City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Shurican
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Cecillie
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Zann
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
sakref morladin
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Namine
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Aiko
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Amber
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Haylin
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Melody
Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Somethings strange in here?:::Matthew EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Somethings strange in here?:::Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 11:28

V :: Solrigt oven over(nær solnedgang

O :: Ingen at se men mange at høre oven over en

S :: undergrunden?

T :: 19:32


Kimberly gik for sig selv oven på i byen Vida indtil."Argh! slip mig hvad har du gang i?" hun så på en fyr der havde taget fat i hende, han holdte en kniv mod hendes hals og kimberly var nu fuldstændig forsvarsløs. Hun tog sin taske og slog ham i maven med den. Han tabte kniven og kimberly så chancen til at stikke af. Hun løb alt hvad hun kunne i det hun drejede ved en gyde, tog hun fat i en dør og løb ned af nogen trapper og stoppet brat op... Der var en lang tunnel nede under jorden og i den anden ende jo længere hun kom frem... der kunne høres musik og folk der snakkede? var dette undergrunden, havde hun fundet et af de stedere hvor der boede folk og havde liv væk fra samfundets hårde lov og hånd?. Hun gik tættere og endte med at komme et nærmest butiks ligende rum med folk og ting der kunne sælges og børn der legede, stedet var utrolig stort!... og der var en under etage med trapper ned til.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 11:41

Matthew havde det altid med at tage til undergrunden når han blev sulten, det var altid som om personer kunne forsvinde der og folk lag slet ikke mærke til det. udover dem som boet der nede, og det var han jo ret så ligeglad med det. da det jo ikke lige var fordi de tilkalde politiet, og chancen for at nogen ville tro at det var ham som fik folk til at forsvinde var meget små. selv havde han lige drukket blod fra en ung pige på de omkring 11år, da han virkelig elskede frisk og ungt blod. han havde derefter bare solgt nogle stykker af hende til en slagter, som ikke på nogen måde fik mistanke. da Matthew var en der kom der nede en gang imellem, og solgte kød og hvad ellers han havde lyst til at sælge. og da han havde fået stillet sin sult gik han bare stille rundt og kiggede på hvad folk denne dag solgte, selv om han næsten aldrig fandt nået han havde brug for. så kunne han alligevel godt lide at gå rundt og kigge på ting
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 11:52

Kimberly kom frem og stod blot og kiggede på alle folkene der gik rundt og passet sig selv, og nogen som solgte ting og andre våben og nogen smykker og andre tæpper de selv havde lavet?, der var så ufattelig mange ting her nede og blot fordi det var ytringsfrihed kunne se selv sætte priserne så lave eller høje de ville og fordi der ingen fængsel var kunne de gøre hvad de ville, men det lignede dog ikke at nogen ville stjæle for nogen, nærmest en slags medlidenhed? for de der var her nede og solgte eller boede dog... ligede det sagtens et sted hvor folk kunne forsvinde uden nogen ville skænke dem en tåre??. Kimberly gik frem lidt og gik i mellem ´folk og satte det lange sort hår op så halsen var blottet og nakken lidt. Hun så lidt rundt og sagde"undskyld mig?, hallo kan nogen fortælle mig hvor jeg er henne?"
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 12:26

Matthew gik bare i sine egen tanker og duftede til de mennesker som var her, de lugtede lidt da de jo ikke så tit gik i bad dog deres blod var dejligt. og selv om de ikke havde en læge som dem ovenover, så duftede nogle af dem mere friske end dem ovenover. hans blik røg hurtigt over på en ung kvinde som vist ikke viste hvor hun var henne, han gik bare stille over til hende. han greb hurtigt fat i hendes håndled for at få hendes stoppet "de er i undergrunden" sagde han da han havde fået trukket hende hen til sig, så han ikke behøvede snakke så tøj. han så kort på hendes hals og kunne se hendes blodåre pumpe blodet rundt i hendes krop, dog havde han ikke længere brug for blod i meget langtid. så han havde tænkt sig at holde sig væk fra at bide hende, han synes ikke at man skulle dræbe uden at være sulten
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 12:32

Grebet om hendes håndled fik hende til at give et lettere overraskende skrig fra sig"Arh?" i det hun vendte sig elegant om, så håret flagrede med hendes drejende bevægelse mes hun blev trukket tættere på den fremmede der hev i hende. *Wauw han... han ligner en mode* tænkte hun, da hun fik rigtig set Matthew. Hun rødmede let over de markerede kindben der fik hendes ansigt til at få lidt kattestruktur og mere kongelig holdning samt de lange smukke ben og den lange utrolig formede overkrop gjorde hende mere model ligende dog, var hun ikke skinny som dem helt vildt over skinny?. Hun så på Matthew og sagde"årh tak jeg... jeg ikke van til at være her? og så.. så var det egenlig et uheld, ved du hvilken slags fløj jeg er i?, syd eller nord?" hun kiggede undrende rundt og tænkte hun hellere måtte finde en anden udgang end den anden. Hun tog blidt hånden til sig og stod overfor Matthew med et kækt smil på de fyldige pink lysende læber.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 12:39

Matthew så bare ned på hende og tænkte ikke på andet end at være venlig bare en gang imellem, selv om det var lidt svært for ham nogle gange og mest overfor mennesker. de fik bare hans tænder til at løbe i vand, dog havde han levet længe nok til at kunne styre sin krop fuldt ud og lært den at holde sig tilbage i sulten efter blod i langtid. han nikkede bare som svar til det hun sagde "når okay, de er i syd" sagde han og pegede over mod en langtrappe "de kan komme ud der" sagde han og tog sin hånd til sig igen, han havde lagt mærke til den lyserøde farve på hendes kinder dog gjorde han ikke nogle tegn på nået. selv så han ikke på hende som om hun var sexet eller nået, selv om flere mænd sikker ville havde savlet over hende
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 12:47

Kimberly så på Matthew og smilede venligt og sagde"Tak jeg sætter virkelig pris på dine maneger og din hjælpsomhed" hun bukkede respektfuldt for ham og gik så småt igennem mængden, selv om kimberly lignede lidt en der nærmest havde været i seng med en hver var hun faktisk jomfru, og hun kæmpede for at beholde det indtil den rette ville komme en dag. Hun ville helst ikke ha noget seksuelt med nogen, blot at kysse en ville få hende til at besvime af flovhed og generthed. Hun så sig lidt over skuldren og der var noget fangende ved matthew... virkelig fangende endda?, hun havde lyst til at lære ham bedre at kende og gå hen og snakke med ham... men burde hun nu os det?.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 12:52

Matthew bukkede bare tilbage og smilte charmerende til hende "det var så lidt" sagde han venligt og lod sit blik følge hende for at se at hun gik den rigtige vej, han viste jo ikke engang og mennesker var kloge nok til at høre efter hvad man sagde. selv følte han sig selv slet ikke som et menneske, og ville stort set eller ikke betragtes som et da det jo ikke var det han var. han var virkelig en vampyr og sådan var det bare, han nikkede en enkel gang og smilte til hende da han så at hun så tilbage på ham. selv vende han så bare om og begynde at gå videre, da han fik øje på en mand som solgte bøger. de bøger lignede nået som skulle ligge på et museum, han gik hurtigt der hen og så lidt på de mange bøger som han kunne huske fandes igennem sit liv
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 12:58

Kimberly stoppet nær porten i det hun betragtede et halssmykke så smukt og med en blodrød perle i midten eller nærmere sten der lignede ægte blod?. Hun så på den og kæden rundt om og det var helt sølv ligende. Hun spurgte manden hvor meget det kostede og fandt pengene frem. Hun fik den købt og tog den langsomt på og slog håret ned for at betragte hvordan det ville se ud. manden smilede og sagde at hun så fantastisk ud, kimberly smilede og gik stille rundt i stedet for at gå op, noget i undergrunden havde fanget hende. halssmykket var utrolig gammelt og sjældent utrolig smukt men os mystisk?.. Kimberly så lidt mod Matthew i smug og tænkte*Han er virkelig smuk... og så galant, jeg vil så gerne vide mere om ham men... men skulle jeg gå hen og spørge om han vil vise mig lidt rundt eller... nej det kan jeg ikke, han skulle nødig tro jeg stalkede ham*
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 13:31

Matthew havde troet at den unge kvinde som han havde mødt eller mere vist vej, var fundet ud og derfor ikke hang rundt dette sted længere. hun lignede eller ikke en der hørte hjemme her, det gjorde han bestemt heller ikke selv. selv gik han jo i mærke tøj, dog ikke hvilket som helst mærke - nej det var hans eget mærke der stod også Conner med flotte bogstaver på hans bukser bagpå oppe ved kanten, dog kunne man ikke se det da hans læderjakke gik henover. han samlede en bog op og så lidt på den inden hun så på manden og gav ham pengene, han vende sig stille om og gik over til en bænk som var lavet af bildæk og et tyk stykke træk som lå hen over. han satte sig ned og så lidt på bogen, det havde været en af hans ynglings bøger og han havde aldrig troet at han ville se den igen
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 13:35

Kimberly var iført en smuk hvid kjole der stoppet midt på lårene og så sin sorte vest der var stram og samlet under brysterne, hun havde stiletter på dog ikke for høje, og de var i sort og så solbrillerne i håret. Hun så mod Matthew og gik hen til ham bagfra og sagde"halløj" hun bar halskæden stadig men hun ville se mere af dette underlige sted? og det lignede at matthew kendte det efter som han vidste hvilken del hun var i. Hun smilede kært og sagde med hovedet let på skrå"Øhm?.. jeg håber ikke jeg forstyr men jeg tænkte på om du ville vise mig lidt rundt her nede?"
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 13:44

Matthew sad bare også ned på sin bog, inden han stille så op på da han hørte en stemme som var tæt på sig. han smilte venligt da han fik øje på pigen fra før "hej" sagde han og lyttede bare på hvad hun sagde han nikkede stille og rejste sig op "du forstyr ikke" sagde han og rakte sin højre hånd hen til hende og fangede hendes fingere på højre hånd "men først må jeg vel få at vide hvad de hedder?" spurgte han om og kyssede let hendes hånd inden han gav slip på den, og gad ikke indse at man ikke længere kyssede kvinder på hænderne
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 13:52

Kimberly rødmede bidt over kindbene igen som om nogen havde taget et strøg rouge over hendes kinder. Hun smilede kært og sagde"Mit navn er Kimberly, kimberly angelica fox og hvad er dit navn sir" hun smilede chamerende til ham af ren høflighed og glæde over hans gentleman maneger mod hende, og endeig havde hun da fundet en med passende opførsel over for hende?, i stedet for blot gangster ord og slag der var umuligt at forstå. Hun havde altid elsket maskebal og de film med utrolig smukke prinse ligende bal med prinsesse ligende piger og deres sprog og veltalende formulerende ord.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 13:59

Matthew så bare på hende med et flot smil på sin læbe "frøken Fox.. jeg er Matthew Connery til deres tjeneste" sagde han med lidt charme i sin stemme, og selv om han kom fra den til Jesus fandes så havde han taget sproget til sig igennem tiden og taget hvordan en gentleman opførte sig. selv om han var en vampyr så mente han stadig at kvindes skulle behandles med respekt, og det var vel også rigtigt nok et eller andet sted at de skulle det. han tog let hendes venstre hånd og lag den på sin overarm som fine folk gjorde, han begynde stille at gå og fortalte lidt om alt det de gik forbi
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:04

Kimberly lod ham blot gøre det efter som man altid plejede at gøre det i gamle dage, når man skulle gå sammen og snakke. Hun smilede kært og nikket til det han sagde og sagde i ny og næ aha, og mmhhhmm. Hun grinte kært når han sagde noget sjovt eller hun så noget sjovt og det var virkelig dejligt at gå med en så sofistikeret"Mr Connery har du ikke et firma eller har din familie ikke et firma der hedder Connery? et meget specielt dyr mærke så vidt jeg ved" kimberly var faktisk rig og levede af hendes fars penge, men hun havde valgt at sove i sin bil og tag bad på hoteller vis det var?, hun boede ikke nogen steder egenlig, selv om man skulle tro det om hende, efter som hun duftet så godt og hun var så ren og smukt. Dog ville hendes far kun gi hende penge til hun ikke mere var jomfru, heldigt for hende var hun det stadig."Så Mr Connery har du en hustru eller er du blot sådan en der godt kan li at være lidt ala casanova?" han lignede lidt en som Casanova ville være i familie med, og især med hans galanthed men dog.. han virket os anderledes?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:16

Matthew stoppede med at snakke at han hørte hendes stemme og smilte lidt af det og nikkede "jov det har jeg,.. dog hedder det Conner" sagde han og havde ikke nået imod at snakke om sit firma, han elskede det endelig et eller andet sted da han gik så meget op i det "og de kender det?" spurgte han om selv om det jo gav sig selv at hun gjorde det, og selv om tanken inde i hans hoved sagde *hvem gør endelig ikke det?* han elskede virkelig sit firma og sit arbejde som chef, og de penge han fik ind havde han jo ikke brug for at bruge så han brugte de fleste af dem på sit firma. så han var ikke den som havde de helt vildt store penge, da han jo brugte dem på det han elskede "nej ikke hustru,.. frøken jeg er blot mig selv" sagde han og det var jo sandheden
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:19

"Conner aha syntes nok der var noget galt der? men ja jeg kender det skam, min far har snakket med chefen der til de laver mærkevare os altså, min fars firma dog laver de ikke helt det samme stykke outfit" hun smilede kært og sagde"men man hør jo lidt når man bor hjemme selv... om jeg ikke gør det mere?" hun så på Matthew og nikket til det med hustru og sagde"aha det vel os altid rart" hun så lidt væk for at han ikke skulle tro at hun var vild med ham eller noget?, fordi var hun skam ikke. han var da sød men hun elskede ham skam ikke eller var forelsket?. Hun gik stille go roligt og så mod butikkerne og sagde"Så.. lad mig gæt du ikke menneske som mig" hun sendte ham et kækt men dog lusket blik, fordi hun havde oplevet hans specielle træk.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:28

Matthew gav et lille grin fra sig "ja det må du sige" sagde han og synes selv at det var en ret så stor fejl at lave, han lyttede dog bare på hvad hun sagde og nikkede imens "aah,.. det kan godt passe, kan ikke huske alle jeg har snakket med" sagde han og kunne knap nok huske nogle af dem som arbejde for ham, og det var nok bare fordi der var så mange mennesker og han var ret så ligeglad. han træk lidt på skulderne "det må du ikke spørge mig om, har aldrig haft en hustru" sagde han ærligt og havde heller ikke tanke om at skaffe sig en, han tænkte ikke engang over at hun ikke ville havde ham til at tro nået. den tankegang havde han slet ikke, og havde heller ikke brug for den. han hævede sit ene øjebryn og smilte lidt af det hun sagde "hvad skulle jeg ellers være ?" spurgte han om da han bøjede sig ned og hviskede det ind i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:39

Hendes nakkehår rejste sig og huden rystede let i et gøs, hun mærket hvordan hun blev lidt lammet i kroppen af den kolde ånde mod selveste halsen og øret samt hans måde at komme tæt på hende. Hun rødmede meget let over kinderne og sagde med en stemmer der var blid og flydende"vampyr" sagde hun hviskedne med den elegante bløde stemme og lod ordet (vampyr....) hænge i luften mellem dem i noget tid. Hun lod hendes intense skarpe grønblålig øjne betragte Matthew med et lille skævt smil over læberne i det hun holdte dette alvorlige blik mod ham som en trussel på en måde og så alligevel venlig sindet?.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:49

Matthew kunne ikke lade være med at blotte sine tænder da ordet kom ud mellem hendes læber, han elskede det ord det fik ham til at føle sig stærk. stærkere end mennesker, stærkere end nået som helst i verden. at intet kunne skade ham, dræbe ham. at det var ham som var herren over alle som levede på jorden, han sagde det dog ikke - men det var tydeligt hvis man kiggede dog efter på hans stolte ansigt "er du bange?" hviskede han og ønskede endelig ikke at få andet at vide, det var kun det som han ville vide. var hun bange for ham? hun så ikke bange ud? og dog selv om han viste at han kunne være en gentleman, så kunne hans humør skiftes så hurtigt at han kunne blive den som ingen ønskede at være tæt på
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:54

Hendes læber blev let slikket med hendes jordbær røde tunge, i det hun så lidt skævt mod Matthew og sagde med en ligegyldig tone der var så neutral og provokerennde at man næsten ville gør alt for blot at høre en eller anden følse lagt i den smukke lady like stemme"Næ, egentlig ik" hun gav et selvsikkert smil fra sig og betragtede ham let med hovedet lidt rettet mod ham og så, så frem for sig igen og rettet på det smukke lange sorte hår og rettet ryggen igen og sagde et lille ""Hehe"" fra sig blot lettere provokerende og respektløst lød det, som om det at han var vampyr ikke rørte hende det mindste som om... at hun havde mere styrke end ham? og at han som vampyr var utrolig boring. Hun rettet let på den uskyldige hvide kjole der gik til midt på lårene og sagde"Skal vi fortsætte"
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 15:09

Matthew så bare på hende og kunne mærke hvordan han blev irriteret af hende og hendes ord, han trak bare sit hoved væk og nikkede "lad os det" sagde han selv om det ikke var det hans tanke var henne længere, nej han havde ikke tænkt sig at finde sig i hvordan hun troet hun kunne behandle ham. han træk hende stille med sig og åbnede en dør til et mørkt rum, han skubbede hende hurtigt der ind inden han selv gik der ind. han lag sin bog i hjørnet og lukkede døren efter sig. inden han gik over og skubbede hende op af en af de tykke vægge "måske skulle du lære dig det" sagde han og blotte sine tænder som let lyste lidt op i mørket
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 15:18

kimberly mærket hvordan han ikke ville vende sig den vej hun ville ha?, den vej hun ville ville han ikke, han var nærmest målbevidst på vej et andet sted hen, og da de stod ved døren betragtede hun ham undrende indtil"Argh!" hun landet hårdt ned på gulvet fordi hun ikke var parat på det skub hun fik, og da hun endelig kom op igen og fik fodfæste blev der helt mørkt igen?"Hallo?" hun mærket en tag fat i hende og skubbe hende hårdt op af en væg og lod et lille klage støn komme fra læbernes smukke stemme"uff,." hun så på Matthew nu og sagde"Matthew hvad har du gang i" hun lyttet opmærksomt og mærket kroppen begynndte småt at ryste af skræk, men hun stod med rank ryg og holdte fatning og svarede tilbage"prøv at bid mig og jeg vil jagte dig resten af dit liv indtil den dag jeg står med blod fra dit hjertes indre" hun smilede selvsikkert og tænkte at han kunne dræbe hende eller blot bide hende, altså hun ville stadig dø som menneske eller være menneske, det værste ville være vis hun blev vampyr og var tvunget til at være hans såkaldte child(Skabelse), fordi altid med en skabelse kom der følser og et tungt slave bånd mellem sig, så hun ville være hans evig slave vis det var. Hun så rundt men der var for mørkt til hendes normale syn. Hun tog solbrillerne ned og de havde nattesyn i sig så hun så lidt bedre, og opdagede hugtænderne og sagde"Bid mig og du skal mærke min vrede"
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 15:33

Matthew grinte bare lidt af det hun sagde "du jager mig bare så meget du vil,.. men ingen skal tro at de ikke skal vise mig respekt" sagde han med en vred stemme, da det virkelig var det han var og han havde sådan en lyst til at bare dræbe hende. dog ville hans tanke aldrig være at han skulle forvandle hende, det lå alt for langt væk i hans hoved. han ville aldrig lave en til vampyr som han ikke stolede på, og en som ikke kunne stå stolt op og sige at den person var vampyr "jeg hader rigmands døtre, de tror de er bedre end alle andre.. men når de for ballade så løber de væk som små mus og gemmer sig bag sin far" hviskede han og havde ikke mødt nogen rigmands døtre som ikke var sådan, selv om han ikke havde været gift så havde han været tæt på flere gange. men det havde aldrig været den rigtige, han lod sin tommelfinger finde frem til hendes puls blodåre og smilte lidt da han havde fundet den. han lod sin skarpe tænder finde ned til hvor han havde sin tommelfinger, han trykkede sine tænder let mod den bløde hud. dog uden at bide hul i hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 15:43

Kimberly så på ham og lukket øjnene og hørte de ord han sagde men... da han berørte hendes hals med hans tænder dog uden at lave hul i hendes hals, da hun hørte ham sige hun var forkælet og blot en rigmands tøj, da han sagde hun var som alle de andre så kimberly rødt!. Kimberly tog solbrillerne af der gjorde hun kunne se lidt mere end de fleste i mørke... og da tænderne var tættest på gav hun ham en ovenlig knytnæve direkte i kæben fra siden!, den vej hvor han ikke bed. Hun tog sig til hånden og sagde"Auv!, auv min hånd uuhhh av er du lavet af sten eller hva?... auv" hun så vredt på ham og sagde"jeg ikke forkælet og jeg er stukket af hjemme fra! okay så kom ikke og sig at jeg som de andre jeg ikke en der stikker af vis du bider mig vil jeg blot udvikle mere had til sådan en svanset vampyr yngle som dig og jeg vil dræbe dig! så" hun bed tænderne sammen og så temmelig hot ud når hun var sur, men --hallo hvem ville ikke det vis man lignede en uskyldig pige ellers?. Hun løb hen til døren og hev døren op og så mod Matthew hun havde givet en ovenlig på skrinet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Somethings strange in here?:::Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Somethings strange in here?:::Matthew
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» A Cold Night - Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: