City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Shurican
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Cecillie
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Zann
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
sakref morladin
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Namine
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Aiko
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Amber
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Haylin
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Melody
et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et møde med en .... //Jaster-privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:01

S: skolen.
T: 08:05
O: en del elever.
V: overskyet.

Haylin kom gånede ind på skolens grund hun kunne ikke finde sit klasse værelse, hun var helt ny på skole, hun er meget glad idag, da hun skulle være på en ny skole, hun er da lidt urolig over hvad der vil ske i sin nye skole, hun kiggede rundt da hun så en mørk elever, *hmm.. intrasant(staves)* tænkte hun for sig selv med et smil.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:09

Jaster var udefor sin fæstning for engangs skyld for han kunne godt tage sig af sig selv han havde forvildet sig ind på skolen for at se hvad der forgik der han havde taget kappe på så man ikke kunne se hvem han var og gik bare rundt på skolen og slappede af han havde ikke noget at lave.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:15

Haylin overvejede at skippe skole for en gangs skyld men viste ikke om hun ville gøre det, hun så hen på den kappe klædte person som stod lidt væk. hendes familie havde dog lært hende at man ikke taler med fremmede men hun hørte aldrig efter, en dag noget tid efter hun var blevet vampyr pissede hendes far hende, af g det endte i et blodbad, hendes familie døde den dag, hun overlevede som om hun var ment til at føre sin families slægt vider i verden,
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:25

Han kiggede rundt med et lumsk smil på sine læber og kiggede hen på en der kiggede på ham men han gik bare vider og slappede af og smilte bare lumsk og kiggede sig ikke tilbage.
Han smilte bare for sig selv og gik gennem en masse døre og var hemmeligheds fuld
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:29

uden hun rigtig viste hvorfor fuldte hun efter ham, han virkede mystisk det var nok det der var noget for hende, hun elskede mystik hun kiggede sig om der hvor de gik hen, *hvor er vi på vej hen* tænkte hun for sig selv. hun ville vide det på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:56

Han gik udenfor og kiggede sig tilbage "når så du følger efter mig"sagde han og kiggede på hende og ventede bare på hvad hun ville siden hun var fuldt efter ham på denne måde her.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptySøn 12 Dec 2010, 21:59

hun kiggede ud fra en af stolerne hun stod bag og så på ham, hun kom ud der fra og kiggede på ham, ''ja jeg har det må de undskylde'' sagde hun og kiggede ned i jorden selv om hun faktisk havde haft en hyggelig tid. selv om de fleste lære ledte efter hende fordi hun ikke var kommet til timen,
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 18:12

Han kiggede på hende og gik hen og tog fat i hende "hvorfor fulde du efter mig hvad vil du mig sådan inderligt siden du er her nu og du ser så skrøbelig ud så du er sikkert også sårbar selvom du er vampyr"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et lumsk smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 20:36

hun kiggede på ham og smilte, hun vred sig fri og så på ham. ''jeg er nyskærig undskyld men sådan er folk nu om dage'' sagde hun mod ham, hun kunne være ret sur hvis folk gjorde hende noget ondt, hun havde ondt i sin arm efter han havde taget fat i hendes arm. *hvad er hans problem* tænkte hun for sig selv, hun så på den sort elever for an sig...
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:16

han kiggede på hende og trak hende ind i en skov der ikke var så langt væk fra skolen og kiggede hende ind i øjne "du er da en være en var"sagde han og kiggede på hende og hendes tøj brændte op uden hun ville få sig en skramme han tog en lille pind og stak den ind mellem hendes ben og legede med hendes klitoris
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:20

hun sparng væk. ''hvad fanden har du gang i??'' råbte hun og forsøgte at komme væk der fra. men hun havde intet tøj at tage på hvad skulle hun gøre hun ville ikke være tæt ved en som ham hun hade når folk var sådan, *hvad fanden sker der her* tænkte hun for sig selv og gik længer bag ud.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:22

Han gik hen og tog fat i hende "du bliver her"sagde han og fik hende op af et træ og tog fat i hendes ene bryst og klemte det.
"og du gør ikke noget tak"sagde han og kiggede på hende med et koldt smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:36

hun skubbede ham væk, ''lad mig være'' sagde hun og sprang op i træet og kiggede ned på ham hun ville aldrig tage ned tiæ ham igen, *HVEM FANDEN TROR HAN LIGE HAN ER* tænkte hun for sig selv og var parat til at springe hen i det næste træ men hvis han fik fat i hende ville han sikker aldrig slippe hende af syne igen,
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:41

Han kiggede på hende og fik igen fat i hende og satte en linke om hendes hals og kiggede hende i øjne og fik hende ned på knæ.
"nu du min"sagde han og kiggede ned på hende som hun var en hund
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:44

hun så bange på ham, ''jeg er ingen hund og slet ikke din'' sagde hun og prøvede at få længen af... hun ville ikke have den på mere, eller være i nærheden af ham, ''slip mig fri eller jeg... elller jeg...'' sagde hun og gav op med at få den af hun kunne ikke få den af den var umulig at få af.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:47

Han kiggede på hende "eller du hvad"sagde han og hun var i hans lems højde med hovede han fik sit lem frem og kørte den om hendes mund "sut"sagde han og kiggede koldt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:50

hun holdte sin mund lukket og så op på ham. ''eller jeg giver dig et par flade'' sagde hun og var faktisk ved at give ham en lussing, hun holdte hurtig sin mund lukket igen for han ikke skulle stikke sit lem ind i hendes mund, hun så på ham og fjernede hovede og rystede på det. *ALDRIG* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:53

Han kiggede på hende og hev hende op og vente hende med maven ind mod et træ og satte sit lem mod hendes røvh'l og pressede sig på og hans lems hovede smuttede så stille ind i det
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:57

hun så ned og ville så gerne give ham en lussing men det var lidt sværdt da han stod bag hende. ''nej...'' sagde hun og fældede ham så han kom ud af hendes røv hun forsøgte at komme væk hun ville ikke være der et sekundt mere hun ville bare væk der fra.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 21:59

Han kiggede på hende og tog fat i kæden der var til hende halsbånd hun havde om halsen og hev så hun blev der "du skal ikke nogen steder"sagde han og kiggede koldt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 22:03

hun s på ham og var klar til at angribe ham selv om det var noget hun kun gjorde når det galt hendes liv, ''lad mig være dit bæst'' sagde hun og forsøgte igen og få de forbanede kæder af. hun hvæsede af ham selv om hun viste godt hun bare gjorde det hele meget værre.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 22:07

Han kiggede på hende og hev hende ned på knæ "hold mund"sagde han og kiggede hende i øjne "du er vampyr men du kan blive tæmmet"sagde han og kiggede bare på hende og ville ikke lade hende gå
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 22:15

hun så på ham og rejste sig op og så på ham, ''ingen har kunne tæmme mig endnu mange har prøvet alle har fejlet hvad for dig til at tro du er beder til det end dem'' sagde hun og på ham, nok gjorde det ondt på hendes hals men hun var ligeglad ingen skulle gøre hende til slave. hun fandt sig ikke i det.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 22:20

Han kiggede på hende og fik hende ned på jorden og ligge ved at rykke i linken og smilte koldt "jeg er anderledes end dem"sagde han og tog en pind og holdte hende nede og stak enden af pinden op i hende røv
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// EmptyMan 13 Dec 2010, 22:24

hun skreg fordi det gjorde lidt ondt. ''stop det'' råbte hun mod ham, hun ville bare væk far ham, hun hade ham bare i det korte tid hun havde mødt ham ville hun allerede væk fra ham og det var normalt ikke noget hun ville. hun elskede at møde nye mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde med en .... //Jaster-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et møde med en .... //Jaster-privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» et uventet møde~Garnish privat~
» See you again-Jaster(privat)
» My Master-Jaster(Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: escola-Skolen-
Gå til: