City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Shurican
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Cecillie
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Zann
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Namine
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Aiko
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Amber
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Haylin
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Melody
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2votin10It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 It´s getting hot in here//Jaster

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:27

Kimberly skrig og sagde"Okay!!! okay, for helved jeg skal nok, nok være din slave så okay jeg lover at være din slave vil du så ikke nok lade mig gå ide mindste jeg har noget jeg skal nå og jeg har os mit eget liv blot få denn ud af mig jeg ber dig det så ulækkert!"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:30

Han kiggede på hende da hun sagde at det var ulækkert bankede kørte han den helt op i hende så hun ville miste hende mødom "det skulle du ikke ha sagt"sagde han og begyndte at køre frem og tilbage inde i hende så hun ville begynde at få meget følse af det og begynde at kunne lide det
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:36

Kimberly nået inden den kom op og få sig faldet ned mod jorden nærmest så hun landet hårdt og ville så et ovenlig blåt mærke på hoften. Hun bed tænderne sammen og smækket døren direkte ind i jaster og sagde"Svin!" hun løb ud af døren og tog mobilen og ringet til politiet og sagde"HJÆLP! jeg fanget ved en eller anden syg stodder og han vil voldtage mig han bor" hun så rundt og fandt nummert og sagde gaden og navnet på jaster og tog hurtigt fat i 2 knive og gjorde klar til vis jaster skulle komme.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:40

Han kom op bag hende og tog fat i hende "hvad har du gang i"sagde han og tog fat i hendes hænder og fik knivene fra hende og fik hende tvunget ned i sin kælder og låste hende inde der og satte knivene på plads og tog tøj på
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 12:44

Kimberly skrig og mærket hvordan han klemte og hev i hende, hun skrig løs og da hun blev smidt ned i kælderen hørte hun politiet komme og banke hårdt på og gå indenfor. Hun sad der ende og råbte og skrig på hjælp for at de skulle kunne høre hende!
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:04

Han kiggede på politiet og brugte sin evne til at slette deres hukommelse og de glemte hvad de kom for og kørte igen *jeg må vel hellere slette hendes hukommelse helt så hun glemmer mig og vi kan starte på en ny*tænkte han og fandt noget tøj som hun kunne bruge og åbnede hurtigt ned til hende og smed tøjet ned til hende og lukkede igen og låste
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:06

Kimberly greb det og så efter Jaster og sagde"nej vent nej!.... luk ikke døren efter dig, nej det kan ikke passe(......) NEJ!" hun slog mod døren og efter noget tid tog hun sit tøj på og sukket opgivende i mens hun blot ventede på det man ville kalde dommedage for en pige der var spærret inde, hun anede ikke hvad en sort elver kunne eller hva han ville hende?.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:11

Han stod udenfor døren og hørte hende og hentede noget reb og åbnede døren "ko her"sagde han stille og trak hende med sig og bandt hendes arm om på ryggen af hende og hendes ben og satte hende på en lænestol og kiggede på hende og stod bag hende og lagde sine hænder på hendes hovede og hun ville mærke et lille su i hende da han slettede alt om det der var sket mellem dem nu og før og hun ville besvime af det hele.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:14

Kimberly gik op til ham og mørket ham binde hendes svage lemmer og sagde"Arh det kradser" hun fik sig sat og så på ham i det han gik hen til hende rystet hun af skræk og lukket øjnene og så forsvandt alle minderne?... hun besvimede og ramte jorden blidt i det hun blot lå der og var ikke ved sig selv eller noget?, hun vidste ikke hva der skete om hende..

FÅ timer senere.

Kimberly vågnet svækket efter alt det var sket med hende og intet kunne huskes?, hun så rundt undrende og tænkte*hvad? i...*
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:17

Han kiggede på hende med et stille smil og var glad for at hun ikke kunne huske noget om de ting der var sket han sad og kiggede på hende da hun vågnede "når så vågner du"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og viste ikke hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:21

kimberly vågnet og så lidt undrende på ham og sagde"hvem er du....? hva er der sket hvorfor lægger jeg her .." hun så lidt rundt og bed sig let i underlæben og prøvede at rejse sig op men -- ikke med særlig meget held på panden da hun satte sig vaklende ned i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du faldt om ude på gaden så jag hjælp dig her ind og dit eget tøj er til vask og ja du var helt væk"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men mit navn er Jaster"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:26

kimberly tog sig til hovedet utrolig omtumlet og sagde med en sofistikeret dialekt så man ikke ville tage fejl af at hun faktisk var temmelig rig og ikke sådan en gade tøs"Jeg er sikker på dette er en misforståelse men jeg takker yderligt for din omsorg ved hjælpen af at du tog mig ind men mit tøj havde du ikke behøves at tage og vaske" hun så lettere undrende på ham på grund af hans påstand, hvem tog en fremmeds tøj.."Så du har set mig nøgen eller hva"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:34

Han kiggede på hende "det var så lidt"sagde han og kiggede på hende med et smil "på en måde jeg lagde et håndklæde om dig mens jeg gav dig det tøj der på"sagde han med et smil "og tror ikke du har lyst til at se dit tøj før det blevet vasket"sagde han med det samme smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:36

Hun rødmede og sagde"okay tror jeg da??" hun bed sig let i underlæben og betragtede ham lidt indgående men fik så hold på at se på ham for meget og sagde så bestemt"Så hvad laver du til hevrdag siden du bor et temmelig luksoriost sted som dette?"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:43

han kiggede på hende med et smil og kiggede lidt rundt "hmm jeg laver lidt og være hvad jeg nu kan lave"sagde han og smilte til hende "som at styre det sted jeg har og alt det"sagde han med et smil og viste ikke hvad han skulle sige "hvad er dit navn"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:53

hun rødmede og sagde flovt"mit navn er kimberly og kender jeg ikke dig et eller andet sted fra du ser utrolig bekendt ud" hun så lidt væk og rejste sig op og kiggede her og der og sagde"Syntes nu dette ser bekendt ud sikker på vi ikke kender hinanden eller sådan noget"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 13:55

Han kiggede på hende med et smil "flot navn"sagde han og smilte sødt "nej det tror jeg ikke vi har"sagde han og kiggede bare på hende "for jeg har først set dig nu her da jeg hjalp dig"sagde han og kiggede på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 EmptySøn 29 Aug 2010, 14:06

Hun nikket lidt og så lidt rundt i det hun rejste sig og sagde"Okay det er vel os rigtigt, nå men jeg må nok hellere tag hjem af du kan blot beholde det tøj til næste gang vi ses så vis jeg skriver dit mobil nummer ned eller noget kan du jo ringe når du får mit og sige når det færdigt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: It´s getting hot in here//Jaster   It´s getting hot in here//Jaster - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
It´s getting hot in here//Jaster
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» På job (Jaster!)
» afventede (Jaster)
» See you again-Jaster(privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Piscina interior-Svømmehalen-
Gå til: