City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Shurican
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Cecillie
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Zann
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Namine
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Aiko
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Amber
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Haylin
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Melody
diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 4 2votin10diko musik. (Killer) - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 diko musik. (Killer)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:54

Han smilede roligt og smækkede hende hårdt på røven og tog hende på underlivet kort før han begyndte at smække hende hårdt på røven hele tiden indtil de var brændende røde før han spredte hendes baller blidt og pressede langsomt sin lem op i hendes røv
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:57

hun mærkede det og det gjorder satans ondt, men han skulle have lov og opfylde sin lyster men han fik ikke lov hver gang til at gøre det fordi så ville hun ikke kunne sidde ned nogesinde igen. hun mærkede at han præssede sig ind i hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:58

//Underliv?
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:59

//sorry mente røv//
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:01

Han begyndte at rykke i hende langsomt og nød det meget mens han engang imellem smækkede hende stadig før han rev tapen af hendes mund så hun kunne stønne og skrige vis hun havde brug for det mens han kørte videre lidt hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:04

hun mærkede den kørte ind og ud hun mærkede han rev tapen af og hun skreg af det og det gjorder bare fucking ondt men ville ikke sige han skulle stoppe da det af en eller anden grund var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:16

Han rykkede endnu hurtigere og endnu hårdere mens han nød det meget og smækkede hende endnu hårdere selvom hendes røv allerede var rød han ville gøre alt for at få hende til at sige hendes navn på en hård måde som om hun ville have ham til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:28

hun nød det og skreg. ''KILLER!!!'' hun stønnede op mod loftet da hun ikke kunne det mere.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:31

Han smilede og rykkede videre hurtigt før han kom ind i hendes røv og tog den roligt ud og tog båndet af fra hendes øjne og stillede sig foran hende "du vidunderlig skat" hviskede han blidt og kyssede hende kærligt og fik kæderne til at forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:37

hun så på ham da hun fik tapen af og smilede og lagde sine arme blidt om ham og kyssede ham blidt. ''det du også men du skal ikke røre min røv forløbig den gør skide ondt'' sagde hun stille og så på ham med et smil på sine læber og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:40

Han grinte "du mener sådan her" spurgte han og tog hende på røven og klemte den kort mens han kyssede hendes hals blidt før han hev hende med hen til sengen og lagde sig der og vinkede hende ned og ligge hos ham "det er ved at blive sent synes du ikk" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:43

hun skreg da det gjorder ond hun tog hans hånd væk. ''skat jeg mener det det gør ondt'' sagde hun stille og gik hen til ham og lagde sig ned i sengen sammen med ham. hun var godt træt og lagde sig godt ind til ham med t smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:45

Han smilede og gjorde så de lå i ske og placerede en blød pude mellem hans underliv og hendes røv mens han puttede sig ind til hende og nussede hendes mave blidt og tog dynen over dem roligt med et kærligt smil og lukkede roligt øjnene
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 15:49

hun så på ham roligt. ''skat er jeg godnok.... jeg mener til sex'' spurte hun nervøs. hun havde aldrig fået et ordenlig svar fra andre hun havde haft sex med hun så på ham og mærkede dynen og ham nusse hendes mave det var så dejligt hun så ham i øjnene inden han lukkede dem i.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 17:08

Han smilede og grinte svagt "skat normalt er det ikke noget man spørger om men ja du var fantastisk helt igennem utrolig dejlig" sagde han roligt med lukkede øjne og faldt langsomt i søvn puttende ind til hende "men få nu noget søvn" hviskede han før han faldt i søvn
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 29 Jun 2011, 17:15

hun sov i lidt tid og vågnede så og rejset sig og tøj på og satte sig i vinduskarmen og så ud over vida, hun smilede da hun så så hen mod killer. ''hvordan kan jeg fortjæne en fyr som ham'' tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTors 30 Jun 2011, 07:56

Killer smilede og drejede en halv omgang og ledte svagt efter hende og da hun ikke var der vågnede han blidt og satte sig op og strakte sig kraftigt "godmorgen skat" sagde han og så mod hende med et smil han rejste sig og gik hen til hende og kyssede hende blidt mens han lænede sig mod vindueskarmen "har du sovet godt" spurgte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyTors 30 Jun 2011, 10:42

da han vågnede smilede hun. ''godmorgen skat'' sagde hun og smilede mod ham og lod sin hånd røre hans kind da han kyssede hende og lænede sig op af vidus karmen. ''ja har du?'' spurte hun ham stille og lænede sig op af ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyOns 05 Okt 2011, 10:46

Han lagde blidt armene om hende med et smil "ja det har jeg da" hviskede han blidt "jeg har sovet sammen med dig" hviskede han blidt mens han nussede hendes ryg og kyssede hende kærligt og kort før han blidt slap hende og gik lidt væk for at tage sit tøj på roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 EmptyLør 17 Mar 2012, 17:34

kia så på hende med et smil og grinede... ''du sku da lækker uden tøj skat men også med tøj'' sagde hun med et smil på sine læber... ''men hvem fortjæner en hot fyr som dig?'' hviskede hun...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





diko musik. (Killer) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
diko musik. (Killer)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Ved skolen - Killer
» Killer er ankommet (Rosa=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: