City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Shurican
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Cecillie
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Zann
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
sakref morladin
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Namine
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Aiko
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Amber
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Haylin
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Melody
Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Efter lukketid //meledie=privat// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Efter lukketid //meledie=privat//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 20:52

t.22
s.svømmehallen
v.regnvejr udenfor
o.ingen
p.badebukser

nico svømmede rundt i den meget mørke svømmehal. han havde sneget sig derind da de lukkede. så han var helt alene. der var kun et lys tændt. og det var nede i den anden ende af svømmehallen


Sidst rettet af Nico Lør 07 Aug 2010, 21:40, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 20:58

Lyset fra den ene lampe der hang i loftet som var tændt, oplyste en skiggelse. En pige. Hendes øjne var lyseblå og virkelig smukke, Hendes hud meget solbrændt og hendes hår brunt og klippet i etager. Hun var firtø en hvid top, og et par korte cowboy shorts(<--- Billedet)
Hun stod og kiggede udover vandet der var i den store pool. Hun arbejdede der, men blev altid efter lukke tid. Ikke fordi der var noget at lave, men fordi det... Var dejligt at være alene...?
Hun sukkede. Pigens navn var Meledie. Meledie Wonderful. Hun var en aspara. En meget smuk og elegant en.
Hun tog et elegant skridt hen mod poolen og kiggede ned i det dybblå klorvand. Det var dybt, meget dybt. Det var mærkeligt at hun arbejdede der, når hun egentlig havde en meget slem vandskræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:02

nico svømmede lidt rundt. han dykkede under vandet og kom så hurtigt op igen og rystede hovedet så vandet sprøjtede til alle sider

//er ikke så kreativ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:06

Meledie's hørelse opfattede en lyd fra vandet. Hun flyttede benene langs kanten til hun opdagede en mand. Hun holdt vejret og overvejede hvad hun skulle sige. Om hun skulle give ham den hårde og sige at han bare skulle smutte nu, som hun havde lært, eller om hun skulle være sig selv og spørge hvad han lavede der..?
Hun sukkede lydløst.
"Hvad laver du her?" lød hendes blide og en lidt lyse og lidt dybe stemme. Hun kiggede på ham og ventede på at han ville opdage hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:09

nico kikkede forvirret rundt omkring og så sp en skikkelse som tydeligvis var en kvindes/piges. han lod ver med og svare hende. der kunne jo være en chance for af hun ikke talte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:12

Hun lod blikket blive på ham. Hun sukkede og blev ved og ved med at kigge på ham. Hun kiggede ned på vandet. Skulle hun tage tøjet af hun kun havde sin bikini på, og så hoppe i vandet? Eller skulle hun lade være?
*Jeg hader den her vandskræk!* tænkte hun for sig selv og bed sig i underlæben. Hun begyndte at gå på de bare tæer, lidt længere hen så hun stod lige foran ham, okay nogle... mange meter fra ham, men altså. Hun stod oppe på 'bredden'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:15

"svømmer" sagde han tøvende og prøvende. han kikkede op på hende og svømmede så hen til kanten og kikkede op på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:17

Hun trådte et skridt tilbage. Hun sank. Meledie tøvede. "Mmm... Det kan jeg se. Men... Det er efter lukketid," sagde hun så. Hun prøvede at lyde lige så hård som dem hun arbejdede med, men hun kunne mærke at det ikke lige var hende det der med at være sur på folk. Hun sukkede. "Pokkers," mumlede hun for sig selv, og strøg lidt af håret om bad det ene øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:20

han kikkede op på hende med et tankefuldt blik "ja det gør jeg" sagde han lidt efter. han smilte prøvende op til hende.
"pokkers" mumlede han sammentidig med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:26

Hun kiggede ned på ham med store øjne. "Hvorfor gør du det?" spurgte hun usikkert. Hun var lige ved at løbe hen over det kolde gulv, men lod være. Hun kunne snart ikke holde til at være det sted længere!
Hun følte hun faldt og faldt bare ved at kigge på vandet! Hun gik igen et par skridt tilbage og tog sig til panden. Meledie kunne mærke hvordan svimmelheden blev til kvalme. Hun faldt ned på knæ og lukkede øjne meds hun stadig holdt hånden på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:32

"det ved jeg ikke..det er bare rart" sagde han og kunne se af pigen ikke havde det godt. han kom op ad vandet og så af pigen havde lagt sig på gulvet.han satte sig ned på hugved siden af hende. "er du okay?" spurte han rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:35

Hun sukkede og åbnede øjnene. "Jeg har... Vandskræk..." mumlede hun og kiggede på ham. Hun vidste hvad han ville sige: Han ville ville sikkert sige at så var det dumt hun var her! Det var hun sikker på.
Meledie fik lidt efter en idé. Hun løftede hånden, og spændte i den, og lidt efter var helet poolen frosset til is. Hun smilte af det, men fik det ikke lige frem bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:37

"hvad laver du så i en svømmehal?" spurte han efter noget tid og kikkede bagud da han kunne mærke det var blevet lidt koldt "nu kan jeg jo ikke svømme" peb han for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:40

Hun sukkede. "Jeg var hele byen rundt og fandt INGEN andre job end dette!" sagde hun. "Og jeg kan ikke leve på gaden ret meget længere," mumlede hun så .
Bare det hele var lidt lettere.
Meledie sukkede igen, mens hun ventede lidt på at han ville... Gøre et eller andet... En reagtion, eller lignende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:43

han nikkede "bor du på gaden?" spurte han ok kikkede på hende. han løftede hende lidt op så hun ikke sad i en klump
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:44

"Ja," sukkede hun. "Og forresten: Mit navn er Meledie Wonderfull," Hun smilte skævt, og kunne igen rigtigt få luft da han hjalp hende lidt op.

//Mister altid kreaen når jeg er træt. Logger nu. Ses :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptyLør 07 Aug 2010, 21:46

"jeg har et ekstra værelse vis det er" sagde han tøvende og kikkede på hende "jeg er nico" sagde han og kikkede ud over isen

//noo dont logg off! eller okay det er fint (; er heler ikke så krea
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 09:10

Hun sukkede. Hendes hørelse opfangede ikke en gang hans ord. Hun var optaget af at kigge på isen. Det varede nok ikk' længe før hun ville bevæge sig ud på den.
Meledie lagde hovedet en smule på skrå, og rettede ryggen helt op, mens hun fortsat kiggede udover det.
*Et smukt syn!* tænkte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 09:46

ilan smilte lidt for sig selv.han kikkede ud på den 'dampende' is og så til bage på pigen. pigen meledie. han smilte lidt bredere og rystede så på hovedet for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 16:44

Hun lukkede øjnene i i lidt tid. Hun sukkede og fik sig rejst op. Så begyndte hun at gå væk fra der hvor hun havde siddet og lidt efter, var vandet ikke forsset længere - Det var sig selv!
Meledie gik hen til en høj stol og satte sig på den. Lidt efter rejste hun sig fra den og gik ind bag ved, disken, hvor hun fandt en bæger og fyldte den med saft. Rødt saft. Så lænede hun sig ind over disken og begyndte at drikke lige så stille at det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 19:52

nicos øjne fulgte hendes bevægelser nøje "er du okay?" spurte han efter noget tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 20:34

"Ja," svarede hun. Hun satte bægeret ned igen og sukkede. Meledie lukkede øjnene i, i et par sekunder.
Hendes hænder rystede en smule. Hun ville snart væk derfra!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 20:39

nico rejste sig stille op og gik med tunge skridt hen mod hende. han stilte sig bag ved hende med hænderne på hendes skuldrer "godt" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 20:43

Hun kiggede over skulderen og mødte hans blik. "Vil... Du ikke med væk herfra?" spurgte hun så. Hun sukkede stille. Hun ville bare gerne væk fra det her sted. Der var så... Meget vand i bassinet. Meledie lagde hovedet en smule på skrå, mens hun tålmodigt ventede på et svar fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// EmptySøn 08 Aug 2010, 20:45

"jeg kan hjælpe dig med din vandskræk..men kun vis du stoler på mig" sagde han og vendte hende om så han kunne se hendes andsigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter lukketid //meledie=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efter lukketid //meledie=privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Leder efter nogen (Amber)
» See you again-Jaster(privat)
» Morgenmad [Daniella=privat]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Piscina interior-Svømmehalen-
Gå til: