan 2011, 17:26

"Fedt der har jeg aldrig været" sagde han roligt "må du godt have hund i dit hus" råbte han og grinte en smule mens han holdte godt fast uden at holde for godt fast så hun ikke følte sig seksuelt krænket eller noget
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyOns 19 Jan 2011, 20:53

Daniella grinede af det med hunden, hun kørte ind i den mere velhavende del af byen og satte også farten ned så hun kørte præcis det hun måtte. Der boede mange forskellige mennesker i denne del af byen og alle havde penge så nogle folk bestak politiet for at de skulle komme forbi noget tigere, så der ikke blev stjålet noget. Men det betød bare at Daniella også var nød til at rette sig efter hastigheden på skiltene, ellers ville hun bare få problemer.
Hun kørte ind på en gade hvor der var kæmpe lejligheder hele vejen ned ad gaden. Alle ens.
Hun standsede foran den tredje bygning på højre side af vejen og trillede langsomt ind i en garage hvor der holdt fem andre biler, der tilhørte de andre beboere.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyOns 19 Jan 2011, 21:52

Han så overrasket rundt "wow" sagde han og smilede "der er vist en som er velhavende hva" sagde han smilende og så på hende før han slap hende og med hjælp af sine krykker fik rejst sig op og stod lidt og så rundt i det store kvarter "jeg har aldrig været i denne del af byen varulve er sjældent velhavende fordi de altid smadre deres ting" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 20 Jan 2011, 19:43

"Jeg var også bare heldig"sagde Daniella med et skuldertræk, hun lød ikke somom hun mente at hun var heldig, men det var der andre der mente at hun var. Hun gik hen til et skab hvor hun låste sin hjelm inde og gik hen til en dør og så tilbage på Zann "Kom" sagde hun og skubbede døren op og trådte halvt ind og holdt døren åben for ham, som hun altid gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 20 Jan 2011, 20:20

Han smilede roligt og haltede hen til hende "takker" sagde han smilende og haltede indenfor døren roligt "du virker ikke så glad for det Daniella" sagde han og vente blikket mod hende roligt og smilede venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 20 Jan 2011, 20:25

Daniella trak på skulderne igen og lukkede døren og gik hen til elevatoren. "Det er en..to døde mænds penge"sagde hun med et skuldertræk og ville helst ikke snakke om hvor hun havde sine penge fra, der kom bare flere spørgsmål ud af det. Hun trykkede på knappen der skulle kalde elevatoren ned.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 20 Jan 2011, 22:19

Han gik hen ved siden af hende "vil du snakke om det" spurgte han roligt "jeg mener du ved så meget om mig men jeg ved ikke engang dit efternavn" sagde han roligt og så på hende roligt med et venligt smil mens de ventede på elevatoren
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyFre 21 Jan 2011, 14:03

Daniella så kort på ham og derefter på døren der gled til siden og afslørede en stor og rummelig elevator. "Miller"sagde hun til hensyn med efternavn og trådte ind i elevatoren. "Der er ikke så meget andet der er vær at vide om mig"sagde hun og ventede på at han skulle gå efter og hun satte en finger på knappen under 3-tallet.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyFre 21 Jan 2011, 17:12

Han gik derind ved siden af hende "Daniella jeg vil vide meget mere om dig end det" sagde han roligt men sukkede så "men så fint" han så mod dørende som langsomt lukkede i for at elevatoren skulle begynde at køre
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyFre 21 Jan 2011, 20:10

"Du spørger bare"sagde Daniella tilsidst og trykkede på knappen da døren lukkede sig. Hun så kort op mod kamaraet oppe i hjørnet af loftet, der var mange af dem rundt omkring i bygningen. Hun så igen på Zann og lyttede til de lave ding lyder hver gang de nåede til en etage. Hun ventede på det tredje.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyLør 22 Jan 2011, 09:49

Han så på hende roligt og smilede bare før han sukkede og så ned "undskyld vis jeg er påtrængene" sagde han roligt "jeg har jo ikke haft nogen ven før så jeg har svært ved at være venlig" sagde han roligt og knugede sin hånd fast om den ene krykke
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyLør 22 Jan 2011, 11:12

Daniella smilte venligt "De venner jeg har, tænker kun på hvor mange af mine penge de kan få fat i" sagde hun og så på døren da den gik op. Hun trådte ud og vente sig halv mod ham. Der var kun to døre på hver etage, en der førte ind til en lejlighed og en anden der var til brandtrappen. Der var kun plads til en lejlighed på hver etage, eftersom de var meget store. Hun havde fisket sine nøgler op af lommen og gik hen til døren hvor der hang et skilt med kun et navn på Daniella Miller.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyLør 22 Jan 2011, 11:21

Han fulgte efter hende "jeg er ligeglad med penge" sagde han roligt og så på hende lidt og stod og kiggede frem og tilbage "men jeg må nu indrømme det er godt nok et fedt sted at bo" han smilede roligt "men under alle omstændigheder så er jeg ragende ligeglad med penge" han smilede og fulgte efter hende hen til døren
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyLør 22 Jan 2011, 17:38

Daniella grinte svagt og låste sin dør op og skubbede døren op. De fleste sagde sådan om penge, lige indtil de fik en smagsprøve af hvad pengene kunne gøre. Alle Daniella's "venner" havde fået en smagsprøve og ville bare have mere.
Hun gik ind i gangen og stillede sig igen sådan så hun var dørstopper. Det var en stor og rumeligt, og væggene var hvide.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptySøn 23 Jan 2011, 14:51

Han smilede roligt og så på hende roligt "nu tænker du sikkert at jeg bare siger det indtil jeg har prøvet det" sagde han roligt "men jeg har altså prøvet det jeg var rig for nogle år siden" sagde han roligt og smilede "men jeg hadede det" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptySøn 23 Jan 2011, 20:28

Daniella smilede venligt af ham. "Gø jeg også, men jeg er vokset op med det, og så kan det være svært at vende sig af med det, selvom jeg ikke rigtig bruger mine penge"sagde Daniella og flyttede sig fra døren og gik ind i lejligheden, han måtte føgle efter. "Lås døren efter dig"sagde hun hen over skulderen da hun forsvandt ind i stuen. Et kæmpe rum, hvor væggene også var hvide, men hvor der til gengæld var dæmpede farver på de få møbler, der egentligt mere hørte hjemme i en etværelses lejlighed. Men Daniella havde ikke brug for mere da hun kun var sig selv, og efter som hun ikke havde fyldt stuen med møbler, virkede den også større.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyMan 24 Jan 2011, 13:49

Han smilede og gik ind og lukkede døren og låste døren roligt og gik med hende roligt og smilende da han så hvor stor rummet var blev han dog en smule overrasket "hvorfor købe sådan en stor lejlighed til så få ting" spurgte han roligt og så på hende smilende
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyMan 24 Jan 2011, 13:54

"Jeg lider at klaustroforbi"Svarede Daniella hurtigt hen over skulderen da hun smed sine nøgler på en komode hvor lejligheds eneste fotografi af en kvinde med samme hårfarver som Danilla sad t med en lille pige på 5 år og en mand med brunt hår stod ved siden af dem og smilede stort, han havde samme øjenfarve som Daniella. Der var faktisk ikke rigtig andre fotografier, kun et par stykker af Daniella og hendes "venner".
"Jeg har altid boet i lejligheder med store værelser, så det føles unaturligt at være i små rum for mig"tilføjede hun med et lille smil og havde vent sig mod Zann.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyMan 24 Jan 2011, 14:21

Han smilede roligt og så på hende roligt før han haltede hen til hende og så på billedet "dine forældre" spurgte han roligt og smilede roligt mens han så på billedet fortsat og smilende før han vente blikket mod hende smilende "du ser sød ud" sagde han og så på den lille pige
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyMan 24 Jan 2011, 18:34

Daniella trak på skulderne da han sagde at hun så sød ud "tak"sagde hun og gik gennem den store stue hen til åbningen i køknet, "Noget du vil have?" sprugte hun ham inden hun gik helt ind i køknet, der var ingen dør melle stue og køkken. Hun plejede altid at finde på et andet tale emne, når det var hendes forældre der pludselig blev nævnt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTirs 25 Jan 2011, 22:40

Han lagde krukkerne og så på billedet igen lidt og smilede før han gik ind til hende ude i køkkenet og gik normalt han var jo trods alt varulv de healede sindssygt hurtigt han gik hen ved siden af hende "vis du kunne lave en sandwich med lidt råt kød ville det være fedt" han lod hende skifte emne men hun slap ikke han skulle nok komme ind på emnet igen senere
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 27 Jan 2011, 14:09

"Mmmm...."sagde Daniella og stod med hovedet inde i køleskabet. Hun var jo vegetar, så hun havde ikke noget råt kød. Hun bed sig i underlæben "Jeg har ikke noget kød....men jeg har til en sandwich uden kød?" hun havde vent sig mod ham igen og smilede undskyldene. "Frisk igen?" hun så på hans ben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 27 Jan 2011, 17:22

Han smilede roligt og så på hende smilende "tjo hvorfor ikke" sagde han smilende "man ved aldrig om man kan li det før man har prøvet det" sagde han roligt og smilende "ja en varulv healer mega hurtig" sagde han roligt og så ned på hans ben og bandt hans bandage af hans ben
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 27 Jan 2011, 18:03

Daniella smilte venligt og vente sig mod køleskabet igenn og vegyndte at finde de madvare frem som skulle bruges. "Min far sagde også det, da jeg var mindre"sagde hun med et smil og fandt en kniv frem fra en skuffe for at skære agurken i skiver "Vil du have tomater?"spurgte hun hurtigt og begyndte at lave hans sandwich.
"Det er da heldigt at du healer så hurtigt, når du er dum nok til at gå ud foran en bil"sagde hun og så på ham hen over skulderen med et venligt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 EmptyTors 27 Jan 2011, 18:18

Han grinte "hvad kan jeg sige" sagde han og så rundt "jeg skræmte dig min eneste ven jeg havde det elendigt og jeg var blind for mine egne øjne og var fuld" sagde han roligt og gik lidt rundt i hendes lejlighed og smilede roligt før han nynnede en sang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Morgenmad [Daniella=privat]
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Trænings dag igen [Daniella=Privat]
» the disco //daniella//
» mørkets vej - Daniella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: