City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Shurican
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Cecillie
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Zann
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
sakref morladin
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Namine
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Aiko
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Amber
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Haylin
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Melody
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2votin10Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyMan 04 Apr 2011, 19:05

T. Aften.
V. kølig og klart.
S. Theateret.
O. Festklædte mennesker og andet godtfolk.

Misty takkede manden, og rakte hånden i gennem lugen og tog hendes billet.
Hun havde i lang tid ønsket at se Phantom of the Opera og var derfor i ubeskrivelig godt humør, da det endelig var lykkedes at skaffe en billet, til den ellers udsolgte forstilling.
Misty havde dresset sig op, for ligesom at komme i god stemning , så det var med det mørke lange hår løsthængende men flot stylet , en stram sort kjole og et par gule sko med uanstændigt høje hæle.
Misty så på billetten... *række 35 sæde 10 * memorerede hun og gik over og fandt sit sæde, med en barnlig glæde boblende i sit indre.
Hun satte sig ned.
På hendes højre side var rækken af sæder fyldt, men til venstre for hende var der stadig to sæder der stod tomme.
*Der kommer nok et kæreste par * tænkte Misty, og mærkede et lille stik i hendes hjerte, men det fortrængte hun beslutsomt.

// Række følgen er Misty (der har startet) , Killer og Eliza.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyFre 08 Apr 2011, 13:56

Efter lidt tid satte en ung mand sig på det ene sæde til højre så hun sad ved siden af en anden ung pige mens et sæde til venstre for ham var tomt endnu han så på det kort før han trak på skulderen og så mod teateret lidt og så på pigen ved siden af ham igen og smilede lidt "godaften" sagde han roligt mens han smilede "dejlig aften idag" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Valicia

Valicia


Antal indlæg : 18
Bosted : Vida
Job/hobbies : Arbejder i fitness centeret

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyFre 08 Apr 2011, 15:16

Eliza gik lige så stille ind i salen der var fyldt med mennesker, hun havde aldrig haft det godt i store menneske mængder og det med teater interriserede hende faktisk ikke rigtigt, men hun havde fået en billet til forestillingen af sin mor og da hun ikke havde andet at give sig til havde hun bestemt sig for at se forestillingen.
Hendes rødbrune hår var glattet og så silkeblødt ud. Hun havde fået lidt make up på, men hun brugte sjældent overdrevet meget, kun så man lige kunne se det. Og så havde hun en stram sort kjole på der gik til lårene og med en guld lynlå på forsiden. Hun havde hudfarvede strømpebukser på og sorte stilletter der fik hende til at være 176 cm høj, altså var de 6 cm høje.
Eliza gik lige så stille ned langs rækkerne med sæder og fandt den række hvor hun skulle være, hun kunne se at der kun var en sæde tilbage, hun var altså den sidste, i hvert fald ved denne række. Hun smilede genert til dem der sad på sæderne da hun gik forbi den hen til sin plads.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptySøn 10 Apr 2011, 06:20

Misty så på fyren og et stort smil spillede på hends læber.
Sikke dejligt, han kom alene !
"Godaften, ja det er en skøn aften " hilste hun venligt på ham.
Misty flyttede sin arm lidt, sådan at han kunne få armlænet.
Hun kiggede nysgerrigt ned af rækken da der igen var lidt tumult.
"Jeg tror sørme det sidste sæde bliver optaget nu " sagde hun til fyren og nikkede ned i den retning hans selv var komme ad for få minutter siden.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptySøn 10 Apr 2011, 09:19

Han så derned af og så en ung kvinde komme gående "jeg tror du har ret" sagde han roligt og fulgte hende med blikket roligt før han tyssede på kvinden ved siden af ham før han lagde en pruttepude på det tomme sæde og ventede roligt på hun satte sig ned der
Tilbage til toppen Go down
Valicia

Valicia


Antal indlæg : 18
Bosted : Vida
Job/hobbies : Arbejder i fitness centeret

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptySøn 10 Apr 2011, 09:25

Eliza fik kæmpet sig frem til det tomme sæde, hvor hun skulle sidde. Som altid når man havde en kjole på, tjekkede man altid om der skulle være noget på den stol man ville sætte sig på, noget den unge mand på sædet ved sidden af åbenbart ikke vidste, men han gik vel heller ikke med kjole.
Hun tog pruttepude og smilede til den unge mand inden hun satte sig. "Næste gang så vent til jeg er ved at sætte mig"sagde hun med en svag svensk accent. Hun lade prutteuden på gulvet og skubbede den ind under den ældre herre som sad ved siden af hendes fødder, da han kun havde tæerne i gulvet kunne hun skubbe den ind under hans hæle. Han lade ikke mærke til noget da han havde travlt med at gøre sig bemærket for en yngre kvinde på hans anden side, sikkert en der var ude efter hans penge.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyMan 11 Apr 2011, 09:07

Misty spilede øjnene op i overraskelse over fyrens ide, hvem ialverden tog en pruttepude med i teateret?!
Hun holdt hendes hånd op foran munden for at kvæle et grin , men alligevel undslag der et .....imens så hun til sin ærgelse at pigen nåede at se den lige inden hun satte sig.
Det så imidlertid ud som hun var med på spøgen og fik lagt den ind under en ældre ... nå ja, gammel herre.
Misty lagde forsigtigt en hån på sidemandens skulder og hviskede til ham med en stemme blød som fløjel " Sikke en glimrende ide, hvor er det sjovt "
Misty lænede sig tilbage i sædet , det var længe siden hun havde haft det rigtigt sjovt og været i så godt humør.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyMan 11 Apr 2011, 12:54

Killer smilede roligt "jeg vil så lige sige det ikke er mit nummer helt" sagde han og tog et kort op fra lommen som var sort på den ene side og tog 2 nye og blandede dem hurtigt og gjorde så ingen af dem kunne se dem han vidste at det til højre var det sorte men de gjorde ikke "tag et vis i tør" sagde han roligt og så på dem på skift han spredte benene en smule så han trådte hende over tæerne i stedet for på pruttepuden han smilede "jeg har aldrig haft så dejligt selskab i et teater jeg mener 2 så smukke og dejlige piger" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyOns 13 Apr 2011, 06:48

// Nu spørger jeg så lige om vi slavisk følger rækkefølgen, eller hvis der går flere dage hvor den næste der skulle skrive ikke gør det, må jeg så ? //
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyOns 13 Apr 2011, 08:16

//Slavisk der er gange hvor man bare ikke KAN komme på et stykke tid og så skal man give hende en chance
Tilbage til toppen Go down
Valicia

Valicia


Antal indlæg : 18
Bosted : Vida
Job/hobbies : Arbejder i fitness centeret

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyTors 14 Apr 2011, 16:00

Eliza broed sig ikke saa meget om drengen og pigen indtil videre og bestemt ikke da drengen traadte hende over taeerne. Hun flyttede foden og lagde det ene ben over det andet og vippede lidt med foden.Hun ignorerede han kort, hun var ikke typen der syntes saa meget om den slags og rettede sin opmaerksomhed frem ad.
Hun sad og kroellede sin billet i sine haender. Den aeldre herre satte ikke haelene ned paa pruttepuden og derved blev der intet at grine af.



//Jeg er i holland og de har ikk de tre sidste bogstaver i alfabetet//
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyFre 15 Apr 2011, 07:14

Misty derimod havde stadig fin kontakt til sit indre legebarn og var nem at begejstre.
"Må jeg?....... jeg tror jeg trækker dette kort ! " sagde hun spændt og rykkede forsigtigt i kanten af det ene kort.
" Og nu kan du så om min fremtid og se alle mine hemmelighedder ?" hviskede hun til fyren, men forventede i virkeligheden et kort triks af en slags. Måske han var en illusionist , tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyFre 15 Apr 2011, 19:40

Han så på dem på skift "nu må du læse kortene" sagde han roligt han var tryllekunstner lige så snart det som stod på kortet blev læst højt ville kortet springe med en masse røg og aske og ordet på dem var 'fysik' det mest unormale ord til et tryllenummer men alligevel var det det han brugte
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyLør 07 Maj 2011, 17:07

// Psst....stadig vente, eller er det tilladt at snyde lidt med rækkefølgen nu ?;) //
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyLør 14 Maj 2011, 18:52

//Nope
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza EmptyMan 16 Maj 2011, 12:00

//Trækker lænestolen hen og sætter mig godt tilrette med plaid og de samlede værker af H.C Andersen... tiden bliver nok lidt lang , har nogen en werthers echt ?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty
IndlægEmne: Sv: Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza   Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alle skjuler sig bag en maske > Killer & Eliza
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» det her kunne være mit nye hjem måske...åbent(alle)
» Ved skolen - Killer
» et møde mellem to vampyre. //killer//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Teatro-theater-
Gå til: