City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
søens hemmelighed - Shurican EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
søens hemmelighed - Shurican EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Shurican
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Cecillie
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Zann
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
sakref morladin
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Namine
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Aiko
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Amber
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Haylin
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Melody
søens hemmelighed - Shurican 2vote_10søens hemmelighed - Shurican 2votin10søens hemmelighed - Shurican 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
søens hemmelighed - Shurican EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 søens hemmelighed - Shurican

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 20:14

tid: kl 20:00
sted: ved søens kant
omgivelser søen lige foran og skoven bagved men ingen væsner eller noget at se nogle steder
vejr: blæser lidt men ellers rigtig meget stille
årstid: begyndelsen af forår


det blæsede let hen over den lille sø og søen lavede bølger i vandet og det samme med græsset det lignede et stort grønt og blåt hav men da solen lige gik helt ned så blev hele søen dækket med mørke og græsset og vandet blev til en sort hav istedet der ligner noget der kunne drukne en værd i en endeløs mørke og bladene raslede lige ved siden af søen for værd gang blæsten kom.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 20:38

Shurican sad oppe i et træ og stirrede ud mod søen,det gik plusdeligt op for hende at der var andre til stede.Hun havde sin kappe på og hætten over hovedet ,hun lyttede efter personen men siden hun ikke viste hvor personen var så b egyndte hun at lave en ugle lyd for at se om vedkommen var fareligt,hun tude som en ugle og ventede på en reaktion på det.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 21:06

sakref kom gående ud af skoven han troede i starten at det var en ugle han hørte så han lod som ingenting imens han gik stille han til vandet og kiggede over vandet det var som om han kunne se noget som ingen i verden ville kunne.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 21:09

Shurican kunne mærke at vedkommen ikke er fareligt så hun hoppede ned fra træet"kan du også se det"spurgte hun så vedkommen,hun stod under træet i skyggen for hun viste ikke om hun burde gå tæt på vedkommen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 21:39

"så der var nogle jeg synes også at kunne høre nogle men ja jeg kan se det jeg kan se hvordan lyset fra månen af rammer vandet" sagde skikkelsen og i det han sagde det så skindede lyset fra månen ned på vandet som fik vandet næsten til at lyse.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 21:42

"jeg plejer altid at føle noget andre ikke kan se fro selv når man er blind så lægger man mærke til noget der mystisk og noget der er værd at undersøge"sagde hun så og kunne hører at det var en dreng.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyMan 25 Okt 2010, 21:47

"men hvad laver en sådan en køn pige som dig herude ved den her tid?" spurgte skikkelsen han havde ikke på noget tidspunkt vendt sig for at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 04:19

"nå mig ikke særeligt meget ud over at gå rundt lidt omkring"sagde hun "hvad med dig hvad laver du her"
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 12:39

"jeg kom herned fordi den her nat er i sandhed magisk jeg kan næsten mærke det" sagde han imens han stadig betraktede det lysende blå vand.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 13:26

"det tror jeg gerne for jeg plejer at have en tanke om at om natten er det ikke bare almindelig nat ,men magsik"sagde hun og stirrede ud i det blå luft.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 13:33

"ja men du fik aldrig fortalt dit navn hvad hedder du?" spurgte han hende da han var blevet lidt nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:08

"jeg hedder Shurican og hvad hedder du "spurgte hun så ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:36

"mit navn er sakref morladin måske har du hørt om mig" sagde han til hende da han var vant til at folk genkendte ham nogle gange.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:18

"næh slet ikke "sagde hun og stirrede ud mod søen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:33

"hvad laver du ellers her?" spurgte han hende imens han begyndte at bukke sig ned så han kunne sætte sig ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:35

"tja ikke særeligt meget,træner eller hvad jeg ellers kan finde på at lave!sagde hun ogsat sig ned .
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:49

"nåå okay men hvad træner du til?" spurgte han nysgerrig da han synes det lød intressant at hun trænede for et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:26

"når lidt forskelligt og så træner jeg også lidt med min elementbetvining"sagde hun mens hun stirrede ud på søen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:46

"nååå hvad for nogle elementer kan du styre?" spurgte han meget nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:33

"ild,jord,luft og vand"sagde hun med et lille smil på læben "men jeg bruger nu mest jordbetvingelse for den er vigtigt for mig"
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:12

"okay lyder spændene" sagde han med en blid måde.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyOns 27 Okt 2010, 03:52

"ja og grunden til at jeg mest bruger jordbetvingelse er fordi at jeg er blind"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyOns 27 Okt 2010, 05:45

"virkelig?" sagde han med lidt undren "men så behøver jeg ikke at bruge den her maske" sagde han blidt og tog masken af og fremviste et ungt ansigt med bleg hud og med halv langt sort strittende hår og nogle rigtig flotte grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyOns 27 Okt 2010, 13:23

"tja måske for jeg prøver stadigvæk på at finde ud af hvordan jeg kan se hvordan folk ser ud når jeg er blind i hvert fald,men lige nu kan du godt"sagde hun og stirrede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican EmptyOns 27 Okt 2010, 18:18

han smilte blidt til hende "tage det roligt du kommer nok til at blive stærk det kan jeg fornemme" sagde han smilende til hende der var meget blid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





søens hemmelighed - Shurican Empty
IndlægEmne: Sv: søens hemmelighed - Shurican   søens hemmelighed - Shurican Empty

Tilbage til toppen Go down
 
søens hemmelighed - Shurican
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Alene (Shurican)
» en bange tur i skoven //shurican//
» Kom og hyg (Tanit og Shurican) Privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: