City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Shurican
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Cecillie
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Zann
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
sakref morladin
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Namine
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Aiko
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Amber
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Haylin
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Melody
en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en tur til Japan (privat til Zann) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en tur til Japan (privat til Zann)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:28

Sted: Japan
Vejr: blæsende.
kl: 18:30
omkring: en del mennesker og væsner.

Haylin gik stille for sig selv, hun tænkte på hvorfor hun endelig var der, der var jo ingen hun kændte hun var alene i denne verden, hendes familie var der ikke, hun var skyld i de alle var døde. hendes blod tørst var taget over, så hun ikke viste hvad hun gjorde men hun har styr på den nu. hun kiggede sig om, var der nogle hun gad snakke med eller overhovede se på, nej ikke endnu men man ved aldrig. *hvorfor er der ingen* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:31

Zann kom roligt gående det underlige var selvom det blæste så havde han ingen trøje på han gik med bar overkrop med et roligt smil og tænkte på hvad pokker hun nu skulle lave mens han så roligt rundt før han hørte noget en masse piger komme løbende imod ham han skyndte sig hen til en eller anden pige (Haylin) og gemte sig bag hende indtil de var væk før han smilede og sagde "tak" og gik videre
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:38

hun kiggede på pige mængten og lavet bare et blik der kunne skramme bukserne af dem og de forsvadt lige så hurtig som de var kommet. hun vendte sig om mod ham. ''det var så lidt'' sagde hun og kiggede p ham. ''hvorfor har du ikke træje på, jeg mener det var nok noget der udløst et pigeangreb'' sagde hun med et sødt grin mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:44

Han grinte "jo ser du jeg var på bar og mødte denne kudyl lækre tøs og smuttede med hende hjem" han vente sig mod hende og kløede sig på nakken "det viste sig hun havde mere mellem benene end man lige kunne se vis du forstår" grinte han "hun tog min trøje inden jeg nåede at stikke af"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:48

hun rystede på hovede. ''det under mig endelig ikke. når i drenge ser en der ser lækker ud så taber i hovede'' sagde hun med et smil mod ham. ''man skal altid lære dem at keende før man begynder at gøre noget ved ham/hende'' sagde hun med et smil på sine læber. *han kunne godt lyde som en af de typer* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:35

Han gik hen til hende og var meget tæt på hende "så du siger vis jeg vil i bukserne på dig så skal jeg lære dig at kende" hviskede han roligt og charmerende mens han så hende i øjnene med et charmerende blik og var helt roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:44

Haylin kiggede på ham med et kort grin, ''tro mig så nemt er det ikke hos mig'' sagde hun med et smil der var svagt, men alligevel var det som om det var selvsikkert, hun virkede som om hun havde en idé om hvordan de fleste drenge var, da hun havde haft så mange drenge der var efter hende i sin gamle by hvor hun havde dræbt hendes forældre men ikke hendes baby søster.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:49

Han smilede "hvad skal der så mere til" hviskede han roligt mens han så hende i øjnene før han blidt pressede hende op af den nærmeste væg ikke for at spille smart men for at ligne en anden det lignede som om de kyssede mens en masse piger kom løbende forbi "jeg er lutterøre"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:56

hun så på ham, da han prassede hende op af væggen og kiggede på ham, hun gik under hans arm. ''gider du lige'' sagde hun, hun var meget bestemt hvad angår det, man skal ikke bare tro man kan gøre hvad man vil med hende. hun ville ikke finde sig i det, *tror han jeg er en eller anden menneske pige han kan lege med* tænkte hun for sig selv. hun kiggede rundt og så mængten af piger, ''hmmm.... skal jeg kalde på de piger så de kan komme hen til dig'' spurte hun ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 20:01

Han grinte "gør du det bare jeg er hurtigere væk end du kunne tro jeg blev kun for at snakke med dig men fino" han stak sine hænder i lommerne og begyndte at gå den modsatte vej end hun var med rolige skridt uden at tage sig af det
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 20:05

hun snussede ind af,,, ''Varulv'' sagde hun og han hørte det, hun skyndte sig at holde sig for munden, hun kiggede på ham, også væk, *så det var derfor han sagde han ville være hurtig væk* tænkte hun for sig selv, hun kiggede på de tøser som stod ikke så lang væk og fik øje på ham, hun løb foran dem og skubbede ham ind i en gyde så han ikke blev fanget det syns hun var lidt synd selv om hun ikke var helt glade for varulve,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 20:09

Zann landede på alle fire og vente blikket mod hende hans øjne var kuld sorte "ahh det er derfor du er så smuk du en vampyr" hviskede han roligt og rejste sig roligt op og så på hende fortsat "jeg har skadet mange vampyrer" han smilede roligt og duftede ind "hej du lugter af Amber"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 20:13

hun rejste sig op og så på ham, ''okay du ved hvad jeg er...'' sagde hun og så ned hun var ikke så glad for at folk viste hvad hun var, hun kiggede på sine hænder de var bisudlet med hendes families bold. hun vente sig om mod væggen og så ind mod dem, ''hvorfor skulle jeg lige huske det'' sagde hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 20:15

Zann stod stadig på alle fire "hvorfor angriber du mig ikke vampyr jeg er en varulv varulve og vampyrer slås" sagde han med en ru og voldsom stemme før han rejste sig op og så fortsat på hende "hvor kender du Amber fra" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 20:19

hun vendte sig om, ''fra en gå tur i skoven'' sagde hun og så på ham. ''og jeg angriber dig ikke fordi jeg er træt af at slås med varulve selv om det nok er det der er min natur er jeg pisse ligeglad med det'' sagde hun og kiggede væk. hun kiggede mod himlen og var væk i en anden verden et kort sekundt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:20

Han så på hende "og hvad har hun sagt til dig" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende roligt med et roligt smil "thanks god" hans øjne blev normale "jeg havde regnet med du ville gøre ligesom Amber og prøve at angribe mig"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:26

hun kiggede på ham, hun var ret træt. ''ikke rigtig noget andet end hun ville snakke med mig'' sagde hun og kiggede på ham. ''jeg er ikke så voldlig som folk tror'' sagde hun med et sødt men charmernde smil på sine læber, *hvad har jeg gang i* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:28

Han smilede "prøver du at charmere mig" spurgte han og lænede sig mod hende igen "prøv noget bedre end det" hviskede han ind i hendes øre roligt mens han ventede på at se om hvad hun ville gøre nu hvor han var så tæt på hende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 21:45

hun så på ham, ''måske hvem ved'' sagde hun med et smil, hun opdagede han kom tætter på hende, hun så på ham og var ved at gå helt i spåner. *hvad gør jeg, jeg kan ikke kysser ham det er mod min lov som vampyr* tænkte hun for sig selv, men han var ret charmernde, men skulle hun gøre det, hun viste det ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:04

Før hun nåede til en afgørelse kom deres læber til møde i et kys et blidt dog et kys det var ikke mere end deres læber lige rørte men der skulle heller ikke mere til for en varulvs læber fik enhver til nærmest at smelte
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:11

hun kiggede på ham, da deres læber mødes lukkede hun øjnene, hun nød det, uden at ha det dårlig, selv om hendes familie altid sagde deet var vemmeligt men syns hun nu ikke det var, hun kiggede ham ind i øjnene, *wow det var vidunderligt* tænkte hun og smilte sødt til ham, hun lændte sig ind til væggen, som hun stod op af,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:12

Han lænede med sin arm mod væggen og så hende i øjnene "nåh så det der skulle til var at du skulle skubbe mig ind i en gyde" sagde han og grinte svagt "kunne du li det?" spurgte han roligt med et blidt og venligt smil dog osse nydende fra kysset
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:16

hun så på ham, ''for det første var det ikke mig der kyssede det var dig, for det andet var det for din egen skyld, så de piger ikke overfaldt dig, for det trejde ja jeg kunne'' sagde hun og så ind i hans øjne, uden at vide hvad hun sagde,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:21

Han smilede roligt "vil du have mere" hviskede han ind i hendes øre og nappede hendes øre blidt med et smil "eller skulle vi måske udvide det lidt" hviskede han ind i hendes øre roligt og smilende "jeg er altid frisk på noget kompliceret" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) EmptySøn 12 Dec 2010, 22:24

hun blev helt stiv da han allerede førte det helt der hen, ''du går for hurtig frem, mig skal mig ikke bare sådan kysse også bare spørger sådan ind til man skal lære mig ordenlig at kende før der sker noget som det du bil'' sagde hun og lage sin hånd på hans kind og gik lidt hen til starten af gyden og kiggede ud om der kom nogle tøser, det gjorder der ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur til Japan (privat til Zann) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en tur til Japan (privat til Zann)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» extrem make over // Zann-privat//
» en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Andre Lande. :: Japan-
Gå til: