City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Shurican
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Cecillie
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Zann
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Namine
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Aiko
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Amber
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Haylin
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Melody
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2votin10en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en overraskelse-bestan-Privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:26

//ja det kan vi lige så godt^^//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:29

jeg poster lige et nyt indlæg så..//

"Vis ikke du viser hvem de tror du er så tar jeg dig som slave"sagde han lusk for at skaffe sine penge. Han gad godt vis han fik en skave eller bare nogle penge. "og du skal svare nu"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:31

"din stor nar, jeg vil ikke være hos dig eller hos dem"sagde hun, hun ville gerne fri, men hun ville havde sin trøje til at gå helt op så man kunne se det hele, det ville være meget dårligt
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:35

Han gav hende en lusing "Fortæl NU eller bliv min slave"sagde han stille og var klar til at binde hende i en fortrylelese som ville følge hende hele sit liv i et liv som hans slave
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:41

"aldrig!"sagde hun og prøvede at få sine hænder fri"slip mig så fri!"halv råbte hun, hun spyttede efter ham igen, hun ville væk fra ham og orkerne"jeg skal aldrig være nogles slave"sagde hun vredt
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:44

"synd"sagde han og ladte sin pistol med nogle specile kugler som ville lave en magisk kontrakt som ville binde hende til ham som slave. Han skød hende i nakken og slap hende så ud af nettet"du er nu min slave"sagde han stille og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:48

hun havde lidt ondt i nakken, men kontrakten imellem hende og ham var der og hun var hans slave, hun prøvede at komme fri af kontrakten, men det var svært for hende da det jo var magi der bandte hende
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:52

"kom min slave"sagde han og gik mod udgangen. Han stildte sig udenfor og vendtede på hende. Vis hun ville slippe væk ville hun få stød eller smerte. Han smildte lumsk til hende og havde ideer til hvilke ting han ville have hende til..
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 19:54

hun opgav med at komme fri, hun kunne ikke gøre andet end at gå med ham, men det var hun heller ikke glad for, hun ville hellere end gerne være fri for det*jeg giver ham sådan en på lampen når jeg kan det*tænkte hun vredt
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:01

Han så bare på hende "jeg vil råde dig til ikke at skade da det kun ville skade dig i stedet"sagde han og fortsatte mod skoven. "og nu når du er min slave skal du gør præsis hvad jeg siger hvert secundt jeg siger det"sagde han og så på hende "og du må ikke have nogle engendele og hellerikke så meget tøj på fx. vis du er harcore så kun bh og trusser og vis du er mindre harcore så en meget lille top og en nedderdel uden trusser."sgade han og smilede stille
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:06

"hvad det kan du ikke mene!"sagde hun, hun fulgte med ham, hun kunne ikke gå væk fra ham, hun havde stadigvæk lidt ondt i nakken*den satans ting*tænkte hun vredt og kiggede på ham, hun så heller ikke glad ud
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:08

"jo det kan jeg"sagde han og kiggede på hende så vis nu jeg siger at du skal smide alt tøjet skal du gøre det"sagde han og kiggede på hende og lagde en arm om hende og førte hende vidre ind i skoven og over mod hans skov hus som var et godt sted for at holde et slave inde.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:15

"aldrig i livet"sagde hun, hun skubbede hans arm væk, hun stoppede op, hun ville ikke med ham"jeg vil ikke med dig"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:20

Et stød gik gennem kuglen og bredte sig i hendes nakke. "Det sker når man går imod mig"sagde han stille og kiggede på hende. Han smilte. Han så på hende "lig dig i skovbunden og tag bukser og trusser af og luk øjnene"sagde han og smilede stille
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:22

hun ville ikke gøre"nej jeg vil ikke"sagde hun og fik et stød igen, men hun nægtede stadigvæk at gøre det, osse selvom hun fik mange stød gjorde hun det ikke, men en lille tåre trillede ned af hendes kind, det var et tegn på at det gjorde ondt
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:25

//du skal bare sige til vis det blir for perverst og vis at vi skal stoppe. Jeg har en anden slave klar//
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:26

//det sys jeg ikke, jeg har prøvet det der var værre inde på Vie-la-mort^^ så bare roligt jeg kan tage det//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:31

"Gør det eller det bliver værst for dig slev og jeg vil slev tage det af dig så"sagde han og smilede lumsk til hende. Han ventede på at hun ville gøre det og vis ikke ville han sætte smerten og han ville tvinge sit lem ind i hendes mund
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:33

"du holder dig fra mig"sagde hun og gik lidt tilbage, hun ville havde ham væk fra sig"jeg vil ikke"sagde hun, hun var bange, hun fik et stød mere, hun fik et lille chok af det"av"sagde hun og en tåre løb mere ned af hendes kind
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:55

Han begyndte at spænde hendes bukser op og tog hendes trusser af og lagde hendes ned på jorden og landt selv sin p'k frem og lod hans lem køre op i hendes underlivhårdt og hurtig frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 20:58

hun gav et skrig fra sig da det var hendes første gang"flyt dig"skreg hun, det gjorde meget ondt på hende, nogle små grene lavede små sår på hendes ryg som er gået igennem hendes trøje
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 21:02

Han blev bare ved og gjorde det hårdere og hårdere. Han pressede samtidig to fingre ind i hendes r'v. Hans bevægelser var hurtige og måske smertefuldt. Han blev bare ved og gjorde det vildere og vildere
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 21:05

hun skreg mere, hun prøvede at skubbe ham væk, men det gjorde for ondt til hun havde kræfter til det"undskyld"sagde hun stille, tåre løb ned af hendes kinder, det gjorde meget ondt på hende
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 21:09

Han stoppede og trak den ud og stak den ind i hendes mund "sut"beordrede han hende til at gøre og satte sig ned ved siden af hende så hun kunne komme til den.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 21:12

hun satte sig på knæ, hun gjorde så som han sagde, hun ville ikke gøre det, men hun ville ikke havde det til at gøre ondt mere, men tårene løb stadigvæk ned over hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en overraskelse-bestan-Privat   en overraskelse-bestan-Privat - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en overraskelse-bestan-Privat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skovtur i stilheden... //Bestan- Privat//
» Some one there will dans? // Bestan //
» Well.. It's just a night? [Bestan..:D]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: