City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Leder efter nogen (Amber) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Leder efter nogen (Amber) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Leder efter nogen (Amber) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Shurican
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Cecillie
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Zann
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
sakref morladin
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Namine
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Aiko
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Amber
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Haylin
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Melody
Leder efter nogen (Amber) 2vote_10Leder efter nogen (Amber) 2votin10Leder efter nogen (Amber) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Leder efter nogen (Amber) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Leder efter nogen (Amber)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Terra

Terra


Antal indlæg : 18
Bosted : I en lejlighed
Job/hobbies : Dusørjæger og danselærer

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptySøn 03 Okt 2010, 12:30

s: undergrunden
o: faktisk helt tomt
v: køligt
t: aften

Terra kom roligt gående ned gennem en lang tunnel i undergrunden.
Hun lyttede godt efter, men her var vist kun hende, så hun kunne godt slappe af.
Hun havde sin lange, hvide kjole på, som altid når hun ikke arbejdede, hendes mørke hår sad i en halv høj hestehale.
Faktisk håbede hun på at møde nogen hernede, men hvad havde hun forventet? Han var jo nok ligeglad som alle andre.
Hun måtte snart lære at mænd kun kom for hendes skønhed, ikke fordi hun var selvglad, men det havde hun erfaret.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyMan 04 Okt 2010, 08:31

Amber sad i ring de fleste var vampyre, men der var også et par dæmoner hun skar tænder da hun fik færten af mennske " mennske på vej gem jer" sagde hun og alle de andre forsvandt og Amber blev tilbage. hun hadede det bare. Hun stirrede vredt ud rummet inden trak sig ind i mørket " jeg advarede dig hvis du er ude på noget" sagde hun tav men man kunne sagtens høre at hadede mennsker
Tilbage til toppen Go down
Terra

Terra


Antal indlæg : 18
Bosted : I en lejlighed
Job/hobbies : Dusørjæger og danselærer

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyMan 04 Okt 2010, 14:56

Hun stoppede op da hun hørte en kvindes stemme.
Dybet i had.
Hun fortsatte dog lidt endnu til hun kom til rummet hvor kvinden også var.
Hun studerede lidt kvinden, hvilken race? Hun ville gætte på vampyr.
"Jeg er ikke ude på noget" svarede hun så, hendes stemme var blidt, men stadig bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyMan 04 Okt 2010, 16:47

hun gik helt hen til pigen og betragtede hende, ambers vejrtrækning var helt dyb og truende på en måde. Hun tog fat pigen men gav ret hurtigt slip og vente sig om for at gå hen til det andet mødested, hvor hun skulle mødes med de andre som for lidt siden havde siddet cirklen hendes skridt gav rugnede gen lyd hvergang hun tog et skridt.
Tilbage til toppen Go down
Terra

Terra


Antal indlæg : 18
Bosted : I en lejlighed
Job/hobbies : Dusørjæger og danselærer

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyMan 04 Okt 2010, 19:02

Den unge kvinde så efter hende.
Godt det samme, hun var jo ikke ude og jage efter en tilfældig vampyr jo.
Men hun var nysgerrig.
Hun gik roligt nogle skridt frem efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyMan 04 Okt 2010, 19:11

Amber hørte det med det samme da hun satte foden jorden, men hun lod som ikke gjorde og forsatte langsomt videre måske kunne logge pigen i fælde hun smilede svagt og kom tanke om nået. Hun vendte sig imod pigen lod som hun var venlig " hvad laver et mennskebarn som dig hernede?" spurgte hun da var ikke noget åbent her ned nu så hun nysrrig hvis ikke hun fik de svar kunne bruge sine kræfter
Tilbage til toppen Go down
Terra

Terra


Antal indlæg : 18
Bosted : I en lejlighed
Job/hobbies : Dusørjæger og danselærer

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 05 Okt 2010, 14:12

Hun så irriteret på hende
"Jeg er intet barn" sagde hun, det var hun ikke, hun var 22 år!
Men for en vampyr var hun sikkert ikke anden ind...et barn.
"Ventede på nogen" sagde hun så, hun så længe på vampyren, vampyren havde ikke prøvet på noget endnu, men det kom nok, så hun måtte være opmærksom.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyTirs 05 Okt 2010, 14:16

" Hvis du venter på nogen, hvor for følger du så efter mig?" spurgte hun koldt og hendes øjne gnistrede svagt hun lagde hovdet på skrå som Amber så lige igemmen pigen hun lod sit blik falde på et eller andet bag ved og blottede sine hjørnetænder, men faldte hurtigt til ro da det ikke var noget som var værd at bekymere sig om
Tilbage til toppen Go down
Terra

Terra


Antal indlæg : 18
Bosted : I en lejlighed
Job/hobbies : Dusørjæger og danselærer

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyTors 07 Okt 2010, 13:04

Hun trak lidt på skuldrene
"Nysgerrighed vil jeg tro" svarede hun bare og var fuldstændigt ligeglad med hendes kulde og hårdhed.
"Det er ikke hver dag jeg støder ind i vampyrer og det kan være nyttigt at se hvor nogen af dem holder lidt til"
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) EmptyLør 09 Okt 2010, 07:47

" tror du virkelig jeg vise dig hvor vampyrene holder til?" spurgte hun og grinede hånligt selvfølgelig ville hun ikke det, men logge hende i fælde ville være nemt. Hun bed svagt læben, da hun alligevel syntes der var noget anderledes ved dette mennske, men hun kunne ikke finde ud af hvad kastede det derfor til side.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Leder efter nogen (Amber) Empty
IndlægEmne: Sv: Leder efter nogen (Amber)   Leder efter nogen (Amber) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Leder efter nogen (Amber)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Efter lukketid //meledie=privat//
» En gå tur i skoven (amber)
» solen er gået ned (amber)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: