City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Shurican
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Cecillie
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Zann
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Namine
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Aiko
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Amber
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Haylin
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Melody
en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en nervøs tur. //reki//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:43

zaku blev glad. hun nejede for ham. ''mange tak for din ærlighed, jeg kan også lide dig på den måde men du har helt ret vi bør lære hinden beder at kende før der sker noget'' sagde hun stille og kiggede på ham, hendes blå øjne skinnede i lyset af månen hun var glad for at have mødt ham.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:47

Reki nikkede og tog Zaku i hånden "Kom med jeg skal vise dig dit værelse og hvis du ikke kan lide det kan du vælge et andet der er så mange rum på slottet"sagde han og tænkte lidt"Og du er velkommen til at bruge min mor undskyld mener dronningens kjoler"sagde han nikkende"Quincy eskotere os hen til foryen"sagde Reki elegant
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:49

hun tog også hans hånd med et smil. hun gik vider sammen med ham hendes tanker var slet ikke sig selv hun var kun i hos ham det var helt underligt at tænke på at han faktisk ku lide hende lidt. ''det er jeg meget beærrede over'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:52

Reki smillede til hende kort og de nåede så hen til foryen "Quincy følger dig hen til dit rum jeg har et job at gøre så vender straks tilbage til dig, hvis du har brug for noget skal du bare tænke på mig så kommer jeg med det samme"sagde han med et smil og strøg en hårtot væk fra hendes ansigt"Frøkken Zaku følg efter mig"sagde han høfligt og Reki gav Zaku et kys på højre hånd inden han var væk.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:55

zaku kiggede på ham hun var bange for hvad der ville ske men da han sagde det og kyssede hende hånd. ''okay Reki vvi ses sener'' sagde hun med et smil på sine læber, ''okay jeg kommer nu'' sagde hun med et smil og gik vider sammen med ham og kom der hen.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 21:59

Reki var endt i en gade overfor et lille mørkt hus"Hmm der er noget her jeg ikke kan lig"sagde han og ligtede noget, han kiggede rundt hele stedet paris var begyndt at vrimle med dæmoner og vampyrer han sukkede og bed sig hårdt i læben"Ikke godt "sagde han."Her er deres værelse frøkken Zaku"sagde han og bukkede overfor hende, han åbnede døren ja det var et prinsesse værelse smukt og med de fineste materiale, men så lød der en høj lyd"Vi har fået selskab"sagde Quincy og vendte sig om da han så de to dæmoner stod foran ham og Zaku.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 22:02

zaku så dem hun blev lidt forskreket. hun var ikke helt med på hvad der skete. hun så på dem. ''er det normalt her'' spurte hun ham, hun var bage hun havde aldrig været oppe og slås med dæmoner før kun varulve og vampyre. hun ville ikke tænke på Reki endnu det var for tidlig.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 22:08

Quincy kiggede på Zaku og skubbede hende lidt bagved sig"nej det er det ikke men i længere tid har dæmoner her rundt omkring prøvet at kæmpe sig ind på Reki s slot og stjæle genstande"sagde han. Reki fornemmede noget og skyndte sig hen til slottet. Den ene dæmon fik slået Quincy ad vejen og stod nu overfor Zaku"Hvad vil du nu gøre pige"sagde han og skulle lige til at give Zaku nogle slemme riftr, men det nåede han ikke"Grr hold jer væk!"væssede Reki og stoppede op foran Zaku så han blev ramt og ikke hende"find jeres eget bytte"sagde han og kiggede på zaku. Han havde ofret sig for hende det vidste han godt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTirs 08 Mar 2011, 22:12

zaku begyndte at lyse blåt op på grund af hendes lyn var på rundt opkring hendes krop da hendes evne var at hun kunne skyde med lyn fra sin krop. ''lad ham være'' sagde hun og holdte sin hånd mod ham der havde ramt Reki men hendes lyn ville ikke skydes afsted hun blev svager af det hendes lyn tog meget af hendes energi hun blev normal og kiggede på ham. ''shit'' sagde hun og gik bag ud og var bange.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyOns 09 Mar 2011, 21:24

Reki kiggede på zaku "Nej Zaku lad være jeg klarer mig"sagde han og kiggede på de to dæmoner. Reki kiggede bagover på zaku og på dæmonerne der gik ikke lang tid før Reki havde bidt dem i halsen og tømt deres kroppe for blod"Dejligt Quincy før deres lig langt væk herfra"sagde han og vendte sig rundt mod Zaku"Er du okay"spurgte han bekymret
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyOns 09 Mar 2011, 21:35

Zaku kiggede på ham hun så væk da han drak blod. hun vendte sig om da han spurte om hun var okay. ''jah er du'' spurte hun ham og gik over til ham. hun var bange for der var sket ham noget slemt. det ville hun ikke kunne tilgive sig selv hvis der var
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTors 10 Mar 2011, 22:15

Reki slikkede sin ene rift på hånden væk og nikkede så"er okay er mest bekymret for dig"sagde han og kiggede på hende og så lidt rundt"de kommer ikke ind på slottet igen det sørger Quincy for"sagde Reki med et bestemt smil og blik på Quincy.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyTors 10 Mar 2011, 22:43

Zaku tog hans hånd kyssede den hurtigt med et smil og så op i hans øjne. ''Reki jeg tror min evne er svægget'' sagde hun stille og smitle hun tog og kløede sig i nakken med et smil på læben. ''fordi jeg var urolg'' sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyLør 12 Mar 2011, 01:18

Reki kiggede på zaku"lyder meget underligt du burde ikke bruge din evne så meget, især ikke for at beskytte mig "sagde han og kiggede lidt rundt og tilbage på Zaku"det er en konge s pligt at beskytte dem der står ham kær"sagde han og bukkede foran hende med et bredt stort smil."Han mærkede hun kyssede hans hånd"Zaku det behøvede du ikke"sagde han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyLør 12 Mar 2011, 11:47

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''det ved jeg godt men jeg vil bare ikke miste dig du den eneste der har taget sig af mig'' sagde hun stille og så op i hans øjne hun havde sine smukke blå øjne igen hun ville ikke miste ham det kunne man tydeligt se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyLør 12 Mar 2011, 19:12

Reki kiggede på hende med et blidt blik i hans øjne da hun sagde det fik det ham til at indse at han heller ikke ville miste hende. Reki kiggede fortsat på Zaku og skubbede hende så blidt op mod den tætteste væg mens han holdte hende fast rundt om hendes håndlæd. Han kiggede på hende"Sig ikke mer"sagde han og lagde hans læber mod hendes mens han lukkede hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyLør 12 Mar 2011, 19:23

hun kiggede på ham da han skubbede hende blid op af væggen. hun mærkede hans læber ramme hendes de var kolde men hun var ligeglad hun kyssede igen og lukkede blidt sine øjne hun nød deres kys og håbede det ville vare længe hun smilede mod ham. under deres kys.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyLør 12 Mar 2011, 20:43

Reki gjorde hans greb blidere og gav slip på kysset efter nogle minutter han smillede bredt og han kunne godt se lidt blod der løb stille ned fra hendes mundvig det skete altid når han kyssede nogle der ikke var vampyrer"Undskyld"sagde han og fjernede det fra hendes mundvig.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyLør 12 Mar 2011, 20:52

hun så på ham med et smil på sine læber, ''det er helt i orden, men hvad gør det her os så stadig bare venner eller hvad??'' spurte hun ham og så op på ham med et smil på sine læber hun var vild med ham det var tydelig at se i hendes øjne hun så op i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyOns 16 Mar 2011, 19:01

Reki kiggede på hende mens han tænkte lidt det måtte betyde at de var mere end venner det kys, han knispede kort i hænderne og der var straks en rød, æske med et sort diamant hjerte på. Han kiggede på Zaku og gik hen foran hende så han stod foran hende, han knækkede ned på knæ"Zaku vil du være min kæreste"spurgte han og åbnede æsken inden i var der en smuk diamant ring med en rød diamant sten i midten og rundt om var der små røde diamanter.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptyOns 16 Mar 2011, 19:49

Zaku kiggede på ham med store øjne, hun var virkelig glad for ham, hun så overraset på ham og smilte hun kysset ham på kinden. ''det vil være mig en ære at være din kæreste Reki'' sagde hun stille og så på ringen hun smilte mod ham og hun var virkelig glad for ham hun elskede ham virkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptySøn 27 Mar 2011, 00:15

Reki smillede og gav hende ringen på han rejste sigop og løftede hende mens han svingede hende rundt lidt sådan en konge ville gøre mod sin prinsesse eller ja nu var Zaku jo hans dronning. Han hørte Quinxy klappe i hænderne det glædede ham at de havde fundet sammen.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptySøn 27 Mar 2011, 11:07

Zaku smilte da han løftede hende op og holdte om hans nakke. ''hehe Reki jeg er glad for du vil være sammen med mig søde'' sagde hun og kyssede hans kind stille hun rødmede stadig og så lidt ned i jorden med et smil på sine læber og holdte sine hænder på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptySøn 27 Mar 2011, 13:47

Reki smillede stort til hende og stoppede med at svinge hende rundt"jeg er meget glad for at være sammen med dig Zaku "sagde han og holdte om hende"Jeg lover at jeg vil beskytte dig med mit liv"sagde han og nikkede bagefter. Han kiggede på hende"Er der nogle steder du ønsker at se på mit slot, der er mange steder du kna se"sagde han og kyssede hendes pande blidt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 EmptySøn 27 Mar 2011, 13:50

hun så på ham med et smil på sine læber, ''hehe... jeg vil gerne se hele dit slot hvis jeg må søde'' sagde hun stille med et smil og lod sine hænder blive på hans skuldre og man kunne tydeligt se hun var lykkelig for at være sammen med ham. hun så på i hans dejlige øjne, hun havde et sødt smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en nervøs tur. //reki//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: