City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Shurican
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Zann
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Namine
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Aiko
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Amber
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Haylin
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Melody
New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2votin10New in town (Valentina=privat) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 New in town (Valentina=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyMan 20 Jun 2011, 13:01

Valentina som havde været på vej havde hørt skud, eller ikke sådan rigtig for det have været meget lavt, men hun havde en god hørelse. Hun var nysgerrig og ikke skræmt, skulle hun frygte en pistol? Hendes ansigt var neutralt da hun begav sig af sted. Det havde ikke været langt væk lydene var kommet fra. Hendes fødder var begyndt at blive kølige, men det var nu ikke et problem, hun varmede bare sin krop lidt op.
Da hun var nået et stykke fik hun øje på drengen fra før, et kort øjeblik lå der et muntert smil på hendes læber. Hun ændrede retning og fulgte i stedet efter ham. Han måtte have noget med det at gøre, han virkede som en som kunne finde på at skyde, selv om hun selv bare ville brænde folk. Hendes bare fødder rørte lydløst ved jorden under hende. Hun var nået op bag ham fire meter sådan cirka, man kunne godt sige at hun var blevet nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyMan 20 Jun 2011, 13:13

Han havde allerede for længst lagt mærke til hende han åbnede kufferten kort og tog hendes stilletter op og lagde dem på jorden og gik videre ligeud hen til sin lejlighed ikke langt derfra og gik så op af trapperne og ind i sin lejlighed men lod døren stå åben vis hun nu havde fulgt efter hende hele vejen derop han satte sig inde i stuen på en stol og så bare mod døren
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyMan 20 Jun 2011, 13:19

Valentina stoppede kort op for at samle sine stilletter, hvorfor havde han dog dem? hun havde ikke forventet at han ville tage dem med efter hun havde efterladt dem. Hun viftede lidt med dem og blev ved med at følge efter ham. Men da han gik op af nogle trapper til en lejlighed, stoppede hun. Hun gik ikke ind i folks huse, hun havde det med at futte ting af. Hun smed stiletterne på jorden og satte sig på trappen. Måske hun bare skulle gå hjem, det lod jo ikke til at han ville have selskab.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyMan 20 Jun 2011, 18:13

Efter lidt tid smilede han og rejste sig op og gik hen til trapperne "du der tøs som bliver ved med at følge efter mig kom dog op i stedet for at sidde dernede alene" sagde han roligt og sendte hende et smil før han gik ind og tændte sit anlæg på en sang som hed 'Let's dance' hvorefter han begyndte at danse

//Han danser som den første inde i toget ham med hatten
https://www.youtube.com/watch?v=qLCxuUiuo7A
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyMan 20 Jun 2011, 18:45

Valentina så op på ham da han kom ud. Hun blev først siddende og vidste ikke helt om hun skulle gå der op. Hun vidste ikke helt og det var smart, da den mindste ændring i hendes humør kunne få hende til at brænde.
Men lige så stille bevægede hun sig op til døren og så ind. Hun lyttede kort til musikken, ikke noget hun normalt lyttede til men det var da ikke dårligt. Hun blev dog stående i døren og så på ham danse. Hun havde stiletterne i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Jun 2011, 09:44

Han stoppede med at danse og slukkede for musikken "kom ind kom ind det hele er brændsikkert metal" sagde han roligt og så på hende roligt mens han ventede på hun kom ind til ham mens han så på hende smilende "smil dog lidt i stedet for den sure mine" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (Valentina=privat)   New in town (Valentina=privat) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
New in town (Valentina=privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]
» By tur... -Valentina
» Store julegave dag //Valentina//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Strip-Club-
Gå til: