City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en overraskelse-bestan-Privat EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en overraskelse-bestan-Privat EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en overraskelse-bestan-Privat EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Shurican
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Cecillie
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Zann
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
sakref morladin
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Namine
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Aiko
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Amber
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Haylin
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Melody
en overraskelse-bestan-Privat 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat 2votin10en overraskelse-bestan-Privat 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en overraskelse-bestan-Privat EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en overraskelse-bestan-Privat EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en overraskelse-bestan-Privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 13:29

Tid: hen af eftermiddagen
Vejr: helt fint
Omkring: skov og ingen væsner
Sted: Vida

Ahngel gik stille rundt i skoven, hun havde ikke sin vest på så hun lignede en dreng, nej hun havde der imod en kjole på, hun skulle jo prøve det og der kom ikke så mange ud i skoven alligevel, men hun besluttede så til sidst at skifte til sit drenge tøj igen og så vesten, hun fik det skiftet og så en plakat på et træ, hun gik hen og kiggede på, det var jo hende det var der ikke til at tage fejl af*orkerne leder efter mig endnu, jeg troede de var stoppet med det, nu får de osse andre til at lede efter mig og fange mig, det er for meget*tænkte hun og tog taske på skulderen
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 13:38

Bestan havde sat fælder rundt om i skoven som ville kunne fange alt der var dumt nok til at hoppe i. De var af et specielt sytrod bare stærkere og mere holdbar. Bestan kendte godt til alle dusørene rund omkring og var opsat på at fange denne velare. Bestan sad på lur oppe i en trækrone og ventede på at velaren kom
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 13:40

hun sukkede lidt, hun gik så videre stille"de orkere giver bare op...jeg slap jo fra dem for flere år siden"sagde hun til sig selv, hun viste ikke at der lå fælder rundt omkring, men hun var meget heldig at undgå et par af dem, men da hun var ved at træde i en af dem, stoppede hun op for at tænke lidt, hun lignede en dreng, men havde et ansigt som en pige
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 13:46

Han hoppede lydlæs ned fra træet og sneg sig frem mod velaren og ville til at fange hende da han næmt kunne se forskl på pige og dreng. Han gik lidt frem til der hvor en af fælderne var og uløste den lige der hvor velaren stod så en meget stærk sytråd os var umuglig at slippe ud af hurtigt faldte ned fra luften og måske fange hende i dens lidt skrape kanter.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 13:49

hun nåde ikke at gøre noget for hun var fanget, hun blev meget forskrækket"hey hvad i!"sagde hun, hun ville gerne fri, men kanterne var skarpe så hun kunne skære sig og det truede med at skære hendes trøje og vest op og det ville hun helst ikke ud for
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:05

Bestan kom frem bag træet. Han gav et triumferne grin af sig og gik mod hende "den dusør er så godt som skaffet"sagde han og smilede stift. Han tog fat i den ende ende og bandt den sammen så den blev lukket helt til så vis hun bevægede sig ville den stikke hende og det ville jo ikke være så godt. Han satte sig på hug forand hende i fangegarnet. "Hvad vil du helst ende som føde hos orkerne eller være min slave"sagde han stille og kiggede på hende og smilde bredt.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:07

"ingen af delene"sagde hun vredt, hun spyttede efter ham, hun bevægede sig ikke ret meget, hendes trøje og vest skulle ikke gå op og i sær ikke lige foran ham, hun ville hellere end gerne væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:12

Han slg sin hidden blade op forand hende så den sad lige forand hendes ansigt "vær nu ikke næsvis"sagde han og så vredt på hende. Han ville næmt kunne stikke den syle lange kniv gå gennem hendes hals som var det et stykke papir. Han tog den ind i holdern under hans hånd og tog hende på ryggen og begyndte at gå op mod orgerne medmindre hun gav sig og sagde at hun ville være hans slave
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:16

"sæt mig ned, du er værre orkerne!"sagde hun vredt, hun tabte sin taske*pis*tænkte hun, det var der hun havde alle sine ting i"Sæt mig så ned!"halv råbte hun, hun ville ned, hun ville helst være fri for ham og orkerne hvis det kunne lade sig gøre
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:20

"det kan saktens være"sagde han og samlede hendes taske op og gik vidre op mod orkerne og inorede hendes tiggeri om at sætte hende ned og fotsatte med at gå *åh hvorfor er det altid skrigehoveder man skal aflevere*tænkte han og fortsatte
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:24

nu var hun ligeglad med sin trøje, hun slog ud efter ham, hun viste godt hun var en Velare, men ikke hvad de kunne, hun ville gerne fri og hvis han ikke ville slippe hende, måtte hun jo selv sørge for det og derfor slog hun ud efter ham
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:37

/er tilbage om lidt//
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 14:40

/du logger af mange gange/
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:02

//back. Nej har bare to emner kørene//
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:03

/jeg kan se når du ikke er på^^ der er to gange du ikke har været på//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:06

Han gav et riv i det han lyftede hende i. Han gik bare vidre efter han gav hende et lille bump med garn sækken. De vær næsten ved ork boet hvor han skulle aflevere hende men stoppede så og spurgte hende igen "hvad vil du helst avleveres til dem eller blive min slave" og så på hende og ventede på det endelige svar..
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:06

//jeg har ikke været logget af.//
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:09

"ingen af dele jeg vil havde lov til at gå!"sagde hun, hun var godt sur på ham, hun fik fisket sin vest op og af, det var en dreng orkerne ledte efter og ikke en pige, de ville bare sende ham og hende væk, hun prøvede at slå ud efter ham igen



//okay så siger vi det:)//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:14

"okay så for du lov til at snakke med orkerne"sagde han og gik derop og afleverede hende samt hendes vest som bevis. Han gik ind i ork hulen og fandt dem "oh mætige orker her er den i leder efter."sagde han og lagde hende på gulvet "også til pengene"sagde han og så på dem med et lumsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:16

orkerne kiggede på hende, sidst de havde set havde hun længere hår så de rystede bare på hovedet, Ahngel havde tænkt det igennem hvis en orker skulle finde hende så havde hun kort hår og ikke halv langt som sidste gang hun så dem, hun lå bare på gulvet, hun var godt vred
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:19

Bestan sparkede hnde bare og gik med hendes taske og alt indholdet og bare lod hende ligge på jorden og gik stille tilbage mod skoven og hans hytte i skov bunden. Han gennemrodede hendes take til at han fandt noget af værdig

//over and out of the topic//
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:21

//fint hvis det er sådan du vil havde det, bare fordi orkerne ikke ville havde hende//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:26

//Ikke derfor vi for gæster og fordi at min cra ikke er lavet til at skulle ''aflevere'' kun dræbe//
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 15:27

//han kan jo tvinge hende med og gøre hende til slave^^//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat EmptyLør 18 Dec 2010, 17:21

//nåh ja skal vi sætte den op igen//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en overraskelse-bestan-Privat Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en overraskelse-bestan-Privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skovtur i stilheden... //Bestan- Privat//
» Some one there will dans? // Bestan //
» Well.. It's just a night? [Bestan..:D]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: