City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Shurican
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Cecillie
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Zann
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Namine
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Aiko
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Amber
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Haylin
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Melody
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2votin10et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et møde med en .... //Jaster-privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 18 Dec 2010, 21:51

Han kiggede på hende og tog sin finger ud og rejste sig "kom med mig"sagde han med et smil på sine læber og gik ud af rummet og ventede på hende "du skal jo også ha et sted at sove ikke"sagde han med et stille smil på sine læber og ventede på hende og kiggede sig omkring
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 18 Dec 2010, 23:55

hun kigggede på ham og fulte stille efter ham. ''jov tak'' sagde hun og kiggede stille ud af vinduet. hun var træt. ''selv om jeg jo ikke sove'' sagde hun med et smil. hun så sig om, hun avde aldrig været på en fæstning før.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 19 Dec 2010, 00:36

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil og gik så gennem de mørke gange og ventede på hende engang imellem og de gik forbi en del vagter mens de var på vej mod hendes værelse hvor hun kunne være når der ikke rigtig sådan var noget hun kunne lave for hun skulle jo også ha lov til at ha sit eget liv ved siden af at hun var hans slave.
Da de nåede der hen stod de foran en dør "her er det"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 19 Dec 2010, 00:47

hun kiggede på ham med et smil og kig med ham, hun undrede sig lidt over nogle få ting men det kune værelige meget. ''master? hvad med noget tøj??'' sagde hun og kiggede på ham hun skulle jo have noget tøj at gå i ikke?? eller skulle hun bare gå nøgen rundt i hans fæstning. hun grinede lidt af den tanke.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 19 Dec 2010, 00:50

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "når ja tøj"sagde han og gik ind i hendes værelse og fandt noget tøj frem til hende og smed et par trusser til og en bh "tag det på"sagde han og kiggede på hende.
Han ventede bare på at se hende i det det var sort.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 19 Dec 2010, 00:55

hun kiggede på ham, hun smilte bare og tog først trusserne på også bag efter bh'en, hun kiggede på ham, han havde naturligvis stået og gloet på hende imens hun havde skiftet hvad kunne hun ellers have sagt sig selv. hun smilte bare for sig selc.
hun var da glad for at have et ordenlig sted og bo.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 19 Dec 2010, 01:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber der var huller i hendes trusser op til hendes røvh'l og hendes underliv og hendes nippels var der også hul til så man kunne se dem.
Han smilte til hende og kiggede rundt med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptySøn 19 Dec 2010, 11:28

hun kiggede på ham. ''naturligvis'' sagde hun og grinte lidt og gik hen ved vinduet og så på ham, ''master du er lidt for liderlig at du ikke kan lade hver med at barnde mit tøj'' sagde hun og kiggede på ham, ''jeg må gå hjem og hente noget'' sagde hun og gik mod døren og så på ham. *bare jeg kan få lov at hente det* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 25 Dec 2010, 00:19

Han kiggede på hende "ja men du kommer tilbage her til"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 25 Dec 2010, 00:29

hun smilte med et drillende smil. ''ja den tror vi på'' sagde hun og åbnede hurtig døren og kiggede på ham, hun ville faktisk være flygtet, men hun havde på fornemmelsen at jaster ville holde øje med hende så hun måtte heller gøre hvad han sagde, hun gik langsomt hjem ad og kom hen til sin gamle lejlighed, hun satte sine hænder på sin seng hvor hun havde ladet sine forældre dø. hun fik ondt i maven af at tænke på det. hun tog to rammer i sin taske og gik mod fæstningen igen, hun kom der hen, ''så er jeg her igen'' sagde hun og havde alt tøjet på igen hun gik ind på sit værelse og slog i sengen og lage hovede mod kandten.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyFre 31 Dec 2010, 19:14

Han sad og ventede på hende og kede sig og håbede bare snart på at hun ville komme tilbage.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber da hun kom tilbage og var tilfreds med at hun kom tilbage
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:08

Haylin knælede for ham, ''jeg er tilbage nu master'' sade hun og gik hen til sit værelse og satte sit billede frem af sin elskede. for hun kunne ikke få sig selv til at smide det ud, hun savnede ham en del. *hvorfor skulle han dog også forlade denne verden* tænkte hun for sig selv,
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede "godt"sagde han og kiggede på hende da hun var inde i hendes værelse "er der noget galt"spurgte han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:13

hun så på ham, og lagde sit billede ned, ''nej master der er intet'' sagde hun og kiggede på ham, hun var lidt trist over at tænke på ham, hun havde llovet at være ham tro selv efter han var, død men det var lidt sent hun havde været sammen med jaster i stedet for og hun havde nyt det,
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay det var vel ok"sagde han og gik hen til hende "hvad har du lyst til at lave nu"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:23

hun kiggede på ham, *skulle jeg fortælle ham det* tænkte hun for sig selv, hun kiggede ud af vinduet og lod billede ligge så hvis han ville spørger om det kunne han bare det, ''det ved jeg ikke'' sagde hun til sin master ved navn Jaster....
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:25

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay men hvem er det på det der billede"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede stille på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:28

hun vendte sig om. ''pigen på billede er mig og fyren af min afdøde mand, han døde for godt 20 år siden'' sagde hun og kiggede på ham, hun gik hen og lagde sig i sengen,
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:31

Han kiggede på det "okay så du har været ham tro siden før du mødte mig eller hvad har du"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Han kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:33

hun kiggede på ham, ''ja jeg har, jeg har ikke lavet noget med nogle før jeg mødte dig'' sagde hun og kiggede op i luften
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:40

han lænde sig over hende og kiggede på hende "hvorfor har du endeligt ikke det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:44

''jeg kunne ikke få mig til det jeg elsker ham stadig selv om han er død'' sagde hun og kiggede på ham hun var lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay der kan man bare se"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:50

hun kiggede på ham med et smil. ''nå jeg må heller tænke på noget sjovt for at blive glad igen'' sagde hun og tænkte på en hel masse.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 EmptyLør 01 Jan 2011, 18:59

Han kiggede på hende "ja må du da hellere"sagde han med et smil på sine læber og prikkede til hende på næsen
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med en .... //Jaster-privat//   et møde med en .... //Jaster-privat// - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et møde med en .... //Jaster-privat//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» et uventet møde~Garnish privat~
» See you again-Jaster(privat)
» S,P eller K // Jaster-privat //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: escola-Skolen-
Gå til: