City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Shurican
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Cecillie
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Zann
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
sakref morladin
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Namine
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Aiko
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Amber
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Haylin
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Melody
et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et møde mellem to vampyre. //killer// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et møde mellem to vampyre. //killer//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 12:00

S: diskoteket.
T: 21:00
V: skyet.
O: masser af mennesker/væsner.

Kia gik stille og rolig ind i diskoteket. og kigger om der er nogle der er hver at snakke med. hun ser en ung fyr og kan lugte han er vampyr, hun kigger sig om og ser nogle drenge kigge på hende men det er nok fordi hun har lårkort kjole på og stiletter. *hun smilte stille og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 12:24

Den unge fyr sad og så roligt på hende med et smil før han rejste sig op og gik langsomt imod hende før han stoppede foran hende "hva så" hviskede han roligt og lænede sig svagt imod hende "hvad laver en laber tøs som dig her" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 12:36

hun så på ham og blev chorkerede over hvad han sagde, ''hmm... keder mig og vil ud og have det sjovt'' sagde hun stille. hun satte sig stille ned, hun var ikke lige den nemmeste at komme ind på hun var meget indelukket. hun så sig om og smilte stille og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 12:44

Han smilede roligt "der findes ikke nogle sjovere end mig" hviskede han roligt før han bukkede sig helt frem og hviskede i hendes øre "sådan en lækker tøs burde helt klart gå til en fest med mig" hviskede han roligt mens han nappede hende i øret roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 13:10

hun så på ham og rejste sig. og gik lidt væk fra ham. ''slap lige af'' sagde huns tille og kiggede på ham, hun så nogle drenge komme hen mod hende hun kunne se de ville gøre hende ondt, de skubbede hende op af væggen, hun grinte og bed dem i halsen og sugede deres blod ud af dem, hun gik hen og bistilte en drink med et smil. ''jeg er ikke lige den nemmeste at overbevise og slet ikke på den måde som du gør.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 13:13

Han smilede og gik hen til hende igen og smilede så hans tænder kom frem "jo kom nu smukke du har jo lyst til at få en bid af mig" hviskede han roligt før han mumlede nogle ord uden lyd og pludselig svævede hun op og ned igen "eller skal jeg bare tage dig med mig" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 13:16

hun kiggede på ham og hvæsede af ham. ''hold dine naller og evne for dig selv'' sagde hun stille med et hvæs. hun viste ikke om hun kunne stole på ham, hun ville ikke lave noget med ham, hun ville bare være sig selv en gang i mellem, men det kan hun ikke i selvskab med andre
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 13:21

Han smilede roligt før han mumlede nogle flere ord før hun svævede op igen han begyndte at gå ud af diskoteket med hende svævende efter ham "jeg sagde det jo" sagde han roligt "det næste bliver at jeg laver dig til min slave" sagde han roligt før han mumlede nogle flere ord og et pentagram kom frem i panden på hende

http://images.mylot.com/userImages/images/postphotos/2173543.jpg
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 13:27

hun så på ham og råbte af ham. ''SLIP MIG FRI JEG VIL IKE MED DIG!!!!!!!!'' Hun kiggede på ham, hun viste ikke hvad hun skulle gøre. hun kunne ikke komme fri fra det havde havde gjort ved hende. hun skreg af ham og ville bare ned på jorden og gå hun ville hjem, hun fortrød hun ikke var blevet hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 17:49

Han fandt en blindgyde og gik derind og satte hende mod væggen hvor kæder af sort magi tog fat om hende og holdte hende fast mens han langsomt gik imod hende og mumlede ord "Nunc es servus meus me parere necesse" sagde han roligt det var latinsk og betød 'Du min slave nu du skal adlyde mig' hvorefter et pentagram kom frem på hendes mave og brændte hendes tøj så man kunne se det det brændte faktisk som ild ramte hendes mave så hun blev brændemærket
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:00

hun skreg og hendes krop blev livløs. hendes hovede hang ned mod jorden og hendes lange brune hår kom foran hendes hovede, *hvad skal jeg gør jeg er fortabt* tænkte hun for sig selv stille og rolig. hun havde ondt på maven og i hele sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:05

Da mærket havde brændt sig i en så kraftig grad at det ikke kunne heales gik han hen og mumlede "Signantes" som betød forsegling hvorefter hans hånd glødede blå og han rørte mærket hvorefter det osse lyste blå og forseglede hende som hans slave
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:08

hendes hår blæste op af da det lyst blåt hun forsøgte at løfte sit hovede op og så drabeligt på ham. ''jeg afskyer dig'' hviskede da hendes stemme var alt for svag, lige efter hun havde sagt det besvimede hun, af mangel på energi hun hang livløs i de kæder han havde bundet hende med.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:12

Han fik kæderne til at forsvinde og hev hende over skulderen før han bar hende med ud i skoven dybt ind hvor ingen medmindre de kendte skoven kunne finde ud igen og smed hende på en sten inde i en grotte som var hans hjem der var fakler på væggene madrasser møbler og et bål samt mad som han stillede foran hende så når hun vågnede kunne hun komme til kræfterne
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:16

Timerne gik, hun vågnede op og så maden, hun begyndte at spise det hun så på ham og sprang væk og sad over i et hjørne hun ville ikke være i nærheden af ham, hun holdte sig for sig selv og sad og spiste. hun hvæsede af ham. *hvorfor mig* tænkte hun for sig selv. og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:19

Han rejste sig op og tog et tæppe frem og gik hen imod hende da hun sad i et hjørne kunne hun ikke komme væk han lagde tæppet roligt om hende så hun ikke frøs før han fremtryllede en hel ny trøje ligesom den hun lige havde haft som han havde brændt hvorefter han gik hen og hviskede "Ianua Close" hvorefter indgangen til grotten blev lukket af en masse sten
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:23

Da han kom hen mod hende blev hun lidt urolig. hun så på ham da han lagde tæppet om hende, ''hvad har du gjort ved mig'' spurte hun ham og tog trøjen på. hun holdte sig for maven, hun så mod ham. ''hvad er det for et pentagram'' spurte hun uroligt, hun var lidt bange for hvad fuck han havde i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:38

Han så på hende roligt "det er et pentagram som viser at du tilhøre mig det betyder at du er min slave mit ord er lov jeg er din herre og du kan intet gøre ved det" sagde han roligt med et ondt smil "og jeg befaler dig at slappe af" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:45

Man kunne tydeligt se hun var ved at koge over af raseri men dog gjorder hun intet dumt. hun satte sig med ryggen mod ham og så ind i væggen. *hvad skal jeg gøre jeg vil ikke være slave så er jeg jo bundet til ting* tænkte hun for sig selv og sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:52

Han så på hende roligt kort før han gik hen ved bålet og begyndte at lave mad over det mens han tænkte over hvad han skulle starte med at be hende om "jo en sidste ting hver gang du er ulydig bliver du pisket 5 gange" sagde han roligt hen mod hende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 18:59

hun vedte sig vredt mod ham. ''har du ikke gjort nok mod mig allerede, jeg vil aldrig kunne være sammen med personer som dig'' råbte hun i raseri og smed tæppet. ''og gik så langt væk fra ham som muligt. hvad fanden bildte han sig ind at be hende om at gøre ting også hvis hun ikke gjorder det fik hun pisk. klamme svin.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 19:04

Han rejste sig langsomt mens der kom så meget kraft om hende at hans tøj og hår fløj lidt op som kom der vind under ham før han vendte sig mod hende "Augue" sagde han vredt før en ildkugle samlede sig i hans hånd som han skød afsted så den landede lige ved siden af hendes hoved og sprang et stort hul i den hårde stenmur
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 19:10

hun så på ham, hun var ligeglad opdagede han hun gik tætter på ham. ''jeg vil ikke leve i frygt mere skyd lige så mange ildkugler du vil jeg er ligeglad'' sagde hun stille og så vredt på ham hendes blik var fyldt med had og vemmelse. hun gik forbi ham og var bare vred hun ville ikke en gang se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 19:19

Han svang sig omkring på hælen og hamrede sin håndryg ned i nakken på hende "tænk jeg kunne li dig" sagde han hårdt og smilede før han hviskede "Venite ad me ferro" hvorefter et sværd kom frem han trådte på hendes ryg og holdte hende nede og satte sværdet over hendes hoved klar til at stikke den ned
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// EmptySøn 27 Mar 2011, 19:22

hun så på ham ud af øjne krogen, ''så kom gør det eller du kan måske ikke'' han hørte hendes stemme knække over. hun fik drejede sig rundt og væltet ham og holdte ham nede. hun lod blidt sine læber møde hans. ''hvorfor tro du jeg spiller så hård ingen måtte kende mit inder jeg'' sagde hun rejste sig og vendte ryggen mod ham og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde mellem to vampyre. //killer// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et møde mellem to vampyre. //killer//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Møde med en//Melody//
» diko musik. (Killer)
» et møde med en .... //Jaster-privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: