City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en nervøs tur. //reki// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en nervøs tur. //reki// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en nervøs tur. //reki// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Shurican
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Cecillie
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Zann
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
sakref morladin
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Namine
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Aiko
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Amber
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Haylin
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Melody
en nervøs tur. //reki// 2vote_10en nervøs tur. //reki// 2votin10en nervøs tur. //reki// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en nervøs tur. //reki// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en nervøs tur. //reki//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 21:44

S: undergrunden.
T: 22:30.
V: stort og koldt.
O: meget få mennesker.

zaku gik stille og tænkte for sig selv hvorfor var hun der, hun ville ikke være der det var som hun var blevet tvunget der hen som om en ville have hende der hen, som om der var en hun var nød til at møde der, hun så sig om og var trist det var som om hun var tilbage i sin barndom igen det ville hun ikke hun ville væk med det samme fra den barndom.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 21:52

Reki kom gående på en bred sti under jorden som de var, der var mørk men reki kunne sagtens se noget. Hans røde øjne glinsede kort op mens han skimmede sine omgivelser hurtigt.

Reki's hvide hår hang ned i hans øjne, som altid var der lidt sort på kanten af håret. Hans ligbleg hus glinsede også kort op i mørket. Han sukkede kort"Hvorfor er der ikke noget at lave"sagde han og kiggede onbagved sig der var ingenting. Reki gik videre og fik så øje på en pige, han gik stille hen mod hende"Godaften"hilste han kort mens han tog hænderne ned i hans buskelommer.

Reki havde et par sorte stramme busker på(ava), en stripet t-shirt, rundt om halsen
hang der flere kæder både med symboler der betød noget for ham, men også nogle allmindelige sølvkæder. Reki studerede pigen lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:02

zaku så op med tåre i sine øjne, ''G...godaften''sagde hun stile hendes stemme var ved at knække over da hun var så smerdert og trist, hun sad hun i bh og trusser da rasterne af hendes tøj var blevet ravet i stygger, hun var ret bange for hvad hun skulle gøre hendes lejlighed stod i flemmer hun havde ingen steder at gå hen,
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:13

Reki studerede hende lidt mere han havde undret sig lidt over hvor hendes tøj var henne, måske var hun ude for en ulykke"Hvor er dit tøj henne"spurgte han og rodede lidt rundt nede i hans bukselomme til han fandt et stykke lommetørklæde"Du har sikkert mere brug for det end jeg har"sagde han og rækte det hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:21

hun så på ham, hun tog imod hans tørklæde. hun tørte sine øjne, ''tak'' sagde hun stille og så på ham. ''jeg var ude for at få ravet mit tøj væk fra mig, mit hus er brandt ned så jeg blier nød til at bo på gaden'' sagde hun stille hun var trist da alle hendes mindre var i den lejlighed, hun kiggede på ham og var urolig.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:23

Reki kiggede på hende mens han bukkede sig ned så han så på hende, og var i hendes øjenhøjde"Hvem kunne gøre det mod dig"spurgte han undren, "Grr når jeg finder den skyldige ville han ønske at han aldrig levede mere"sagde Reki og vidste hans spidse tænder frem mens han kiggede rundt"Jeg kan hjælpe dig"sagde han stille det var synd for hende
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:27

hun kiggede på ham, så hans spidse hjørne tænder. ''Vampyr'' hviskede hun men han kunne se hun ikke blev bange for ham. ''viol du virkelig hjælpe mig. hvordan det??'' spurte hun ham, hun frøs og var meget kold. hun havde flygtet i flere timer. hun så de skyldige bag ham. ''der er de'' sagde hun, de tre store mænd så hende. ''hehe se guter der er hun'' sagde de med et grin og et ondt blik.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:31

Reki lagde armene over kryds men hans fik et smil på læben mens hans hoved var lagt på skrå"Ha! små tøser dem klarer jeg let"sagde han og morede sig meget. Han lod et blik falde på hende"Jeg er en vampyr konge, du kan kalde mig Reki, en fornøjelse af møde dig"sagde han og bukkede kort foran hende mens han vente rundt mod mændene"Hold jeres beskidte finger væk!"råbte han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:36

zaku så op på ham. ''en... en vampyr konge.... undskyld det viste jeg ikke'' sagde hun og bukkede for ham selv om hun ikke var vampyr, ''jeg er zaku en usel varulv'' sagde hun stille ingen måtte vide hvad for en varulv hun var, hun var ikke den varulv som folk gik og snakkede med eller hjælp på grund af hun var så bange hele tiden, ''du skal ikke blande dig i det her din tumpe'' sagde en af de drenge.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:40

Reki smillede bredt til hende"Det skal de ikke tænke på jeg plejer aldrig at tiltale mig som konge men bare som Reki"sagde han og kiggede så hen mod en af drengene, der gik ikke lang tid før Reki stod bagved ham og greb fat rundt om hans hals mens han slog ham ind i klippevæggen"Blander mig i det jeg vil..Især når det er nogle beskidte, usle drenge som jer find jer et andet bytte Zaku kommer ikke med jer"sagde han og vidste tænder.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 22:47

Zaku kiggede på ham med et sødt smil hun føkte sig faktisk sikker hos ham. ''tak Reki'' sagde hun med et smil på sine læber. ''okay okay vi skrider nu'' sagde de. ''vent mit tøj'' sagde zaku men det var for sent de var gået hun så ned også op på ham med et smil på sine læber, hun rejste sig op. ''hvordan kan du hjælpe mig Reki'' sagde hun stille for ikke at virke ked af det mere men var det.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 23:37

Reki kiggede kort på drengene da de løb væk han smillede tilfreds og så tilbage på Zaku"de løb væk men er du okay"spurgte han lidt bekymret mens han derefter vendte rundt"Hmm jeg kan finde nogle valg af kjoler til dig hvis det er, har nogle tjenere jeg tilkalder og så kan de komme med et par kjoler, og så kan du vælge en eller to"sagde han med et venligt lille smil"Min afdøde mor havde mange kjoler, og smykker ovs"sagde han og nikkede."Så lidt Zaku"svarede han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 23:41

hun smilte mod ham og så på ham. ''jov tak det ville være dejlig hvor er du sød ved mig hvorfor er du det jeg er en efter søgt pige i visse lande'' sagde hun og kiggede på ham hun ville gerne vide hvorfor hanvar så sød, hun var så på ham hun betagede ham faktisk og smilte zselv om hun var varulv betagede hun en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 23:43

Reki trak kort på skulderen og vippede lidt på højre fod lidt frem og tilbage"Hmm det ved jeg ikke..Det er lidt underligt normalt plejer jeg at være kold, og gysende fra allerførste møde, og det"sagde han tænkende mens han lod blikket falde lidt ned mod jorden"Måske er det fordi jeg ved jeg kan stole på dig, fordi du er så venlig mod mig, du så mine spidse tænder og løb ikke væk fra mig, som alle andre"sagde han og så på hende. Han vidste ikke hvad hun var men hun var et væsen.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyTirs 01 Mar 2011, 23:57

hun så op på ham. ''lover du ikke at dræbe mig elller jage mig hvis jeg fortæller dig hvad jeg er'' spurte hun ham med et smil på sine læber, dog var hun lidt urolig da han var vampyr, som er varulves fjender men han virkede andreledes han virkede sød ved hende. han var den eneste der var sød ved hende,
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 20:12

Reki nikkede til hende"jeg lover det"svarede han mens han gav op med at tænke på hvad hun kunne være, for han vidste det ikke kun at hun var et væsen som ham. Reki studerede hende lidt mens han ventede lidt. "jeg lover ikke at jage dig Zaku"sagde han og nikkede lidt. Reki blottede kort hans tænder han vidste stadig ikke hvorfor han var så venlig det var lidt underligt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 20:31

Zaku sukkede gik lidt væk kiggede om der var nogle der var kun dem hun begyndte at forvandle sig hendes krops hår voksede over alt hun tog gik ned på alle fire hun blev til en smuk ulv hun lagde sig ned da hun var bange for hvad der skulle ske. hun kiggede på ham med et lille piv.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 20:38

Reki kiggede overasket på hende mens han knurrede lidt men stoppede så"En varulv..Vampyrer s fjende"sagde han stille og kiggede ned i jorden mens han stod med armene krydset over hinanden"Men jeg vil ikke skade dig"sagde han så og så på hende hendes pels så blød ud, og glansfuld.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 20:42

Zaku kiggede på ham hun rejste sig og kiggede på ham. ''ville du hjælpe mig med noget tøj så ville jeg være dig evig taknemlig'' sagde hun med sin menneske stemme da hun blev menneske igen, hun så på den yndige folttte vampyr foran hende. han var så rar ved hende, hvorfor han var hendes fjende.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 20:47

Reki studerede hende normalt var han meget glad for at han ikke stod ude i lyset, eller ved nattens lys for så ville hans hud glinse op kort og det hadede han. Reki studerede hende lidt og nikkede"Ja det har jeg"sagde han og gik et skridt tilbage mens han piftede et lille højt pift og med et hurtigt spring stod der nu en fornem skrædder han bukkede overfor Reki"Deres fyrste de tilkaldte mig"sagde han høfligt."Ja det gjorde jeg Quincy og hvor mange gange har jeg ikke bedt dig om at tilkalde mig Reki og ikke fyrste"sagde han med en kort knurren."Und..undskyld herre tilgiv mig det tilpasser dem bare så godt"sagde han. Reki kiggede på zaku"Er der nogen bestemt farve tøjet skal være i"spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 20:50

zaku kiggede på ham. ''nej det er ligemeget jeg er ikke så kræsen hvad angår tøj'' sagde hun stille og kiggede på Reki. hun følte at hun var en fatig tigger på grund af hun bad Reki om tøj på kroppen, hun så ned og sukkede dybt og kiggede så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 21:02

Reki kiggede på hende mens han smillede skjult"Zaku du skal ikke tænke at du er en tigger det gør ikke noget jeg er her jo for at hjælpe"sagde han og nikkede. Han kiggede på Quincy"Min herre skal jeg vise pigen kjolerne"spurgte han. Reki kiggede på ham og nikkede"Ja"svarede han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 21:08

zaku kiggede på ham hun rødmede over han viste hvad hun følte lige der. hun ville slet ikke tænke på det hun rigtig følte nu, det ville være pinlig at han viste hvad hun følte lige nu, hun følte sig tiltrukket af ham og smilte, hun rødmede af det og kiggede væk.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 21:12

Reki kiggede på Quincy med et smil og gav tegn til at bare kunne begynde at finde kjolerne frem. Quincy gik frem mod pigen og holdte et stativ med en hel masse kjoler frem så hun kunne se dem. Reki gik lidt væk fra dem"Quincy sig til når du har fået det på"sagde han næsten som en ordre. Han gav et skulderblik til Zaku inden han gik langt væk fra dem"Jeg er snart tilbage"sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// EmptyOns 02 Mar 2011, 21:16

zaku kiggede alle kjolerne igennem og fandt en flot mørkeblå en hun fik den på, hun fremhævede både hendes former og hendes ansig og hende smukke blå øjne, hun stod og kiggede ned af sig selv. *hvor er den flot* tænkte hun for sig selv med et smil på sine læber, den havde ingen stropper så det var hendes bryster der holdte den oppe.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nervøs tur. //reki// Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en nervøs tur. //reki//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: