City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Shurican
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Cecillie
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Zann
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
sakref morladin
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Namine
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Aiko
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Amber
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Haylin
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Melody
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2votin10Japan... Nice!!! (Zaku=privat) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Japan... Nice!!! (Zaku=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 08:29

S: Japan's gader
T: 20:00
D: Idag
O: Japanere over det hele
V: Stjernefuldt

Zero gik roligt igennem gaderne i Japan med hovedet sænket og en kasket på samt sin halskæde og åben trøje så man kunne se hans veltrænede overkrop han rettede hovedet op da han gik forbi en pige han blinkede til hende og smilede charmerende det var tydeligt hun var ved at falde som om hendes ben blev til gelé hvorefter han grinte svagt og gik videre og ind på en bar og bestilte en drink som han roligt ventede på
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 09:08

en pige kom med den til ham og stilte hans drink, hun smilte og kyssede hans kind og satte sig ved ham. ''hej igen Zero det er længe siden'' sagde hun stille og smilede hun sad og kiggede på ham hendes øjne var smukke som altid var de den mest lyseblå. hun rejste sig igen og gik op til baren igen og gik og delte folks øl og drinks ud.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 09:41

Han så efter hende roligt og smilede mens han drak sin drink før hans finger blev til en lang levende snor som gik hen og tog fat om hendes ene ben for sjov og hev så hun ville falde hvorefter hans finger blev normal igen og han drak lidt mere af sin drink mens han grinte
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 10:42

hun satte af men sine hænder og så på ham hun smilte. ''hvor du sjov hva??'' spurte hun stille han kunne se hun havde fået kjoler o tøj på kroppen igen og hun faktisk var glad og ikke trist. hun grinte mod ham, hun var forelsket det havde hun ikke troet hun ville blive mere men hun var forelsket i en sød fyr som hjalp hende heletiden. og tog slag for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 10:47

Han smilede roligt før han gik hen og rakte hende en hånd så han kunne hjælpe hende op "du går bare altså helt ærlig Zaku jeg skulle lige til at spørge dig hvad du har lavet i den tid vi ikke har set hinanden og så går du bare" sagde han roligt med et smil mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 11:04

zaku grinte med et smil. hun tog imod hans hånd og rejste sig op. ''tja jeg er rejst lidt rundt fra vida til paris til japan. og nu er jeg her for at arbejde lidt men skal hjem til Reki og bo igen når jeg kommer hjem. han tog mig til sig da jeg havde mest brug for det og gav mig tøj på kroppen'' sagde hun stille med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 11:05

Han smilede "det lyder som om du er forelsket" sagde han og satte sig ned på en stol "men husk lige dine 'pligter' kan man vel kalde det" sagde han roligt mens han så på hende med et venligt smil "jeg kom faktisk for at sikre mig at du stadig er fast besluttet på at kende mig" sagde han roligt og så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 11:14

hun smilte mod ham hun nikkede mod ham. ''jeg er forelsket og jeg er sikker på min beslutning'' sagde han med et smil mod ham hun grinte og hørte hun blev kaldt på hende. ''hvad laver du her??'' spurte hun ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 11:21

Han smilede roligt "okay du" sagde han roligt med et venligt smil mens han så på hende roligt "jeg ville bare se dig igen og måske invitere dig med ud på bar og drikke" sagde han smilende mens han så på hende med et venligt smil mens han så på hende fortsat
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 12:57

hun kiggede på ham gav ham et vennerlig smil, ''ville du nu også det eller ville du drikke mig under bordert??'' spurte hun i sjov. ''ømmm jeg har fri kl 23:45'' sagde hun med et smil og serverede vider. hun havde altid travlt der var mange der tog hende på røven da de var fulde. Zaku var ligeglad de betød intet.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 13:02

Han så efter hende roligt og tog osse selv hende på røven når hun gik forbi selvom han var normal han kunne faktisk ikke blive fuld "Hvordan kunne du læse mine tanker" sagde han om det med at drikke hende under bordet og kløede sig i nakken det var tydeligt han ikke lavede sjov med det
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 13:05

hun gik hen til ham igen og tog hovede hen til hans øre. ''tro mig det ønsker du dig ikke og se'' sagde hun med en svag tone af sexedehed. hun flyttede hovede og gik vider hun smilte for sig selv hun kom hen til en der holdte hende fast. ''dig igen'' sagde hun vred sig fri og sparkede ham væk hun skulle nyde noget af hans gramserig.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 13:16

Zero havde allerede rejst sig op men da han så hende ordne det selv satte han sig ned igen "jo det vil jeg" sagde han roligt efter hende mens han fulgte hende "jeg smutter hjem skal vi mødes 00:00 her" spurgte han roligt med et smil "jeg vil hjem og klæde om" sagde han roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 13:18

hun smilte bage og kiggede på ham. ''hmm okay vi ses bare, du kommer bare når det er okay''sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber. hun kiggede sig om alle spurte hvem det var. zaku svarede ikke hun grinte bare. og gik vider.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 13:37

Zero gik hjem til hans hotelværelse roligt han havde tænkt sig at gøre et godt intryk kunne man kalde det han tog et flot jakkesæt på selvfølgelig tilføjede han selv ting som løst slips øverste knap åben og hele jakken åben klassiske score ting som en player måtte kende han satte osse hår så det så vindblæst ud det var den frisure som klædte ham bedst og til sidst lidt Eu de toilet til kinderne hvorefter han gik ud af døren igen og ned mod den bar han havde mødt hende på tidligere klokken var nu 23:55

hans tøj bare hvor slipset er løst og øverste knap åben
http://www.tojpriser.dk/g/product/128/1287443/0/300/calvin-klein-jakkesaet.jpg
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 14:28

Zaku gik og gjorder rent på baren der var meget beskidt. zaku gik ud og skiftede til en anden kjole den var virkelig smuk. hun kiggede på klokken og gik uden for baren hun kiggede efter ham hun viste ikke hvordan han så ud. med det tøj han havde valgt.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 14:33

Han kom roligt hen til hende med et smil "hej hva så Zaku skal vi gå" sagde han roligt og smilede "wow du ser jo helt bedårende ud" sagde han og så ned af hende roligt og smilede roligt og lavede en bue med sin hånd ligesom man gjorde i gamle dage for kvinder man ville følge af sted
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 14:36

hun kiggede på ham med et smil på sine læber. ''du ser heller ikke værest ud selv'' sagde hun med et grin. hun gik sammen med ham. ''hvor skal vi hen'' spurte hun ham med et smil på sine læber hun var blevet mere rolig siden de mødes sidst.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 16:42

Han smilede roligt og så på hende med et roligt smil "strip-tease de japanske er mega gode" sagde han før han gik mod en VIP indgang han blev stoppet og Zero smilede roligt "mit navn er Zero Bang" manden tjekkede listen og åbnede så for døren roligt hvorefter Zero førte hende indenfor der var stor musik bure med strippere podie bar alt hvad man kunne drømme om selv drenge strippere vis hun var indterrasseret
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 16:49

Zaku smilte. ''du får ikke drukket mig under bordet jeg gider det ikke'' sagde hun stille og hun skulle være ædru da hun skulle på arbejde dagen efte hun satte sig stille og kiggede på ham med et grin. hun så op på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 17:15

Han så på hende "Ej kom nu Zaku please" sagde han roligt og sukkede "kan du ikke ringe dig syg" spurgte han undrende og så på hende "please Zaku vil du ikke nok jeg vil meget gerne se dig fuld" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende roligt med et roligt blik "Eller osse går vi bare hjem til dig og hygger os" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 17:26

hun kiggede på ham. ''hvorfor betyder det så meget for dig at se mig fuld??'' spurte hun ham med et smil på sine læber hun grinede lidt. hun kiggede ham dybt i øjnene. ''hvorfor er det du er så vild efter lige at have sex med mig?'' surte hun ham så ingen hørte det.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 17:57

Han grinte "fordi jeg ikke har haft sex længe og snart vil jeg bare ende med at voldtage en ny pige" sagde han og kløede sin tinding roligt mens han fortsat så på hende lidt før en bartender kom med 2 drinks som han satte og gik det var velkomst drik for VIP folk han tog glasset og drak en smule af det
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 18:10

zaku viste ikke om hun skulle blive ved med at føje hans ønsker med det. men hun ville ikke hun havde en anden hun heller ville gøre det med nu men han og hende havde kun en flirt ikke et seriøst forhold endnu men måske havde de hvem viste det.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) EmptyOns 09 Mar 2011, 18:19

Han så på hende roligt "men du vil ikke" han så ned lidt før han sukkede "du ved hvad der sker vis du ikke kan føje mine ordre ikk? Du glemmer mig" sagde han roligt mens han fortsat ned og sukkede roligt og lidt nede og trist over at han snart ikke kunne styre sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Japan... Nice!!! (Zaku=privat)   Japan... Nice!!! (Zaku=privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Japan... Nice!!! (Zaku=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Look at that that's sexy (Zaku=privat)
» Ikk rør! {Zaku}
» Aimée again (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Andre Lande. :: Japan-
Gå til: