City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
A Cold Night - Matthew EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
A Cold Night - Matthew EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
A Cold Night - Matthew EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Shurican
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Cecillie
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Zann
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
sakref morladin
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Namine
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Aiko
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Amber
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Haylin
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Melody
A Cold Night - Matthew 2vote_10A Cold Night - Matthew 2votin10A Cold Night - Matthew 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
A Cold Night - Matthew EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
A Cold Night - Matthew EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 A Cold Night - Matthew

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Fairy

Fairy


Antal indlæg : 3
Bosted : Hendes hus brændte ned, og hun bor ingen steder længere
Job/hobbies : Spille på sin elskede guitar, og lave triste og sørgelige melodie,r som hun så tager rundt, og spiller til begravleser, og lignende, hun skriver også smukke sange til

A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:23

Tid :: 23.45
Sted :: Bosque Vida - Skoven
Omgivelser :: Skov?
Vejr :: Koldt!
Påklædning :: ...

Den kolde vind ruskede i træerne, mens de sidste dyr, der ikke var gået til ro, smuttede i deres huler, for at få varmen. Midt på en af de smalle stier, kom en pige, med brunt hår, der gik lige til skuldrene, bare ben, med et par meget korte hvide shorts, en hvid cardigan(ava), og indenunder den, en grå top. Man kunne se at hun frøs, og at det gjorde ondt at træde på de skarpe sten i skovbunden, med de bare fødder.
Denne piges navn var Fairy. En smuk Animagus, med ét eneste ønske: At kunne vække sin familie til live igen.
Men selvfølgelig ville det aldirg ske. Aldrig, aldrig, aldrig og atter aldrig!
Da hun kom til enden af stien som hun ahvde fulgt hele vejen gennem skoven, satte hun sig ned på en træstamme, og gemte ansigtet i hænderne. Ville hun nogensinde blive lykkelig? Svaret var sikkert nej. Hun ville ønske at hun kunne finde kærligheden, men det ville hun nok heller ikke kunne.
Hun sukkede og lagde armene over kors, og lod en lille tåre, glide ned af den blanke, glatte og perfekte kind.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 14:44

Da vampyrer ikke kunne sove så var det helle ikke dette denne vampyr som bevægede sig igennem skoven havde gjort, hans fødder bevægede sig hurtigt dog lydløst igennem det flotte landskab af en skov. han elskede at være i skoven når han skulle slappe af istedet at være der hjemme på herregården, han stoppede op da han fik en duft ind i sin næse. han tog en dyb indånding og lukkede sine øjne kort i, inden han åbnede sine øjne igen og så lidt søgende ud i mørket. og begynde at gå mod duften, der gav en lille lyd inde i hans øre når tåren fald fra hendes kind. det fik ham til at gå i den rigtige retning og stoppede nogle meter fra hende "er de gået forkert ?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Fairy

Fairy


Antal indlæg : 3
Bosted : Hendes hus brændte ned, og hun bor ingen steder længere
Job/hobbies : Spille på sin elskede guitar, og lave triste og sørgelige melodie,r som hun så tager rundt, og spiller til begravleser, og lignende, hun skriver også smukke sange til

A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 15:32

Et chok, ja det avr lige hvad hun fik, da en fremmed stemme snakkede til hende. Hun kiggede op. "Øhm.. Nej.. Eller..?" mumlede hun let.
"H-hvem er De?" spurgte hun så, stille og mumlende. Ja, hvem i den sødeste sød suppe, var han?! Hun betragtede ham. Han var smuk.. Smuk som en vampyr.. Han var en vampyr!
Hun var ikke bange for vampyre, eller jo.. det var hun, men.. Hvad betød det dog også?!
Fairy gned den ene finger gennem øjet, og kiggede fortsat på Drengen, der stod cirka et par meter fra hende. Hun lod hænderne glide ned af de kolde ben, der rystede som bare pokkkers!
Hun tog fat om et smykke, og kiggede så fortsat på ham. Han så meget.. Tja, eller, han var vel ikke ond? Han ville vel ikke gøre hende noget? Hun ville ihvertfal slet ikke gøre ham noget overhovedet! Hun lukkede øjnene.
Hun kunne mærke hvordan tårene trang på de øjenkrogene, og bare ville ned over kinderne, men hun lod dem ikke få frit løb! Nej!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew EmptySøn 29 Aug 2010, 15:37

Matthew lag sit hoved lidt på skrå og begynde at gå mod hende igen "de må da vide om de har gået forkert eller ikke" sagde han og lag sine arme om på ryggen, han satte sig på hug foran hende og smilte venligt op til hende "mit navn er Matthew Connery og de frøken ?" sagde han og kunne godt se at hun frøs, så han rejste sig op og tog sin læderjakke af og lag den over hendes skuldere "de burde ikke være ude på denne tid" sagde han og satte sig på hug igen, han kunne være en ret så venlig vampyr dog gemte den venlige stemme også på nået andet
Tilbage til toppen Go down
Fairy

Fairy


Antal indlæg : 3
Bosted : Hendes hus brændte ned, og hun bor ingen steder længere
Job/hobbies : Spille på sin elskede guitar, og lave triste og sørgelige melodie,r som hun så tager rundt, og spiller til begravleser, og lignende, hun skriver også smukke sange til

A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew EmptyMan 30 Aug 2010, 11:02

"Øhm.. Mit navn er Fairy.. Fairy Mcluanta.." presenterede hun sig selv, med en venlig stemme, selvom den rystede meget.
Fairy kunne mærke hvordan varmen, lige så stille fandt plads i hendes krop. "J-jeg.. Har ikke nogte hjem, s-så, det er l-lidt svært at være a-andre steder.." mumlede hun stammende, og stille.

//Undskyld, min krea, er ikke høj..//
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew EmptyMan 30 Aug 2010, 14:47

Matthew så bare på hende og nikkede stille "hyggeligt at møde dig frøken Mcluanta" sagde han og så sig kort rundt da han hørte nået, og fandt bare ud af at det var en fugl der fløj forbi dem. han vende sit blik mod hende og lag sit hoved lidt på skrå "okay?" sagde han bare og viste ikke hvad han ellers skulle sige til det, da det ikke rigtigt var nået i hans hoved at sige. han vende bare sit blik ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Cold Night - Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: A Cold Night - Matthew   A Cold Night - Matthew Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A Cold Night - Matthew
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Somethings strange in here?:::Matthew
» In the night..
» Feel the wind to night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: