City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Shurican
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Zann
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Namine
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Aiko
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Amber
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Haylin
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Melody
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2votin10My Master-Jaster(Privat) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 My Master-Jaster(Privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:17

Han kiggede på hende "jeg kommer fra Japan og den jeg stoler mest på lige nu er dig"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil "ja vi kunne snakke og alt muligt"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende *hun er god nok*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:21

Melody rejste sig op mens hun tog sit glas med"ja det kunne vi jeg stoler også på dig og det er en meget god ting at gøre"sagde hun med et gengælt venligt smil. Hun gik lidt ombagved sofaeen de havde siddet op og rørte ved hans hår lidt og gik lidt videre så hun stod forna ham"Har du enlig nogle fjender"spurgte hun med en venlig stemme lidt nygserigt stemme.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:23

Han kiggede på hende "nej ikke lige nu men det får jeg nok"sagde han og kiggede på hende da hun stod foran ham "du er endeligt meget flot"sagde han med et smil og satte sig tilpas og kiggede på hende.
Han smilte og drak lidt at sit vand
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:26

Melody gik hen til ham hun satte hendes hænder på hans lår mens hun kiggede på ham"Det glæder mig at de syntes det"sagde hun med et koldt venligt smil over læberne. Hendes lange brune hår faldt ned over skulderne. "du er endelig også meget flot"sagde hun gengældt og havde nået at sat sit glas ned på bordet.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:29

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og mærkede hendes hænder på sine lår "tak"sagde han og kiggede ind i hendes øjne "flot hår"sagde han med et smil på sine læber og mærkede på hendes hår og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:32

Melody bemærkede hans blik på hendes øjne og kiggede også ind i hans øjne"Mange tak "sagde hun og gav slip på hans lår mens hun satte sig ned ved siden af ham igen"Så overtage stedet hvordna vil du gøre det"spurgte hun med et venligt men stadig koldt blik på ham. Hendes øjne havde den røde farve stadig. "Dit hår er også flot og har en flot farve"tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:35

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg vil overtage stedet med magt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og lagde en hånd på hendes lår og smilte til hende og kiggede hende ind i øjne.
Han smilte og havde det godt ved hendes selvskab
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:37

Melody så på ham"du meget glad for din beslutning men jeg står ved din side "sagde hun og nikkede mens hun lagde en hånd på hans lår"Der vil nok blive mange kampe men du sikkert helt vildt stærk så jeg tror vi kan klare det"sagde hun "Ikke tror jeg kan"sagde hun lidt rettende med et venligt smil. Hun nød rigtig meget hans selskab
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:41

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "tak for det"sagde han og nussede hende på låret med et smil "hvem skulle ha troet at sådan en som dig ville være på min side"sagde han med et smil.
Han kiggede på hende og nussede bare hendes lår
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:44

Melody kiggede på ham og nussede hans lår som han gjorde ved hendes"Ja hvem skulle have troet det"sagde hun og så på ham"Men jeg er ved din side så længe du vil have mig der"sagde hun og lænede sig lidt tilbage i sofaaen mens hun lagde det ene ben over det andet og hev lidt op i sin røde kjole så hun ikke endte med at træde i den elelr noget. "Jaster du er en elver er du ikke jeg menr din hud og det"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:46

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil og nussede hende bare på låret "jo jeg er en elver mørk elver"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber og var så glad for det hun sagde med at hun var på hans side lige så længe han ville ha det og det var nok meget længe
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:48

Melody kiggede på ham og smillede bredt"Kan du godt lig at nusse mine lår"spurgte hun med et lille koldt men venligt smil. Hun mente det også at hun helt klart ville være ved hans side så længe han ville have det."En stærk herre"sagde hun og så ham på hans øjne de smukke øjne
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:50

Han kiggede på hende "ja de er så dejlige"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber og nussede bare hendes lår.
Han smilte "syns du jeg er stærk"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:52

Melody vendte hovedet væk for sjov"Nej du er svag jeg vil ikke have dig som min herre"sagde hun med et lille drilsk smil mens hun kiggede over den højre skuldre"self er du det jeg driller vil gerne have dig som min herre du gemmer på meget tror jeg og jeg hygger mig sammen med dig så hvorfor ikke "sagde hun smillende et venligt varmt smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:54

Han kiggede på hende med et stille smil og viste godt at hun bare drillede ham "du ser endeligt godt ud"sagde han og kiggede hende stille og roligt an med et smil på sine læber og nussede hendes lår.
Han løftede lidt op i hendes kjole og kiggede op mellem hendes ben
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:56

Melody kiggede på ham da han løftede op i hendes kjole hun rødmede ikke men lænede hovedet tilbage og nussede sofaens bløde pude ved siden af hende lidt"Hvad laver du herre"spurgte hun og kiggede lidt ned hun havde hofteholde rpå bare for at være lidt sexet og fræk i det det havde hun altid under den kjole hun havde på. Røde hofteholder.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:59

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "tjekker bare min højre hånd for at se om hun er saftig"sagde han med et smil som var lidt fræk.
Han lod den ene hånd komme op under hendes kjole og rørte ved hendes underliv udenpå
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:01

Melody kiggede på ham og løftede hans hoved op"Min herre hvordan kan du gøre det når jeg ikke har gort noget frækt på dig"sagde hun og tog hans trøje af mens hun lagde den ved siden af sig og spredte hendes bene til siderne kjolen var ikke af men han kunne nok se hendes trusser bedre så mens han nussede hendes underliv udenpå. Hun slikkede sig om læben
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:04

Han kiggede på hende "det der var meget bedre"sagde han med et smil på sine læber og nussede hendes underliv med et fræk smil og kiggede hende ind i øjne "du er lydig fræk og en god højre hånd"sagde han med et smil p sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:07

Melody førte en hånd hen til hendes underlæbe mens hun suttede lidt rundt om den"Det glæder mig meget du syntes det for jeg tror min herre skal have lidt god sex"sagde hun og tog hans hænder så han ikke nussede hende der mere"Har jeg ret"spurgte hun med et lille bredt smil og et glimt i hendes ene øje
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:10

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "du kan jo prøve på at give mig det"sagde han med en fræk tone i sin stemme.
han smilte til hende "du kunne vist også godt bruge noget"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:13

Melody kiggede på ham og rejste sig op fra sofaeen mens hun vriklede lidt af hans kant på bukserne rundt om sin ene finger og gik hen mod soveværelset"På en betingelse herre du skal gøre det hårdt og godt"sagd ehun stille og alt for blid sex var ikke Melod nej der skulle det være vild og hårdt og kunne mærkes så meget at hun ville havde lyst til det når de var færdige. Hun tog sit sjal over skulderne og gik hen mod soveværelset da hun nåede derind stod hun i døren og ventede på ham"Det kan du jo finde ud af om jeg trænger til"sagde hun ligeså frækt
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:16

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg skal nok kneppe dig hårdt og godt"sagde han med et smil på sine læber og rejste sig op og gik hen til hende "jeg vil gøre min højre hånd vild i sengen"sagde han med et frækt smil og klappede hende lidt på røven
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:20

Melody bed sig i underlæben så der kom til at komme lidt blod men det slikked ehun bæk med hendes tunge"Det glæder mig"sagde hun og lagde sjalet ned på en stol der stod inde i soveværelset, sengen var sort med hvid dyne og det. Hun tog kjolen af og gik hen til ham. Hun havde røde hofteholder på, sort bh, og trusser med hvidt blonde på"lad os få dine busker af herre"sade hun og bukkede sig lidt ned mens hun knappede hans busker op
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:22

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede på det hun havde på det så så frækt ud.
han kiggede på hende da hun bukkede sig ned for at tage bukserne af ham og smilte af det "ja lad os det"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
My Master-Jaster(Privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Aimée again (Privat)
» En legeplads (Abigail=privat)
» Møkets mysterier-Jaster,Alexia,Shurican(privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: