City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
skovens skygge - Xenan EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
skovens skygge - Xenan EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
skovens skygge - Xenan EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Shurican
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Cecillie
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Zann
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
sakref morladin
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Namine
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Aiko
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Amber
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Haylin
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Melody
skovens skygge - Xenan 2vote_10skovens skygge - Xenan 2votin10skovens skygge - Xenan 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
skovens skygge - Xenan EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
skovens skygge - Xenan EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 skovens skygge - Xenan

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 20:12

tid: kl 19:00
årstid: sommer
vejr: regner lidt men ellers blæser det meget og der er mørke skyer
sted: midt i skoven
omgivelser: masser af træer og buske men ellers intet andet


det regnede let ned i skoven dyrene var gået i dækning da de kunne mærke at et uvejr var på vej træerne blæste i takt med vinden og de lavede mærkelige suse lyde. skyggerne var tykkere end de plejer at være og der var meget stille end der ville kunne være i en skov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 20:24

Xenan gik i en lysing, hun nemt mærke på skovens og dens dyr at der var storm på vej. hendes hove lavede en dunkende lyd i jorden hver gang satte dem ned hun stoppede op da fornemmede noget eller nogen skoven hun trak sit sværd for at være på den sikker side hun svingede det prøvende, hun ville tøve med forsvare sig.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 20:32

ud af skyggerne trådte en person ud det var en mand han var klædt i sort tøj og sorte handsker og han havde en maske på ansigtet med horn på men det eneste man kunne se af ham var hans hår det var halvlangt og strittende og sort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 20:36

Xenan stejlede da hun fik øje på ham, det var hendes måde at advarede ham på og fortælle at hvis prøvede på noget så var hun klar. Hun stejlede kun denne ene gang imens holdte de blå øjene på væsnet hendes lyse hår blæste til alle sider
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 20:39

"rolig jeg er ikke kommet for at skade nogle" sagde han med en venlig stemme hans øjne lyste som små grønne stjerner på en skyfri nat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:03

Xenan puttede sværdet i dets skede betragtede væsnet, men hun kunne ikke rigtigt placere om det dæmon eller mennske og lugtende forvirrede hende en smule hun skridtet roligt hen imod ham, hendes hove gav svagt hul lød fra sig når gik. Da hun kom tættere på kunne man så fuld muskler hende hendes hestedel havde, og man kunne se med samme at hun trænede mindst fem timer hverdag
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:05

"mit navn er sakref morladin måske har du hørt om mig" sagde han med en venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:12

" Xenan" svarede hun rystede svagt på hovedet hun havde ikke hørt om og hvorfor skulle hun, det begyndte at blæse op og Xenans hvirlede op luften hvor den kælnt legede med det " Hvorfor skulle jeg havde hørt om dem?" spurgte hun betragtede væsnet
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:17

"jeg er bare lidt kendt men hvad laver du herude?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:19

" samler urter" løg hun kiggede på ham man kunne spørge ham om det samme hun havde godt nok nogle få urter i pilekogger men det var ikke nogen samlet sammen det gjorde derfor til løgn
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:23

"hvad skal du bruge de urter til hvis jeg må spørge?" spurgte han venligt og lidt undrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyMan 01 Nov 2010, 21:25

" det fortælle dig" sagde hun betragtede væsnet som hun ikke kunne placere hun gav sig til gå rundt i cirkel omkring ham " jeg skal bruge dem healende medicin" svarede hun ærligt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 06:19

"nåå okay" sagde han venligt og tog sin maske af og fremviste et ungt ansigt på de ca 17-19 år med flot bleg hud og flotte rene grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 11:42

Xenan betragtede ham hun begyndte at gå, hun nåede ret hurigt op på hans side hun smilede svagt. Hun hvilede det ene forben imens kiggede rundt for se hvor hun ville gå hen næst.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 12:02

han fulgte efter hende "men skal du have hjælp til at plukke planter og urter?" spurgte han med et venligt smil han synes at hun var meget smuk ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 12:40

" det må du gerne" svarede hun og smilede svagt skridtede langsomt over imod ende af lysingen. Hun vidste rigtig hvad for nogle urter hun skulle bruge, men det gik vel.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 12:59

"bare fortæl mig hvad for nogle urter det er du leder efter og jeg kan sige dig hvor de er jeg kender den her skov meget godt" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 15:31

" ved det er lige meget jeg gider ikke at samle flere nu" sagde hun fortød at hun havde sagt det. Hun forsatte til hun kom til begyndelsen af træerne, men stoppede alligevel for at vente på ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 16:40

han fulgte stille og roligt med "men har du nogle spørgsmål om mig for hvis du har så spørg løs" sagde han meget venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 18:12

" hvad er du?" spurgte hun og lagde hovdet en andelse på skrå hun kunne ikke placere ham, for han var ikke bare mennske. Hun viftede svagt med den hvide hale fordi der nogle fluer, der drillede.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 18:57

"jeg er halv dæmon halv menneske" sagde han smilende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyTirs 02 Nov 2010, 19:28

Hun nikkede svagt og stoppede " halvt" sagde hun og smilede svagt hun lod blikket falde ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyOns 03 Nov 2010, 11:41

"ja halvt men har du noglesinde hørt om skyggernes mester?" spurgte han hende med et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyOns 03 Nov 2010, 14:38

" nej det har jeg ikke" svarede hun og betagtede kort græsset, men det kunne jo også være svært når hun var blevet holdt i hendes landsby det meste af hendes liv. hun vendte blikket imod ham og smilede.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan EmptyOns 03 Nov 2010, 21:10

"nå mærkeligt men det er i værd fald mig"sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skovens skygge - Xenan Empty
IndlægEmne: Sv: skovens skygge - Xenan   skovens skygge - Xenan Empty

Tilbage til toppen Go down
 
skovens skygge - Xenan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» skyggernes skygge - Valentina
» Skovens lyde //Alle velkomne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: