City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Shurican
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Zann
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Namine
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Aiko
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Amber
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Haylin
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Melody
en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en nervøs tur. //reki//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyOns 02 Mar 2011, 21:20

Quincy studerede hende kort han mærkede at hun blev færdig og kiggede på hende"Den kjole klæder dem pragtfuldt"sagde han høfligt og kiggede rund tom hende"God farve til dem, skal jeg tilkalde min..."nåede han at sige før Reki kom gående tilbage mod dem og ødelagde ldit af den blomst han havde i hænderne"Din herre kunne komme uden at du sagde noget Quincy, er Zaku færdig med at prøve tøj og det"spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyOns 02 Mar 2011, 21:24

zaku tråte frem fra mørkede og så på Reki med et smil. ''hvad syns du??'' spurte hun ham med sine hænder bag ryggen, hun kiggede på ham også på blomsten han havde i hænderne. ''hvorfor ødelægger du den??'' spurte hun ham stille og kiggede med sin smukke blå øjne mod ham
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:36

Reki stuerede hende og smillede høfligt"Den er perfekt til dig Zaku"sagde han og gik lidt hen til hende"Ødelægger blomsten fordi jeg har lyst, har ikke særlig lyst til skønne blomster der skal være en hvis dysterhed over dem, men hvis jeg nu gjorde sådan her"sagde han og stirrede på blomsten med hans blege øjne og der gik så ikke lang tid før blomsten var sort med lidt glitter på"Bedre"sagde han og så på Zaku"Værsgo til dig fordi du er så yndig"sagde han elegant og kiggede kort på Quincy og tilbage på Zaku.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:40

zaku så på ham og rødmede hun tog imod blomsten, og nejede ''mange tak Reki den er jeg meget glad for'' sagde hun og smilte mod ham, hun så op i hans øjne og var lidt rød i hovede da hun rødmede igen det var da utrolig så meget hun rødmede når hun var sammen med ham. hun kiggede ned på blomsten.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:44

Reki bukkede kort foran hende"Fornøjelsen er helt på min side Zaku"sagde han venligt og så mod Quincy"Bring resterne af kjolerne til slottet Quincy"sagde han, og Quincy nikkede"Javel herre"sagde han og var hurtig væk"Quincy bringer kjolerne til mit slot, hvis du får brug for noget tilkalder jeg ham hurtigt igen"sagde han og kiggede lidt ned, og så op igen. Han så hun rødmede"Er du ved at blive syg"spurgte han undren
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:47

zaku kiggede på ham. ''nej det ikke det'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun kiggede på ham og forsøgte ikke at rødme mere end hun gjorder hun kiggede undt i undergrunden og opdagede der var nogle mennesker, hun kiggede så tilbage på Reki. ''skal vi gå en tur jeg er ikke særlig glad for at være her'' sagde hun og kiggede op i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:56

Reki kiggede på hende med et hevet øjenbryn han mærkede der var noget i nærheden af dem og tog fat rundt om Zaku s håndlæg blidt"Ja lad os komme væk gider ikke ballade med de svage folk, som næsten altid er ude på et eller andet"sagde han og kiggede så rundt, og lugtede til luften under jorden der hvor de var"Hmm hviken vej skal vi tage"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:58

zaku kiggede på ham da han tog fat om hendes tynde håndled. hun kiggede væk hurtigt. ''okay god ide'' sagde hun stille og kiggede på ham, ''måske op af trapperne der er ikke sol oppe endnu'' sagde hun stille og kiggede på ham igen, hun syns han var virkelig sød og en smuk ung fyr.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 16:01

Reki kiggede på hende med et kort smil"Ja det er rigtigt hvis jeg er i solen bliver jeg svagere for hver gang jeg er i sol og tilsidst død"sagde han og kiggede rundt han løb hen imod trappen med zaku i hånden han ville ikke bruge hans hurtighed nu for det kunne være zaku ikke kunne følge med så. "Du ser smuk ud med den kjoe på"sagde han og betragtede hende hurtigt mens han kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 16:04

zaku kigede på ham hun smilte sin yndige smil mod ham for at gengæle hans venlighed. ''mange tak det var sødt sagt'' sagde hun med et smil mod ham, hun kunne dårlig følge med ham da han lød de hun var smerdert i sine ben hun havde mærker på sine ben efter en pisk de havde brugt mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 20:23

Reki kiggede ned mod hendes ben, og hørte menneskene komme tættere"De kommer tættere på, så der er kun en ting at gøre"sagde han og slog hans sorte vinger ud og tog Zaku op i hans favn mens han lettede fra jorden så de fløj op mod himlen"Vi flyver ud"sagde han og kiggede ned på hende, og lidt op for at se om han ikke fløj ind i noget.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTors 03 Mar 2011, 21:02

zaku lænte sig ind mod ham med et smil og nøs at ligge i hans favn. ''wow hvor er her flot'' sagde hun stille og havde blikket mod ham hun kunne ikke dy sig for at fortælle ham at hun syns han var en flot ung fyr. hun smilte let af det hun sagde,
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyLør 05 Mar 2011, 21:30

Reki nikkede kort"her er altid en meget god udsigt når man flyver hen over mange bygninger"sagde han med et kort smil, han mærkede at hun kiggede på ham og kiggede lidt ned men op igen"Kigger de på mig"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 06 Mar 2011, 00:55

hun skyndte sig at kigge væk fra ham. hun ville ikke ha at han syns hun var en form for storker over ham da hun godt kunne lide hans selvskab, hun kiggede op på ham igen selv om hun rødmede over det, ''jah har de noget i mod det??'' spurte hun og håbede han ikke havde da hun syns godt om ham hun smilte lidt af det hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 06 Mar 2011, 01:09

Reki smillede kort til hende mens han kiggede lige han kiggede så ned mod jorden hvor der var nogle mennesker, og væsner."Vi er snart fremme ved mit slot Lunomoré"sagde han og kiggede på hende"Det gør mig ikke noget at du kigger på mig"sagde han venligt. Reki så hun fik røde kinder rødmede hun mon."Håber du vil føle dig hjemme her selvom der kan være ldit mørkt"sagde han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 06 Mar 2011, 10:38

zaku kiggede på ham. ''vil du lade mig bo på dit slot?'' spurte hun ham og så overrasket på ham, hun havde aldrig været på et slot før hun var jo ikke rig eller noget hun kunne dårlig betale sin husleje inden hendes hus blev brandt ned. hun rødmede af at hun skulle bo hos ham, mon hun ville tilbringe mere tid med ham nej han havde sikkert andet i hovede end at være sammen med hende, men hun håbede da han ville være bare lidt sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 06 Mar 2011, 22:13

Reki kiggede på hende mens han fik et lille smil frem"Ja hvis du gerne vil det"spurgte han undren og venligt. De landede ned på en kronet platform og han smillede og satte hende ned på jorden"Quincy kommer og henter os"sagde han med et smil."Lunomoré mit hjem velkommen hertil Zaku"sagde han høfligt "Du skal ikke tænke på regninger og det det klarer Quincy og husfolkene på slottet"sagde han og smillede til hende
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 06 Mar 2011, 22:21

hun kiggede på ham. hun smilte mod ham hendes hår faldt ned foran hendes hovede, hun smilte mod ham. ''jeg er meget beærede over at må bo hos dig reki og jeger meget glad for blomsten og for alt fu har gjordt for mig. men hvordan kan jeg gøre gengæl??'' spurte hun og så op på ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptySøn 06 Mar 2011, 23:07

Reki studerede zaku lidt og gik hen foran hende og løftede hendes hoved lidt op så hun så på ham, han havde lagt en finger under hendes hage"Hvordan du kan gøre gengæld holde mig med selskab"sagde han med et smil om læben. Han kiggede hen mod døren til taget det tag de var landet på"Herre"sagde stemmen. Reki vendte rundt"Quincy de kommer i god tid"sagde han og kiggede hen over skulderen til Zaku"Det var så ldit jeg er glad for at kunne gøre det for dig zaku"sagde han og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyMan 07 Mar 2011, 06:23

hun kiggede op i hans øjne hun var urolig over hvad han sagde til ham. ''javel mi herre'' sagde hun i lidt sjov, hun kiggede på ham og så på ham hendes øjne viste glæde over de stod så tætte hun rødmede hun forsøgte at kiggede væk fra ham, og det lykkedes for hende.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:27

Reki smillede kort og grinte for første gang i alle disse mange år"Lad mig følge dig hen til dit værelse"sagde han med et smil og tog fat rundt om hendes håndlæd mens han førte hende hen til trappen der gik ovenpå hvor der var en stor sal med lysekroner og alt sådan det kunne minde om et prinsesse slot "Håber du kan lide at være her self får vi masser af tid til at se hinanden"sagde han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:32

hun kiggede på ham et kort smil kom op på hendes smukke læber, ''Reki det er fantastisk og det er jeg glad for men jeg vil gerne høre ind til vider hvad du syns om mig??'' spurte hun ham stille hendes blik vente hun væk fordi hun ikke ville se ham i øjnene fordi der ville han sikkert opdage at hun var lidt lun på hende, hun smilte lidt ved den tanke.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:34

Reki vendte om lidt og kiggede over skulderen der gik så ikke lang tid før han hurtigt var henne ved hende, han lagde sin ene finger under hendes hage"Jeg kan lide dig sådan lig lid du er sød, smuk, klog"sagde han med et kort smil og kiggede hen imod døren"Du er speciel"afsluttede han med et blidt skjult smil
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:38

da han løftede hende hovede med en finger rødmede hun og smilte. ''på hvilken måde lide'' spurte hun ham hun ville vide på hvilken måde han kunne lide hende for hvis det var på samme måde var det perfekt hvis de så lærte hinanden beder at kende kunne det være det blev til noget mere. ''tak'' sagde hun stille. med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:40

Reki tog hendes hånd i hans mens han kiggede på hende"Lig dig sådan mere end venner men syntes vi skal lærer hinandne bedre"sagde han og gav slip på hendes hånd mens han smillede kort"Kommer de herre med"spurget Quincy"Ja vi kommer"sagde Reki til Quincy. Reki gik lidt hen imod døren "Jeg ved at du er anderledes end andre piger"sagde han og kiggede hen over skulderen til hende
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Sponsoreret inhold





en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en nervøs tur. //reki//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: