City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Shurican
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Cecillie
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Zann
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
sakref morladin
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Namine
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Aiko
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Amber
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Haylin
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Melody
Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_10Skovens lyde //Alle velkomne// 2votin10Skovens lyde //Alle velkomne// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Skovens lyde //Alle velkomne//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 20:31

S:Skoven
V:Aftensol, lunt
O:Natur
T:21,23


Idana sad i en lysning i skoven. Hun havde en sart lyserød kjole på(Kig ava) og ingen sko. Hendes lyse orange hår, var løst som altid og bøjlede ned over hendes skuldre. På ryggen var der lavet huller i kjolen til de to hvide vinger der lå tæt ind til hendes ryg, så man ikke lagde mærke til dem med det samme, man så på hende.
Aftensolen var dejlig lun og kastede et blødt lys over lysningen. MAn kunne høre fuglesang og den lette brise der fik træernes blade til at rasle.
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 20:59

//Hallo!!//
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:01

Boris kig ind i skoven han gik egentligt bare en tur han havde en slags rustning på som kunne modstå det meste af Umenneskelige ting men han gik Blidt igennem skoven han Kiggede rundt han lagde mærke til en Pige men hans indstinkt sagde til ham hun sikkert var overnaturlig han gik hen imod hende han holdte ved en kniv men trak den dog ikke "Dav" sagde han med et dejligt varm blik
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:04

Idana drejede hovedet mod drengen og smilte venligt til ham. "Hej"hilste hun venligt, mens hun rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:05

"Er du her helt alene en lille uskyldig pige i skoven" spurgte han lettere ironisk fordi han Vidste nogenlunde goadt at der var noget galt han nærmede sig blidt hende men ikke truende bare helt normalt
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:07

Hun smilte venligt. "Jeg nyder skam bare solens sidste stråler"svarede hun smilende "Hvad med dem selv?"spurgte hun og så nysgerrigt på hans rustning.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:10

"jeg er soldat" sagde nahn og kiggede på hende Han lod Hånden glide op på sin pistol som skød Fire Gange Hurtigere end noget andet geværd eller anden På jorden han kiggede på hende "Der var en melding om at der skulle være uro her ude" sagde han og kiggede blidt på hende
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:13

"Soldat"hun lyd til at være imponeret. "Hvad for en slags uro?"spurgte hun g lagde hovedet på skrå. "Jeg har ikke hørt at her skulle være uro" Hun så på pistolen "Er den ægte?"Hun lyste af nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:16

"Altså Noget med et Underligt væsen kende du noget til det?" spurgte han og kiggede på hende "Ja den er ægte" sagde han og trak pistolen med et smil han tog magasinet ud og lagde det i lommen så hun ikke skulle føle sig truet af det "intet Overnaturligt væsen kan røre ved det eller oover leve et skud fra den" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:20

"Nej det tror jeg ikk"svarede hun tænkene. "Hvad for et væsen skulle det være? Dæmon, mørk elver eller noget?"spurgte hun og så smilende på ham.
"Det må være et ret så efiktivt våben"sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:25

Boris smilede "jeg er ikke sikker" sagde han lettere iretteret han sigtede På hende der var stadigt en Petron i men det kunne hun jo ikke vide noget om "Ja det er det" sagde han med et smil "Ok hvad er du" smilede han og kiggede ned og op af hende han gik fire skridt tilbage men Holdte blikket på hende han slap ikke blikket



//bare rolig jeg slår dig ikke ihjel men skal det være et voldeligt emne eller et roligt et?//
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:30

Hun trådte lidt tilbage.
"Ja hvad er jeg?"sagde hun smilende og lod somom hun tænkte sig om. "Jeg var jo en gang som dig, men så døde jeg desværre"sagde hun óg smilte venligt. Hun foldede sine to hvide vinger ud, der var lige så lange som hende arme var vis hun strakte dem ud til siderne. "Så jeg må jo være en anxos, en engel"



//Ja, nu er jeg ikke en så stor tilhænger af vold, så vil nok sige at det skal være et roligt emne, men du bestemmer da selv//
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:34

Boris Sagde Hårdt"Så du er en engel jamen ser man der så Får man sig en god Fangst" sagde han emd et smil
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:39

Hun smilte venligt "Det græver faktisk at man kan fange sin fangst, før det kan blive en fangst"sagde hun smilende, samtidigt med hun foldede sine vinger tæt ind til ryggen igen. "ÅH! forresten! hedder jeg Idana"tilføjede hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:42

"er du slet ikke bange" spurgte han og sænkte sit våben han satte det ned i skeden igen efter at havde puttet magasinet i pistolen igen "Jeg hedder Boris Leder Af Den bevægelse som fanger og/eller slår dem ihjel eller Prøver at studere dem og intigrere dem i samfundet" sagde ahn og bukkede høffeligt
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:45

"Hvorfor skulle jeg blive bange for din pistol??"Spurgte hun smilende "Den slår vel ihjel med det samme. Jeg har prøvet at blive slået ihjel og det var ikke med en pistol"tilføjede hun venligt.
"Dejligt at hilse på dig Boris Leder Af.....Den bevægelse...som fanger....Øøhhm, Ja jeg har så glemt resten"sagde hun og tænkte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:47

"kald mig bare Boris" sagd ehan med et smil og nærmede sig hende han kiggede fortsat rundt han følte sig ikke særlig tryg ved dette
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:48

"Okay. Boris"sagde hun og smilte sit venlige smil "Det husker jeg nok bedre"sagde hun stadig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:49

"Men.... Hvad laver du her?" Spurgte Boris med et smil og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:50

"Jeg laver ikk så meget"svarede hun smilende og pustede til sit pandehår der faldt ned foran hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:51

"jeg mener hvad laver du på jorden" spurgte han med et smil og kiggede nogenlunde normalt på hende
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:54

"øøøøhh??"sagde hun og så tænkende på ham "Hvor skulle jeg vide det fra?"spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.


//Bliver nød til at logge(-Min mor flippede lige ud over at jeg ikke lå i min seng) Skrives ved i morgen^^ vis du altså kommer på//
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyTors 24 Jun 2010, 21:56

//jepper ses du <3 godnat//




Boris så på hende "jamen altså vil gud ikke havde dig deroppe eller var " spurgte ahn og kiggede på ehdne
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyFre 25 Jun 2010, 10:21

Idana smilte venligt "Jeg var nok alt for irriterende"sagde hun smilende "Til at han gad at have mig boende"
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// EmptyFre 25 Jun 2010, 10:47

Boris grinte let "men kunne du tænke dig at være med i nogen undersøgelser" Sprugte han emd et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovens lyde //Alle velkomne// Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens lyde //Alle velkomne//   Skovens lyde //Alle velkomne// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Skovens lyde //Alle velkomne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Aften sol //Jennie -andre er velkomne//
» Skovens dyb
» I skovens dybe stille ro - Shurican

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: