City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Shurican
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Zann
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Namine
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Aiko
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Amber
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Haylin
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Melody
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2votin10Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Efter lukketid //meledie=privat//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 20:51

Hun kiggede ham i øjnene. "Selv de bedste vand betvingere, i hele verdenen hra ikke kunnet hjælpe mig. Men jeg kan da give det en chance til.." mumlede hun og betragtede ham.
Meledie følte sig rent faktisk.. Tiltrækket af ham...? Men viste ingen tejn på det. Endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 20:53

han smilte til hende.."tag badetøj på..medmindre du vil i vandet med det der" sagde han og smilte til hende. han var glad for af hun ville give det en chance.for han troede virkelig på af han ville kunne kurere hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 20:57

Hun trak sin trøje af og havde så en hvid bikini top på, og lidt efter tog hun shortsne af og der var så nogle hvide bikini underbukser. Hun smilte.
Meledie lagde tøjet på disken og lidt efter tog hun så en hårelastik op af lommen på shortsne.
Så satte hun det bløde hår op i en heste hale. En tynd heste hale.
Hendes blik landte igen på ham. Hun smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 21:00

nico hoppede ned i vandet og svømmede så hen til stigen der førte ned i vandet "kom herover" sagde han og smilte op til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 21:03

Hun gik med lette og elegante skridt hen mod stigen og kiggede på ham. Hendes smil famlede en smule da hun kiggede på det blå vand. Hun sank en klump.
Lidt efter satte hun sig ned og satte den ene fod på det første trin af stigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 21:05

"bare tag det roligt og træk vejret dybt.der sker der ikke noget" sagde han og kikkede op på hende. han var tæt på stien for og vise han var der til og gribe hende vis hun skulle falde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 21:07

Hun lod tæerne røre vandet, og kunne mærke kvalmen stige hende til halsen. Hun trak vejret dybt ind og ud igen. Så kunne hun mærke at kvalmen blev til en salgs mavepine, mens hun tog det næste skridt ned og havde bare lyst til at kaste sig ned i vandet, men lod være.
Hun var halvt ned i vandet, da hun kom til at træde på sin ene fod og prøvede at flytte den, men så... Faldt hun forover...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptySøn 08 Aug 2010, 21:09

"det går fint" sagde han lige før hun faldte. han skyndte sig over til hende da hun var faldt i og trak hende så med over til kanten af poolen "du lever stadig.der sker dig ikke noget" sagde han roligt og holdte hende oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTors 26 Aug 2010, 18:19

Hun trak vejret 'dybt' ind og åbnede sine våde øjne. Hun låste det slørrede blik fast i hans øjne, og hendes vejrtrækning blev igen normal. Hvad i al verden! Kunne han virkelig hjælpe! Vildt man!
Hun sukkede lettet, og kiggede ned i vandet. Ingen kvalme. Intet! Hun havde det godt i vandet, takket være ham. Godtnok kunne hun ikke svømme.. Men..
Hun kom til at lægge armene om halsen på ham og kramme ham af fulde kraft!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTors 26 Aug 2010, 18:29

nice kikke ind i hendes l*ne da han ligepludselig blev omfavnet. han vidste ikke rigtig hvad der foregik. " er du okay?" spurte han roligt. han ville ikke lave noget uventet da han vidste af han havde vandskræk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTors 26 Aug 2010, 18:59

Hun trak sig roligt ud fra ham og kiggede på ham med et usikkert og skævt smil.
Meledie tænkte sig om før hun sagde med et lidt systende stemme.. "Ja..?"
Hun fik det til at lyde som om hun var sindsyg. Hun kiggede ned i vandet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyTors 26 Aug 2010, 19:18

han smilte til hende " er vandet stadig slemt," spurte han og kikkede over mod hende. Han var ret usikker på hende lige nu. Dey var så meget han ikke forstod. Var hon okay som i jeg har fået kontrollen over min vejrtrækning igen eller som i jeg har mistet min vandskræk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyFre 27 Aug 2010, 14:27

"En lille smule.." mumlede hun og stak fingrene ned i vandet. Hun havde lyst til at prøve at dykke, men lod være. Hun strøg let håden gennem håret.

//Undskyld, min krea.. -.-"//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyFre 27 Aug 2010, 18:31

Han kikkede hende i øjnene og smilte skævt til hende. han koncentrerede sig om af få hende til af gå i trance

//min krea er ikke bedre O___o'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyFre 27 Aug 2010, 20:44

Hun kiggede ham egentlig bare i øjnene nu, mens hun stille faldt hen i et eller andet hun selv ville sige var en blød pude med det blødeste dun lavet af en form for 'trance' hvis det kan siges sådan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyFre 27 Aug 2010, 20:50

han tog hende i hånden og svømmede roligt længere ud på vandet. men sådan af de stadig kunne bunde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 12:08

Meledie fulgte med ham. Puden med de bløde og smukke dun, blev blødere og hun kunne mærke hvordan hun nu svømmede rundt i lykke, i sin egen lille drømme verden. Hvad i den sødeste grød var dte han gjorde?! Fik han hende i trance eller hvad? Hu kunne nu mærke at hun var blevet ret tiltrukket af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 19:03

Nico lukkede sine øjne og brød så trancen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter lukketid //meledie=privat//   Efter lukketid //meledie=privat// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efter lukketid //meledie=privat//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Leder efter nogen (Amber)
» See you again-Jaster(privat)
» Morgenmad [Daniella=privat]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Piscina interior-Svømmehalen-
Gå til: