City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Shurican
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Cecillie
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Zann
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
sakref morladin
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Namine
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Aiko
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Amber
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Haylin
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Melody
Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2votin10Look at that that's sexy (Zaku=privat) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Look at that that's sexy (Zaku=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 17:44

S: Strip-club
T: 20:00
O: Masser af mænd tjenere og strippere
V: Stjernefuldt og livlig
D: Idag

Zero sad roligt ved et bord og så på en stripper mens en tjenestepige kom hen og spurgte hvad han ville have "hmm jeg tror jeg vil have en" han tænkte sig godt om "et privat show" tjenestepigen nikkede og fulgte ham hen til et privat rum hvor hun åbnede døren til han gik roligt ind og satte sig tjenestepigen sagde roligt til ham "din stripper kommer lige om lidt" hvorefter hun lukkede døren efter sig
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 17:58

en ung pige kom løbende fra nogle mænd der havde revet det meste af hendes tøj af, hun kom ind i det rum som han sad i hun så på ham meget bange, ''undskyld'' sagde hun stille og var lidt bange, men hun forsøgte ikke at vise det.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:06

Zero så på hende roligt "du må være stripperen" sagde han roligt og smilede før han gik hen og satte sig i lænestolen og så på hende "du kan bare begynde med det samme" sagde han roligt og ventede på at hun gjorde noget andet end bare at stå der det var forbudt at være i de her rumme vis man ikke enden var en kunde eller stripper og der var bøde på det
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:13

Zaku rystede på hovede. ''jeg er ingen stripper'' sagde hun og viste udemrkede hvad der ville ske hvis hun blev der inde. ''jeg forsøger bare at komme væk fra nogle mænd der ville voldtage mig'' sagde hun stille og stilte sig over i hjørnet var meget nervøs og lidt bange.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:26

Han rejste sig roligt op med et ondt smil "så det ikke nu jeg skal sige jeg selv er voldtægtsmand" sagde han roligt med et ondt smil og gik langsomt hen imod hende langsomt "men du er så heldig du bliver den første jeg voldtager" han grinte "i denne uge"
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:39

zaku så på ham og var meget nervøs. ''nej lad hver pleas jeg ber dig'' sagde hun meget bange med tåre i sine øjne, hun kunne ikke gå nogle steder hun var i et hjørne. ''du må ikke gøre det'' sagde hun meget bange og prøvede at skubbe ham væk fra sin men hendes krop var helt smerdert.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:44

Han lænede sig lidt over hende med et ondt smil og så hende i øjnene "det var da ærgeligt" hviskede han roligt og tog hende på brystet roligt mens han fortsat så på hende "desuden du vil jo gerne" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:48

Zaku så på ham og skubbede hans hånd væk. ''gu gider jeg ej dit svin'' råbte hun mod ham og var sur, hun gav ham en lussing fordi hun ikke gad det lort men hendes frygt kom op i hende igen, ville han nu gøre det ved hende hårder end han havde tænkt det.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:51

Han grinte og så på hende før han tog sin hånd op som blev til et sværd "du vil da ikke have jeg skær dit hoved af" sagde han ondt og placerede sværdet ved hendes hals "smid det sidste tøj eller jeg skære halsen af på dig og forsvinder før det rammer jorden"
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 18:54

Zaku så på ham hun var bange. ''skrid af helvede til med det sværd je gør det ikke fat det'' sagde hun med et grin mod ham, hun var ikke bange lige nu, da hun kiggede på ham, ''med mindre du vil på hospitalet skal du skride med det sværd og din krop'' sagde hun hissit.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 19:01

Han grinte "hospitalet? Jeg er faldet fra 4 etage ned på en bil og jeg overlevede uden at komme på hospitalet" og pludselig begyndte han at forvandle sig til noget andet noget virkelig farligt en drage på størrelse med en bil som slog halen om hende med et ondt smil
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 19:12

zaku så bange på ham igen hun sank en klump. ''slip mig så'' sagde hun stille. hun forsøgt at komme fri fra det greb han tog om hende, hun ville fri og væk fra ham, hun havde været igennem en masse ting på det sidste hun havde mistet sin bror og sine forældre og hun græd.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 19:28

Dragen blev til ham igen og han hamrede sin hånd ind i væggen ved siden af hende som fik en stor revne hans hånd var ikke bare en hånd mere pludselig var det blevet til en gammeldags krigshammer samtidig med hans anden hånd blev til en galje som han svang om hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 20:04

Zaku tog fat og gajle og forsøgte at få den af, ''lad mig gå det gør ondt'' sagde hun og skreg. hun hamrede sit hovede mod hans, han så hendes øjne blev ændred hun begyndte at blive mere behåret hun blev den flotte ulv, hun knurrede mod ham og var pisse sur, hun bed efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 20:06

Han grinte før hans ene hånd blev til en chokker og gav hende 1000 voldt igennem sin krop det var nok til at svække hende og få hende tilbage i sin egen form mens han stadig havde galjen om hendes hals med et ondt grin før han forsvandlede sig til en hel galje som langsomt hev mere og mere i snoren om hendes hals samtidig med en stemme sagde "overgiv dig"
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 20:11

hun streg af smerte over det han gjorder hun prøvede at blive ulv igen men kunne ikke hun faldt ned til jorden, ''fint bare slip det gør ondt'' sagde hun med en stille stemme hun grad næremest, hvad skulle hun gøre mod ham efter det her.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 21:00

Han blev menneske igen og så på hende med et smil "kom så smid tøjet" sagde han hårdt og gik hen og låste døren "du er min stripper fra nu af" sagde han hårdt og så på hende ondt med et ondt smil mens hans dræberøjne blev rødere og rødere jo vredere han blev
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 21:11

Zaku kiggede på ham og var virkelig bange for ham. ''hvis du slapper af skal jeg nok kan ikke gøre det hvis du er vred''sagde hun da hun jo var en gammel stripper men det var længe siden, hun kiggede på ham. ''og to tag den her ting af mig den er provokerne jeg skal nok lave det strip show bare få den af mig'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 21:45

Han grinte "et strippershow?" sagde han hårdt "jeg taler om at vi skal have sex og du skal være den som ridder" sagde han roligt med et ondt smil mens han tog galjen af hende roligt og så på hende roligt før han med sin hånd svedzede døren til
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 22:02

hun så overrasket på ham, hun sprang væk. ''okay men, vil lave stripshow først så følger jeg mig beder til pas'' fortalte hun ham stille. hun fattede ikke hun gik med til det men det gjorder hun, *hvad har jeg gang i nok på grund af jeg ikke har haft sex i lang tid* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptyTors 24 Feb 2011, 22:10

Han smilede og gik hen og satte sig på stolen roligt og ventede på at se det for ham "nej en sidste ting" han rejste sig op og gik hen til et skab som han åbnede og tog en pisk derinde fra "du skal piske dig selv lidt imens" sagde han og kastede den hen til hende og satte sig så i stolen igen
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptySøn 27 Feb 2011, 18:16

hun kiggede på ham, hun ville ikke piske sig selv. ''glem det'' sagde hun og kastede pisken fra sig, ''jeg vil ikke føje dit ønske mere end højst nødvendigt, jeg har lidt solthed tilbage og den vil jeg gerne beholde'' sagde hun og tog pisken op igen og knækkede den,
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptySøn 27 Feb 2011, 18:21

Han grinte før han blev til en løve som ingenting og brøllede kraftigt lige i hovedet på hende før han blev normal "det var da ærgligt måske skulle jeg bare åbne døren dem som var efter dig er vist lige udenfor" sagde han roligt og rejste sig og gik langsomt mod døren
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptySøn 27 Feb 2011, 18:29

Zaku grinte, ''jeg er da ligeglad de er ikke nær så slemme som dig din taber'' råbte hun neb tog hurtig hånden op for munden da hun havde råbt det hun ville så gerne give ham den størte lussing hun kunne men det var lidt sværdt, da hun var lidt bange for ham.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Look at that that's sexy (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Look at that that's sexy (Zaku=privat)   Look at that that's sexy (Zaku=privat) EmptySøn 27 Feb 2011, 18:32

Han stod stille lidt før han vente blikket mod hende med vrede øjne "hvad kaldte du mig" sagde han før hans hånd blev til en lang pisk hvorefter han svang den og piskede det sidste af hendes tøj af "jeg giver dem forresten piske" sagde han og grinte
Tilbage til toppen Go down
 
Look at that that's sexy (Zaku=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Japan... Nice!!! (Zaku=privat)
» Aimée again (Privat)
» en tur til Japan (privat til Zann)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Strip-Club-
Gå til: