City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Shurican
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Cecillie
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Zann
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Namine
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Aiko
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Amber
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Haylin
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Melody
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 It´s getting hot in here//Jaster

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:43

Han steg ud og kiggede på hende "nej vel"sagde han og gik ind i sit hus og ventede på hende "kommer du"sagde han og gik ind i stuen og ventede bare på at hun skulle komme ind til ham i stuen så de kunne snakke eller hvad hun nu ville lave.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:45

Kimberly gik med ham der ind i det hun trådte i noget mudder og skred. Hun landet i mudderet og så på sig selv og sagde"årh lækkert.... øhm?jeg tror godt hvad jeg skal lave ved dig nu, kan jeg ikke låne din bruser eller noget? og så måske en skjorte" hun rejste sig op og gik med ham inden for og sagde"Hmmm... gad vide hvor det mudder kom fra? sikkert fra igårs regnvejrs dage"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:47

Han kiggede på hende med et smil "ja det kan du da tag de bukser der hænger over stolen der det jogging bukser så du kan nok godt passe dem"sagde han med et smil på sine læber og kiggede stille og roligt på hende "og smid dit tøj i vaskemaskinen"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:50

Kimberly tog tøjet af og gik i bad. Hun stod der i lidt af en halv time og kom gåennde ud med håndklæde om sig og sagde"Jeg tager først joggin bukserne på når jeg helt tør er det iorden, og det ellers et lækkert sted du bor hva?" hun smilede kækt og bed sig let i underlæben og så lidt rundt her og der
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede "det er helt i orden"sagde han med et smil og var mere van til at se piger der var nøgne og dem der havde håndklæde om sig "kommer du ikke og sætter dig"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:54

Kimberly smilede og satte sig men ikke på en stol men på Jasters skød og sagde"Sådan er det iorden?" hun smilede flabet og vidste at hun havde skræmt jaster som var mening til ikke at lave nogen løjre med hende, fordi hun ville ha magten og det havde hun sandelig også efter som jaster blot lystret hende lige nu, efter som han ville lære hende at kende
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 13:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det er helt i orden"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og tændte for fjernsynet og kiggede på det.
"hvad skal vi lave imens"spurgte han og ventede på svar
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 14:02

Kimberly smilede og sagde"Snakke lidt og måske blot udveksle hemmeligheder som du... du ikke er neger lad mig gætte du et eller andet væsen har jeg ikke ret?... indtil videre kender jeg blot disse vampyr væsner og de så hotte... men hva er du egenlig for et væsen" hun så undrende på ham og for at lave en lille hævn vendte hun sig med front mod ham og berørte hans bukser udenfor lemmet og smilede lettere drilsk, blot for at hævne sig
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptyLør 28 Aug 2010, 14:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er en sort elver"sagde han og kiggede på hende med et smil "og hvis jeg ville kunne jeg styre dine lyster på en måde"sagde han og kiggede på hende med et frækt smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:07

Hun grinte lidt og sagde"nej det tror jeg skam ikke du kan lille jaster"hun berørte ham stadig mod lemmet gnidende og fjernede sig så med et lille grin og gik hen af mod joggin bukserne for at tage dem på mens hun nynnede en lille glad melodi fordi at hun havde fået sin lille hævn
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og havde taget fat i håndklædet så det faldt af hende da hun rejste sig og gik hen mod bukserne så han kiggede på hendes nøgne krop.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:17

Kimberly gav et skrig fra sig og holdte hænderne for brysterne og stod med krydset ben så det ikke var muligt at se det private sted og sagde"ja...Jaster... hvad ? har du gang i det.. det ubehøvlet og du burde ikke gør sådan, skam dig og gå ned i knæ og sig unndskyld og gi mig så håndklædet igen" hun stod overfor ham og lidt væk fra bukserne
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:21

Han kiggede på hende og lagde håndklædet på gulvet og gik hen til hende og tog fat i hende og vente hende rundt og stak en hånd ind mellem hende ben og nussede hendes underliv som hun ville kunne lide det "nej du gør som jeg siger"sagde han og blev ved
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:31

Kimberly så på Jaster og gik bagud i det han tog fat i hende og vendte hende rundt skrig hun højt!... "Slip mig arhhh jaster slip!" hun mærket hvordan hun rødmede i kinderne og sagde"jeg jomfru og jeg vil gerne beholde det ! på den måde okay!" hun skubbet jaster væk fra sig og tog fat i joggin bukserne og hev dem på og betragtede jaster med den ene hånd over brystet og sagde"Kom tættere på og jeg skal øhm?..."
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:34

Han gik hen til hende "du skal hvad"sagde han og kyssede hende lidenskabeligt på munden "du skal ikke så meget"sagde han og kiggede hende ind i øjne og var temmelig forførerne på den måde som han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:36

Kimberly mærket kysset og så temmelig forfærdet ud efter som han krænket hver en menneske ret af hendes ydringsfrihed. Hun bed tænderne sammen og stak ham en hård lussing og sagde"Dette møde er hermed slut, jeg har sat min grænse og alligevel træder du på den jaster... du vil fortryde dette"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:41

Han tog fat i hende da hun gav ham en lussing og hendes bukser brændte op så hun stod nøgen men ilden der brændte rørte hende ikke eller noget og hans tøj brændte også "det der skulle du ikke ha gjort"sagde han og trak hende hen for enden af bordet og fik hende lænet ned over bordet og holdte hende nede og satte sit lem mod hendes underlivs indgang "har du noget du vil sige"sagde han og var godt sur lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:55

Kimberly skrig og prøvede at vride sig løs fra ham og fik tåre i øjnene og sagde"nej slip jeg ber dig undskyld jaster jeg(....) undskyld jeg ber dig gør det ikke jeg vil ikke miste min jomfruelighed!, jeg ber dig gør det ikke jeg undskylder jeg vil gør hvad som helst for du ikke(...) ikke gør det jeg ber dig" hun græd virkelig meget og tårene var som brændende ned af hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 11:59

Han holdte hende ned og gav hende en flad hånd på balden og kiggede på hende "være min slave"sagde han og kiggede på hende og havde sit lem ved hendes indgang og prikke lidt uden at køre op i hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:04

Kimberly gav et skrig fra sig da hun mærket hans hånd på ballen og så meget skræk slagen ud og sagde"hvordan.... hvordan slave jeg vil ikke være en sex slave..." hun betragtede ham temmelig meget med foragt og væmmelse men blot ordet slave var forfærdelig for en hver piges øre.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:07

Han kiggede på hende "alle former for slave men kan undgå at tage din mødom men så er det din røv det går udover og du skal ikke ha sex med andre en mig når det er"sagde han hårdt og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:13

Kimberly så på Jaster og lukket øjene og sagde"nej! jeg vil ikke gp med til det... hvorfor vil du ha mig sådann jaster? der flere tusinder andre tøser og så skal det lige gå ud over mig" hun trak sig væk fra bordet hurtigt og lø hen til badeværelset og låste sig inde på det og det ville være synd at smadre låsen
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:15

Han kiggede efter hende og forsvandt et kort øjeblik og kom frem bag hende"du gør mig bare mere og mere sur"sagde han og skubbede hende op af vægen og løftede hendes ben op så hans lem var oppe ved hendes indgang igen og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:20

Kimberly skrig og mærket væggen og sagde"jeg ber dig jaster sstop nu okay, jeg kan ikke holde til det, jeg elsker dig ikke hvem ville dog være slave frivilligt? for en elelr anden man lige har mødt." hun bed sig i underlæben og rødmede utrolig meget af denne presset situation og hele vuderingen ville være resultatet i at hun ikke kom fri.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:23

Han kiggede på hende og hans lems hovede var nu kommet op i hende så hun bad selv om det her hun kunne bare samarbejde i stedet for at være sådan som hun var nu
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
It´s getting hot in here//Jaster
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» På job (Jaster!)
» afventede (Jaster)
» See you again-Jaster(privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Piscina interior-Svømmehalen-
Gå til: